العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > نادى المبدعين

نادى المبدعين كل ما يخص اعضاء المنتدى من ابداعات ادبيه او فنيه و كذلك عرض قراءات اﻷعضاء من الكتب المختلفة بشرط ان تكون الموضوعات خاصه باعضاء المنتدى لا منقوله

قديم 02-02-2009, 02:22 AM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute
افتراضي رد: *** اردوغان و بيريز ****

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koky_90 مشاهدة المشاركة

طب انا هاخذ بكلام أ/ احمد

ده اول ما اطلاقت صواريخ من لبنان حسن نصر الاات ده قال مش انا الى اطلاقت الصواريخ وكان هيعيط ptmnlo123per191ptmnlo123p er1129
تقولى بيقرف اسرائيل ptmnlo123per142
يا عم احمد (الكفر كله مله واحده )

على راى ايمن

كوكى حبيب قلبى والله سنى و موحد باللهptmnlo123per171

أبو الفتوح رئيسأ
قديم 02-02-2009, 03:02 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koky_90 مشاهدة المشاركة

طب انا هاخذ بكلام أ/ احمد

ده اول ما اطلاقت صواريخ من لبنان حسن نصر الاات ده قال مش انا الى اطلاقت الصواريخ وكان هيعيط ptmnlo123per191ptmnlo123p er1129
تقولى بيقرف اسرائيل ptmnlo123per142
يا عم احمد (الكفر كله مله واحده )

على راى ايمن

لا مؤاخذه يعني احنا بنحاسبه انه انكر علاقته بصاروخ اطلق

و اللي قالوا احنا معندناش معابر و منعرفشي حاجة اسمها غزة

و اللي عايز يخش او يخرج يستأذن الأخوة الاسرائيلين

محدهش يحاسبهم

يا سيدي الراجل كان سياسي

و قال بعد حرب لبنان لو كنت اعرف ان خطف الجندي الاسرائيلي

هيؤدي لهذه الحرب مكنتش خطفته

دي سياسة مش اكتر

لو هوا مبيقرفشي اسرائيل

ليه اسرائيل و امريكا حطينه علي اول اللسته
ه

قديم 02-02-2009, 03:45 AM

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Anwer مشاهدة المشاركة

لا مؤاخذه يعني احنا بنحاسبه انه انكر علاقته بصاروخ اطلق

و اللي قالوا احنا معندناش معابر و منعرفشي حاجة اسمها غزة

و اللي عايز يخش او يخرج يستأذن الأخوة الاسرائيلين

محدهش يحاسبهم

يا سيدي الراجل كان سياسي

و قال بعد حرب لبنان لو كنت اعرف ان خطف الجندي الاسرائيلي

هيؤدي لهذه الحرب مكنتش خطفته

دي سياسة مش اكتر

لو هوا مبيقرفشي اسرائيل

ليه اسرائيل و امريكا حطينه علي اول اللسته
ه

ليس بعد الكفر ذنب يا حمادة

ممكن اكون منافق يغفر ليا ربنا ....متواطئ يتوب عليا ربنا....متخاذل يسامحنى ربنا

ان الله يغفر الذنوب جميعا الا أن يشرك به

ياعم أحمد ده بداية المد الشيعى والخازوق اللى حطاه ايران فى المنطقة جعجاع على الفاضى

ولعلمك اسرائيل لو كانت عاوزه تبيده فى الحرب الفائتة كانت خلصت لكن هى عاوزاه يفضل عايش علشان تحقق مبدأها اللى دايما بيكسبوا بيه (فرق تســـــد) عارفين انه ضدنا منهجيا وعقيديا

وبرضه سابت حماس علشان نفور المجتمع العالمى من ناحية والناحية الأخرى شوكة فى حلق فتح والسلطة ينشغلوا فى الصراعات الداخلية بينهم ويوجههوا اسلحتهم ضد بعض ويخلصوا على بعض ان أمكن.........

وهكذا اللعبة الكلاسيكية على رأى عمنا هيكل ( فــــــرق تســـــــــد)ptmnlo123per 185

أبو الفتوح رئيسأ
قديم 02-02-2009, 02:03 PM
aif aif غير متواجد حالياً

aif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond repute

يا جماعة بدون الخوض في تفاصيل أكثر
قد يكون لحسن نصر الله مواقف جيدة ... كما لهوجوتشافيز مواقف جيدة ...
احنا مش بنتعرض لمواقفه السياسية
احنا بنقول علي الوضع الديني للشيعة عموما علشان محدش ينخدع بدعوى انهم مسلمين زينا .... المقصود اننا نوضح انهم اشد خطرا على الاسلام من اليهود ...
لأنه نظرا لعدم وجود شيعة تقريبا ضمن المسلمين في مصر فإن معظم الناس لا يعرفون الكثير عن الشيعه .... لذا وجب التنويه عن خطرهم الداهم على الإسلام
آسف مرة اخري للخروج عن الموضوع الاصلي
اما بخصوص اردوغان ....كان نفسي عمرو موسي ينسحب معاه تضامنا مع موقفه المشرف .... ده الضرب كان لناس عرب مش اتراك ..... وانت أمين عام البتاعة العربية اللي بيقولو عليها دي .... تقوم تيجي من الاتراك وانت لسة قاعد مع بيريز ..... والله كنت مكسوف نيابة عنه
واخيرا ....
المفروض يسموها جامعة بوسطن ... جامعة هاآرتس .... جامعة عزيزة اللذيذة .... لكن جامعة دول عربية .... لا أعتقد
...................
تحيا جمهورية تركيا العربية

انا جسمي عليل ودواه النبي ........... وقلبي يميل لزيارة النبي

احمد ابراهيم

التعديل الأخير تم بواسطة aif ; 02-02-2009 الساعة 02:11 PM
قديم 02-02-2009, 02:12 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aif مشاهدة المشاركة

يا جماعة بدون الخوض في تفاصيل أكثر
قد يكون لحسن نصر الله مواقف جيدة ... كما لهوجوتشافيز مواقف جيدة ...
احنا مش بنتعرض لمواقفه السياسية
احنا بنقول علي الوضع الديني للشيعة عموما علشان محدش ينخدع بدعوى انهم مسلمين زينا .... المقصود اننا نوضح انهم اشد خطرا على الاسلام من اليهود ...
لأنه نظرا لعدم وجود شيعة تقريبا ضمن المسلمين في مصر فإن معظم الناس لا يعرفون الكثير عن الشيعه .... لذا وجب التنويه عن خطرهم الداعم على الإسلام
آسف مرة اخري للخروج عن الموضوع الاصلي
اما بخصوص اردوغان ....كان نفسي عمرو موسي ينسحب معاه تضامنا مع موقفه المشرف .... ده الضرب كان لناس عرب مش اتراك ..... وانت أمين عام البتاعة العربية اللي بيقولو عليها دي .... تقوم تيجي من الاتراك وانت لسة قاعد مع بيريز ..... والله كنت مكسوف نيابة عنه
واخيرا ....
المفروض يسموها جامعة بوسطن ... جامعة هاآرتس .... جامعة عزيزة اللذيذة .... لكن جامعة دول عربية .... لا أعتقد
...................
تحيا جمهورية تركيا العربية

الله يفتح عليك يا أ ستاذ أحمد أنجزت فأوجزت والله

واضح ان عمرو موسى مانسحبش لأنه كان مستنى وجبة الغداء اللى على هامش المؤتمرptmnlo123per172

أبو الفتوح رئيسأ