العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > نادى المبدعين

نادى المبدعين كل ما يخص اعضاء المنتدى من ابداعات ادبيه او فنيه و كذلك عرض قراءات اﻷعضاء من الكتب المختلفة بشرط ان تكون الموضوعات خاصه باعضاء المنتدى لا منقوله

قديم 29-01-2009, 05:26 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لن أذهب الى اليابان مرة أخرى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aif مشاهدة المشاركة

نظام يغيظ
التزام ينقط
ايجابية تقرف
نجاح يجيب شلل أطفال
تقدم يحرق الدم
.....
آل القطر يقف في مكان الركاب آل ..... أمال مين اللي يجري ورا القطر 20 متر وهو شايل الشنط وجارر وراه مراته وعياله .... ومين اللي يمسك الباب عشان ما يقفلش على رقاب الناس ... ومين اللي ياخد الشاي ... ومين يقولك كل سنة وانت طيب يا بيه
طيب لو زي ما هما بيحكو في اليابان .... كان الناس اكيد ركبو القطر من غير ما يحمدو ربنا انهم ركبو بدون خسائر في الارواح والممتلكات المادية والمعنوية ..... شفتو بقا ان الحياة عندنا بتجبر الناس علي ذكر الله و شكره انهم لسه احياء بعد كل تجربة حياتية ..... ده طبعا مقصود من الحكومة الرشيدة (رشيدة .... صاحبة بكار ) عشان الناس لا تغفل عن حمد الله وشكره

مافيش احسن من البالوظة اللي احنا عايشين فيها ....
انا بصراحة باحب البالوظة ....
بأموت في البالوظة .....

آل نظام آل .... انا عارف بيجيبو الأسامي دي منين ptmnlo123per195
لا بجد مش قادر امسك نفسي يا احمد باشا من الضحك
عليك قفشات تجنن
داانت بتحكي و انا بقرأ كاني شايف العيله بالشنط بالحلل بتاعهم كمانptmnlo123per160

حـازم خـضـر

قديم 29-01-2009, 11:51 AM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute
رد: لن أذهب الى اليابان مرة أخرى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aif مشاهدة المشاركة

نظام يغيظ
التزام ينقط
ايجابية تقرف
نجاح يجيب شلل أطفال
تقدم يحرق الدم
.....
آل القطر يقف في مكان الركاب آل ..... أمال مين اللي يجري ورا القطر 20 متر وهو شايل الشنط وجارر وراه مراته وعياله .... ومين اللي يمسك الباب عشان ما يقفلش على رقاب الناس ... ومين اللي ياخد الشاي ... ومين يقولك كل سنة وانت طيب يا بيه
طيب لو زي ما هما بيحكو في اليابان .... كان الناس اكيد ركبو القطر من غير ما يحمدو ربنا انهم ركبو بدون خسائر في الارواح والممتلكات المادية والمعنوية ..... شفتو بقا ان الحياة عندنا بتجبر الناس علي ذكر الله و شكره انهم لسه احياء بعد كل تجربة حياتية ..... ده طبعا مقصود من الحكومة الرشيدة (رشيدة .... صاحبة بكار ) عشان الناس لا تغفل عن حمد الله وشكره

مافيش احسن من البالوظة اللي احنا عايشين فيها ....
انا بصراحة باحب البالوظة ....
بأموت في البالوظة .....

آل نظام آل .... انا عارف بيجيبو الأسامي دي منين ptmnlo123per195
الله يكرمك يا ا/ أحمد ضحكتنا علي همنا
فعلا الحياه في مصر بتجبرك علي ذكر الله ptmnlo123per1127 بس للأسف مش من القلب باللسان و لم تصل للقلب

و بلاش قذف المحصنات ، إحنا مالنا و مال رشيدة أخت بكار !! ، دع الخلق للخالق

بالمناسبة برضة حضرتك خبرة في هذا البلد السعيد
هو إيه البالوظة ديptmnlo123per1127

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 29-01-2009, 02:27 PM
aif aif غير متواجد حالياً

aif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة islam_galal مشاهدة المشاركة

الله يكرمك يا ا/ أحمد ضحكتنا علي همنا
فعلا الحياه في مصر بتجبرك علي ذكر الله ptmnlo123per1127 بس للأسف مش من القلب باللسان و لم تصل للقلب

و بلاش قذف المحصنات ، إحنا مالنا و مال رشيدة أخت بكار !! ، دع الخلق للخالق

بالمناسبة برضة حضرتك خبرة في هذا البلد السعيد
هو إيه البالوظة ديptmnlo123per1127
عندما يتنامى الذكاء البشري تتفاعل الأحماض النووية وتؤثر على المخ البشري تأثيرا طفيفا ...
لكن بإضطراد التنامى في الذكاء لدرجاء غير مسبوقة يصبح تأثر المخ واضح للعيان فيبدأ في التحول لما يشبه المهلبيه التي تباع عند محلات المالكي و حبش وآخرين ..... ثم ما يلبث ان يتحول من قوام المهلبية المتماسك نوعا ما ليصبح قواما هلاميا غير محدد الملامح .... وهو ما نطلق عليه مجازا ... البالوظه .... وهذا بالتحديد ما حدث عند الشعب المصري خلال ال 27 عاما وأربعة أشهر المنصرمة من عمر الزمان ...
خلي بالك انت كدة اللي بتغلط في بكار .... رشيدة دي مش اخته .... دي المعزة بتاعته .... ده لو كانت نفدت من الذبح في العيد الكبير ptmnlo123per1147

انا جسمي عليل ودواه النبي ........... وقلبي يميل لزيارة النبي

احمد ابراهيم
قديم 29-01-2009, 05:20 PM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute

شكرااااا
أول مرة أعرف إن تعريف البالوظة سياسي و علمي بالشكل ده
أنا باشكر بقار . . . آسف بكار علي 27 عام و باقول ياريت لو كانوا 57 عام
و خلينا نربي العيال

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 30-01-2009, 11:22 PM
الصورة الرمزية en_shreef
en_shreef en_shreef غير متواجد حالياً

en_shreef is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MosTafaFox مشاهدة المشاركة

ايوه فعلا ده تكملة القصة اللى بتقول ان اليابانين بعتو لامريكا اصغر ابرة فى العالم فالامريكان لضموها باصغر خيط فاليابانين خرمو الخيط اللى اتلضمت بيه الابرة اللى هيا اصغر ابرة فى العالم ptmnlo123per1106

ptmnlo123per145 ptmnlo123per145 ptmnlo123per145
واحنا بقى اللى حنعدى الفيل من خرم اصغر خيط فى العالم.ptmnlo123per195
بس حد يفكرنى نفك العقدة اللى فى الديلptmnlo123per111