العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > نادى المبدعين

نادى المبدعين كل ما يخص اعضاء المنتدى من ابداعات ادبيه او فنيه و كذلك عرض قراءات اﻷعضاء من الكتب المختلفة بشرط ان تكون الموضوعات خاصه باعضاء المنتدى لا منقوله

قديم 17-04-2009, 03:34 AM
الصورة الرمزية MosTafaFox
MosTafaFox MosTafaFox غير متواجد حالياً

MosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الليلة الأخيرة في حياة عبد الحليم حافظ

ربنا يرحم ويغفر لموتانا جميعاً
بس تفتكر يا استاذ ايمن ليه كان الله يرحمة عايز يجيب ستروين ويارتى كان انهى موديل بالظبط

ptmnlo123per123

قديم 17-04-2009, 07:25 PM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MosTafaFox مشاهدة المشاركة

ربنا يرحم ويغفر لموتانا جميعاً
بس تفتكر يا استاذ ايمن ليه كان الله يرحمة عايز يجيب ستروين ويارتى كان انهى موديل بالظبط

ptmnlo123per123

والله يا درش مش عارف ليه ستروين يمكن علشان المخرج الجزائرى راشدى كان عايش فى فرنسا وهو اللى كان بيرشحلوا العربيه الستروين .

فضلا عن ان السيارة الستروين سيارة تسبق سيارات كثيرة فى التصميم والموضه وده كان فنان يعنى كان يهمه الحته دى.

اما نوع السيارة ففى هذه السنه 1977 ماكنش فى سيارة ستروين صغيرة الحجم كان فى دى مثلا

Citroen DS 23 IE

وكمان دى مثلا

Citroen DS 23 IE

قديم 18-04-2009, 11:06 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

بس يا ايمن ده كان رايح باريس اسبوعين بس ....
يعني تلاقيه كان عايز حاجه صغيره تقضي الغرض ...

يا دوبك 250 دولار و بقيت وال 3 الاف دولار لزوم الفسح و البنزين و الاقامه و الذي منه ....

او ممكن نقول مكنش عايز يرجع من فرنسا بأيده فاضيه لولاد اخواته ... ففكر يجيبلهم لعبه كبيره ptmnlo123per1147

ربنا يرحمه ... ويرحمنا جميعا
ونتكوم على خير ان شاء الله ptmnlo123per166

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 18-04-2009, 03:35 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

ونتكوم على خير ان شاء الله ptmnlo123per166
عجبتنى اوى الحته دى

ايه دنيا فانيه و مش بيبقى غير العمل الصالحptmnlo123per122

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 20-04-2009, 05:44 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

كان فنان رائع الله يرحمه
بس زوقه وحش اوي في العربيات

حـازم خـضـر