العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 29-07-2011, 06:08 AM
sasa saudi sasa saudi غير متواجد حالياً

sasa saudi will become famous soon enough
افتراضي جى بى اس

عاوز اعرف لو عايز اركب جى بى اس او شاشه تاتش مثلا و مفيش مكان ليها فى العربيه يعنى بتركب ازاى و فى حدود كام تبقى الاسعار
قديم 05-08-2011, 07:16 AM
الصورة الرمزية دمياطي ماتريكس
دمياطي ماتريكس دمياطي ماتريكس غير متواجد حالياً
من انا؟: Wish To Be A Big Tuner
التخصص العملى: Student
هواياتي: Hack , Sketching Cars , And Tuning

دمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond reputeدمياطي ماتريكس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جى بى اس

مفيش شبكة ملاحة في مصر

تحيا مصر

Click Here
قديم 05-08-2011, 12:26 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

مين اللي قال مفيش شبكة ملاحة!!! انا عندي جي بي اس من سنة تقريبا و شغال زي الفل بنسبة تغطية 90% في القاهرة ( لكن لا تشمل الطرق الحديثة بعد 2009 )

عموما كل الجي بي اس بيبقى شاشة تتش و بيركب بحامل شفط على الزجاج الامامي
يعني مش محتاج مكان في التابلوه اصلا

و في اجهزة سي دي و دي في دي و جي بي اس و تاتش و تليفيزيون بتبقى الشاشة منزلقة يعني يركب مكان الكاسيت الرفيع العادي و تشغله تلاقي الشاشة طلعت من جوا و اتفتحت
قديم 05-08-2011, 12:42 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

مين اللي قال مفيش شبكة ملاحة!!! انا عندي جي بي اس من سنة تقريبا و شغال زي الفل بنسبة تغطية 90% في القاهرة ( لكن لا تشمل الطرق الحديثة بعد 2009 )

عموما كل الجي بي اس بيبقى شاشة تتش و بيركب بحامل شفط على الزجاج الامامي
يعني مش محتاج مكان في التابلوه اصلا

و في اجهزة سي دي و دي في دي و جي بي اس و تاتش و تليفيزيون بتبقى الشاشة منزلقة يعني يركب مكان الكاسيت الرفيع العادي و تشغله تلاقي الشاشة طلعت من جوا و اتفتحت
كلام سليم مليون اميه وفى موديلات احدث منه بتعملها تحديث بس مش بتوصل 100% تغطية
قديم 06-08-2011, 12:56 AM
sasa saudi sasa saudi غير متواجد حالياً

sasa saudi will become famous soon enough

tayeb as3ar el 7agat de bteb2a eh el range ya3ni