العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى


موضوعات متميزة

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
  #36  
قديم 26-03-2011, 02:45 PM
xwaledx xwaledx غير متواجد حالياً

Waleed Nabil
Branch Manager
Abaza Auto Trade
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
الموقع: cairo
المشاركات: 516
xwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسعار سيارات هيونداى وشيفروليه ومازدا ومابل بمصر - ديسمبر 2010

الصفحة الرسمية لشركة ابو غالى اوتوموتيف على موقع التواصل الاجتماعى ( فيس بوك )
http://www.facebook.com/Abou.Ghali.Automotive
تواصلوا معنا
لدينا كل جديد
تحياتى
__________________


التعديل الأخير تم بواسطة xwaledx ; 26-03-2011 الساعة 02:53 PM
رد مع اقتباس
  #37  
قديم 26-03-2011, 03:01 PM
xwaledx xwaledx غير متواجد حالياً

Waleed Nabil
Branch Manager
Abaza Auto Trade
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
الموقع: cairo
المشاركات: 516
xwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسعار سيارات هيونداى وشيفروليه ومازدا ومابل بمصر - ديسمبر 2010

والله مش عارف اقولكم ايه
بس حاقول للاسف
زيادة اخرى من شركة غبور على سيارات هيونداى بداية من شهر ابريل 2011 لتصبح كالتالى
untitled.jpg

تحياتى
__________________

رد مع اقتباس
  #38  
قديم 26-03-2011, 03:22 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 4,794
MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسعار سيارات هيونداى وشيفروليه ومازدا ومابل بمصر - ديسمبر 2010

ولا يهمك يا عم وليد - و فداك ميت زيادة
و زي ما قال المثل اطبخي يا جاريه كلف يا سيدي
رد مع اقتباس
  #39  
قديم 26-03-2011, 03:26 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 4,794
MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسعار سيارات هيونداى وشيفروليه ومازدا ومابل بمصر - ديسمبر 2010

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه
و الله انا فكرت في الموضوع روحت ضاحك من قلبي
غبور ابن التيت و ادارة التسويق عايز يعمل ازمة و اللا ايه مش عارف علشان مرمي في السجن دلوقتي فعمال يزود في سعر العربيات زي ما يكون اللي عمر هيونداي معملش زيها و الله والله كيا واخده سمعة في اوروبا احسن من هيونداي 100 مرة
زيادات غبور و حجمها كبير لدرجة ان جتى مسؤولين العلاقات العامة و ادارات التسوق و خدمات العملاء و المبيعات باقوا مكسوفين و هما بيعلنوا كل شهر عن زيادة ورا التانية زي ما يكون هيونداي هيا الوحيدة اللي بيتتعامل بالدولار - دا حتى مع زلزال اليابان و توقف جميع مصانع السيارات هناك - اسعار العربيات الياباني لم ترتفع بنفس ارتفاع اسعار سيارات هيونداي
و دلوقتي نجحت هيونداي في احتلال لقب اكبر توكيل بيذبح العملاء و يليه هورس موتورز وكيل جاك
رد مع اقتباس
  #40  
قديم 27-03-2011, 01:30 AM
الصورة الرمزية silentman84
silentman84 silentman84 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد فقير لله
التخصص العملى: مدرب دفاع عن النفس وتخسيس
هواياتي: رياضه - ميكانيكا - طبخ
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
الموقع: الاسكندريه
المشاركات: 207
silentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: اسعار سيارات هيونداى وشيفروليه ومازدا ومابل بمصر - ديسمبر 2010


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xwaledx مشاهدة المشاركة

والله مش عارف اقولكم ايه
بس حاقول للاسف
زيادة اخرى من شركة غبور على سيارات هيونداى بداية من شهر ابريل 2011 لتصبح كالتالى
ملف مرفق 9860

تحياتى
شوفتوا الحرامى البجح ......بيعمل ايه .....ده كده بينيلها على نفسه اكتر .......ياجماعه احنا اللى بنسمح للناس دى تعمل كده فينا ......لما نشترى بالغالى منه او من غيره.....فيقول ايه الناس معاها فلوس اما اغلى تانى....والناس مايهماش وبرده تشترى .....ويروح مغلى تانى.....ويفضل على هذا المنوال ......ياجماعه شاركوا معانا فى الحمله وانشروا الجروب من فضلكم......ولا لسه عايزن نسكت على المهازل دى.......ياريت التفاعل....ونقاطع شراء اى عربيه جديده من اى وكيل
__________________

لا اله الا الله محمد رسول الله
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم











رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدليلية
عروض ابو غالى اوتوموتيف

أدوات الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

 MasrMotors غير مسؤول عن أي اتفاق تجاري أو تعاوني بين الأعضاء
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي MasrMotors ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر


الساعة الآن 09:42 AM.


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
www.MasrMotors.com ™ Copyright ©2008 - 2019
Egyptian Automotive Community
جميع الحقوق محفوظة - مصرموتورز 2008 - 2017