العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > نادى المبدعين

نادى المبدعين كل ما يخص اعضاء المنتدى من ابداعات ادبيه او فنيه و كذلك عرض قراءات اﻷعضاء من الكتب المختلفة بشرط ان تكون الموضوعات خاصه باعضاء المنتدى لا منقوله

قديم 21-07-2009, 06:36 AM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كتب كامله لمحمود السعدني ... إتشجع بقه يادكتور بولبولان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

إلحق يا بشمهندث أحمد .... المثلحه باينها حتبووز ......
مش عارف ليه الموضوع قلب معايا عبدالله مشرف في يوميات ونيث

أنا دايما كنت بسمع عن موضوع داري على شمعتك تقيد بس إحنا برضه ياثموحه قلبناها حريقه زي حريق القاهره الكل عرف كافة تفاصيل الصفقه .. ده أنا خايف أشتري الجرنان ألاقي تفاصيل الصفقه بقت صفحه أولى في الأهرام

عامة لما بيكون فيه مزاد وحد دخل يبوظه ويعلي في المزاد على الفاضي بنعرقه بقرشين ptmnlo123per182 ويخلع
وإنت بصراحه ياهندسه عجبتني وعرضت عرض لايرد أبدا 100 عزومه .. واضح إنك ناوي على عزايم من عند عبده كبده ... أيوه كده (شريكي ياجماعه عنده سرعة بديهه وحسن تصرف ممتاز ومن غير مانتشاور الراجل عمل الموضوع لوحده) برافو ياشريكي العزيز هوه ده شغل المحترفين

فلو سمحت يادكتور عايزين قرشين نعرق بيهم الناس إللي ناويه تبوظلنا الصفقه عشان إحنا داخلين مزاد وإحنا مفلسين ..... لسه دافعين مصاريف مدارس للعيال وبندور على عربيه للمدام وحنصيف وكمان داخل علينا رمضان .........وربنا يسامحنا على الجريمه إللي ناوين نرتكبها ديه (على رأي اللمبي)

أظن بكده ياهندسه الموضوع إتحل ptmnlo123per157 ... أنا عارف إن الحال من بعضه مدارس ومصاريف بالعبيط والأسمنت مدوخنا كلنا وفي الطالع باستمرار وربنا يستر على الحديد هوه كمان

ياجماعه هوه الدكتور فين ... أنا ملاحظ إنه غطسان ومش باين خالص

التعديل الأخير تم بواسطة ahmed_kamel ; 21-07-2009 الساعة 06:42 AM
قديم 21-07-2009, 10:43 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

أنا موش غطسـان ولا حاجه ! بس شغل كتير و رخامة عمل ! ptmnlo123per144

و بصراحه لا أحب الكلام فى الفلوس ! ptmnlo123per182 و على طول بيحصل لى أرتيكاريا ptmnlo123per194 خاصة لو كنت أنا اللى ح أدفع ! ptmnlo123per111

و على فكره عبدالله مشرف ده حبيبى ! و بلدياتى من المنصوره ! ptmnlo123per1147

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 21-07-2009, 11:47 AM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute

طمنتني والله يادكتور ............. إن الموضوع موضوع رخامة شغل ... أنا قلت إنت زعلت مننا ..مش عارف ليه

ومش حنتكلم معاك في الفلوس تاني خلاص طالما بتزعلك كده .. ووشها وحش عليك (جات عليك بوجع دماغ في الشغل)

لعلمك صورتك زمان وصورتك دلوقتي ... أكيد لشخصين مختلفين
الصوره بتاعة دلوقتي مديه على ملامح سوريه مصريه وقوره ضحوكه
صورة زمان مديه على ملامح إيرانيه بشوشه لكن خائفه من شيء ما ومش باين عليها لا عضلات ولا بطولات بتاعة الحديد ...واضح على الصوره كثيرا من البراءه والطيبه التي لايمكن أن يكون صاحبها واحد واخدها بدراعه

منتظرين يادكتور إستمرار مسلسل ذكرياتك ..... وحشتنا والله الكام ساعه إللي مابتردش علينا فيهم دول