العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 12-08-2012, 11:14 PM
marwan abbas marwan abbas غير متواجد حالياً

marwan abbas will become famous soon enough
افتراضي رد: محتار جدا بين الجالينا 2007 و اسبيرانزا a620موديل 2007

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شريف حجازي مشاهدة المشاركة

انا رايي تسافر السعودية تاني ههههههههههههههههههههههههه هههههههhttp://1.1.1.1/bmi/masrmotors.com/vb...milies/36_1_51[1].gif
نا معايا a620 والعربية كويسة جدا من حيث الشكل الخارجى و الداخلى ، الماتور نفس ماتور الجالينا ونفس القوة التقفيل الداخلى أسبرانزا أفضل ، قوه الصاج أسبرانزا أفضل بكثير ،قوة الاقصدامات أسبرانزا أفضل بكثير ،قطع الغيار أسبرانزا متوفرة بأماكن كثيرة و الاسعار رخيصة ..... علما أنا ركبت a516 و التيجو و بعد كدة جبت الجميلة a620
قديم 12-08-2012, 11:16 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

والله انا رايي تبعد عن الصيني المستعمل وتفكر في النويبرا 2006 او ممكن تفكر في دايو لانوس 2007 او ممكن كمان شيفروليه لانوس 2009 او ممكن لوجان مستعمل 2009 او 2008 ومبروك مقدما
قديم 11-11-2012, 04:03 AM
د/محمود عبدالمقصود د/محمود عبدالمقصود غير متواجد حالياً
من انا؟: د/ محمود رجب .... عاشق للسيارات الامريكيه gmc ford chevy و ليست الكوريه التي تدعي الامريكيه

د/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to behold

الف شكر على ردود الاعضاء الكرام لكن انا قررت ابعد عن الصيني و همه و قلة السلامه اللي فيه رغم وجود ايرباجات الى ان الشاسيه ضعيييييييف و علربيات جودتها ميتها وانا كنت منبهر بيها لأنها حققت مستوى رفاهية عالى بسعر رخيص نسبيا لكن دلوقتي اتضحتلي الامور بعد دراسة السوق المصري لأكتر من 4 شهور والف شكر مرة تانيه للأعضاء الكرام و ارجوا من الادارة غلق الموضوع