العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 22-04-2012, 02:57 AM
ehab_nnnn ehab_nnnn غير متواجد حالياً

ehab_nnnn has a spectacular aura aboutehab_nnnn has a spectacular aura aboutehab_nnnn has a spectacular aura about
افتراضي كاسي فيرنا 2012 وتجربه مع ضمان رودستار طارق بدر

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا كنت النهارده فى توكيل رودستار وعاوز انقل لكم التجربه دى بس استحملونى شويه
نسمع الحكايه من أولها
يا شباب انا معايا فيرنا 2012 gls لسه يادوب مستلمها من 15 يوم وعامله 500 كيلو بس
العربيه دى فيها كاسيت رودستار سى دى وفلاشه وراديو وعلى حد علمى أول مره غبور باشا ينزله فى العربيات بتاعته(2011 كان كين وود)
المهم الفلاشه والسى دى فجأه والكاسيت شغال فصلو وحلفو ما يشتغلوش
حبيت أعمل reset للجهاز برضه مافيش فايده
قلت مابدهاش لازم اروح التوكيل
وصحيت بدرى ومن الساعه 10 بتصل بيهم عشان اعرف العنوان فين بالظبط وهما ما ردوش الا الساعه 1 الظهر
المهم وصلت على الساعه 3
أول ما دخلت لقيت عيل تانى واقف زعلان جدا وصوته عالى وبيقول تالت مره أجى على نفس العيب حرام عليكم
دخلت قعدت فى استراحه العملاءولقيت خمسه (فى وش العدو) قاعدين
كلهم فيرنا 2012 كامله ونفس عيب الكاسيت اللى عندى
وبعدين اطلعوا على الضمان ورخصه العربيه ونزلوا معايا مهندس يفك الكاسيت
وبعد ما طلع الكونسول وحل الكاسيت قالى خليك جمب عربيتك عشان ما تتسرقش
وفضلت واقف ثلاث ساعات فى الشمس لحد ما جابو الكاسيت وركبوه
ملاحظاتى على التوكيل
1- الناس بصراحه مؤدبين ومعاملتهم طيبه بس تحس انهم ماشيين بمثل (كلمه حاضر بتريح) أو معنى أدق بيسجدوا الزبون
2- ما بيخلوش أى عميل يتكلم فى مشكلته أدام التانى بمعنى أنا عرفت مشكله الناس لما كنا كلنا واقفين جمب العربيات
3- واضح ان الكاسيت جت منه شكاوى كتير أوى وفى ناس راحت لهم اكتر من مره واتنين وتلاته
4-لما تيجى تسأل المهندس ايه العيب يقولو لك انت ليك تصليح وبس بس بطريقه مهذبه شويه
5- انا عارف ان أنا رغاى ومش بعرف احكى كمان ههههههه
بس بصراحه انا مرارتى اتفقعت النهارده وخصوصا لما تبص على عربيتك الزيرو وهى بتفك ادام عنيك وتقعد كده تلات ساعات بصراحه حاجه تفور الدم
واظرف حاجه ان واحد صورنا كلنا وصور العربيات بكاميرا فيديو وقالك هطله على غبور بالفيديو ده وارفعه على النت وأعمل ثوره
وحاجه تانيه حصلت .. واحده قعدت تقول لكل الناس جربوا نص ساعه قبل ما تمشو عشان انا مشيت وقبل ما الف واطلع الشارع الرئيسى كان الكاسيت وقف تانى
وتفاصيل كتيييير بس مالهاش لازمه
بس اللى عاوز يعرفها يقول انا بحب النميمه جدا هههههههههه
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
قديم 22-04-2012, 03:09 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كاسي فيرنا 2012 وتجربه مع ضمان رودستار طارق بدر

طب انا بحب النميمه جدا
احكي بقي
قديم 22-04-2012, 01:23 PM
الصورة الرمزية mody_mt2007
mody_mt2007 mody_mt2007 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sound system

mody_mt2007 will become famous soon enoughmody_mt2007 will become famous soon enough

والله غبور بية بيستعبط جدا و بيسترخص اوى فى الكماليات اللى منزلها انا بدفع فلوس علشان حاجة نضيفة مش اللى هو بيعملة دا شيشيل الكاسيت الأوريجينال و يحط كاسيت ب 100 جنية والله حرام بجد
قديم 23-04-2012, 07:23 AM
ehab_nnnn ehab_nnnn غير متواجد حالياً

ehab_nnnn has a spectacular aura aboutehab_nnnn has a spectacular aura aboutehab_nnnn has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mody_mt2007 مشاهدة المشاركة

والله غبور بية بيستعبط جدا و بيسترخص اوى فى الكماليات اللى منزلها انا بدفع فلوس علشان حاجة نضيفة مش اللى هو بيعملة دا شيشيل الكاسيت الأوريجينال و يحط كاسيت ب 100 جنية والله حرام بجد
والله يا باشا كلامك مظبوط
بس اليومين دول بيقولوا ان غبور هيشيل الرودستار وينزل ال جى مكانه وفى ناس تانيه بتقول انها شافت ال جى فى الفيرنا يعنى نزل فعلا
قديم 25-04-2012, 10:55 PM
الصورة الرمزية samihanwar
samihanwar samihanwar غير متواجد حالياً

samihanwar will become famous soon enoughsamihanwar will become famous soon enough

ده كاسيت اسغفر الله العظيم يا رب
ياعم كبر دماغك وارميه وهاتلك واحد بايونيير وسماعتين كينوود وهتلاقى كل حاجه زى الحلاوه