العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > جمارك السيارات

جمارك السيارات استفسارات وموضوعات خاصة بجمارك السيارات وادخال السيارات المستورده لمصر

قديم 29-12-2012, 03:59 AM
د/محمود عبدالمقصود د/محمود عبدالمقصود غير متواجد حالياً
من انا؟: د/ محمود رجب .... عاشق للسيارات الامريكيه gmc ford chevy و ليست الكوريه التي تدعي الامريكيه

د/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to behold
انذار بالله عليكم ساعدوني ايه الاجرائات

السلام عليكم

انا بكلمكم و انا حاسس اني عايز ابكي ....بصراحه قرأت موضوع لواحد عايز يبعت عربيه مستعمله من السعوديه لمعاق ......قلت في نفسي طبعا رخيصه و زي الفل ....و بعدين بركز مع نفسي كده قلت: لحظه لحظه عربيه مستعمله من السعوديه بحاله ممتازه لمعاق بلا جمرك!!!

يعني انا اقدر ادخل مصر فورد اكسبلولر2007 حبيبة قلبي و كل اللي حدفعه 12 الف لواحد معاق و كان الله بالسر عليم !!!!! بجد بجد انا مش قادر اصدق .....اكاد ابكي او اتنطط من الفرحه او الاتنين مع بعض

انا قرفت من عربيات مصر التعبانه بصراحه

سؤالي هو انا اعمل ايه بالظبط ......انا المورد اللي اعرفه هناك في السعوديه ممكن يبعتلي واحده ممتازه من امريكا على مصر في خلال شهر واحد تقريبا .....بس انا معرفش حاجه في سكة المعاقين ديه .....يا راجل لو حتى الاقي سمسار يخلص الليله ديه و ياخده 5 الاف قشطه و مية فل

ساعدوني الله يكرمكم
قديم 29-12-2012, 04:08 AM
د/محمود عبدالمقصود د/محمود عبدالمقصود غير متواجد حالياً
من انا؟: د/ محمود رجب .... عاشق للسيارات الامريكيه gmc ford chevy و ليست الكوريه التي تدعي الامريكيه

د/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to behold
افتراضي رد: بالله عليكم ساعدوني ايه الاجرائات

بصراحه انا مش بفكر بعقلي انا بفكر كده بقلبي لأن الضريبه على عربيه محركها 4000 سي سي مش حتكون حلوه خالص !! ارجو من الادارة غلق الموضوع:w6 w200504112245306e