العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > دايو العام

دايو العام شركة سيارات كورية حققت بعض النجاح و بسبب مشاكل تمويلية أصبحت مملوكة للعملاق اﻷمريكى GMC

قديم 17-04-2010, 11:17 AM
الصورة الرمزية meemee
meemee meemee غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارية/
هواياتي: الرسم

meemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عربيتى اتخبطت والحمد الله على كل شىء

والله العظيم انت حط إيدك علي الجرح انا كل يوم لفه هاخبط موتوسكل او توك توك والله انا بسوق من 6أكتوبر للمنيل مش عايزة اقوللك علي كمية المعاناه يجيو قدامك ويستموتو وراك يجرو زي الرهاوان يبقو عايزين يقسمو العربية نصين ويعدو حاجة فظعية والله والواحد مش عارف يليقهم من النقل التقيل ولا النص نقل ولا الميكروباصات والاالتاكتيك ولا الموتسيكلات حاجة قرف فعلا الواحد من دول لو خبطه بالسلامة خلاص ومع ذلك معندهمش دم وبيرعبو اللي حولهم بحركاتهم ولسه حصلة معايا الحركة ديه من نصف ساعة فراملت مرة واحدة بسبب موتسكل جه قدامي مرة واحدة وانا فيت علي دائري عن\ فتحة البحر الاعظم الناس اللي وراي لو ستر ربنا فداني برضة انا كوبري وقدام منزل كوبري وطريق سريع بس الاول وفي الخر ستر ربنا هو اللي حمينا
وقدر الله فماشاء فعلا وفعلا حسبي الله ونعمة الوكيل

meemee hamza
اللهم لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
قديم 17-04-2010, 11:17 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

متشكر ليك جدا يا استاذ (corsair ) على اهتمامك والحمد الله ع كل شىء منا بقولك لما اعدت وهديت قولت الحمد الله انها جت فى عربية

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 17-04-2010, 11:18 AM
الصورة الرمزية meemee

meemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond repute

وعلي فكرة الموتسيكلات ديه بتتصنع في مصنع في 6 أكتوبر مش بتجي من بره انا عارفة المصنع ورقم انتاجه ضخم جدا جدا
واصحابه ناس صينين فعلا وشاغلين هنا

meemee hamza
قديم 17-04-2010, 11:26 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

تصدقى انا اول مرة اعرف المعلومة بتاعة 6 اكتوبر دى
دى كارثة يا جماعة فعلا
ولازم طبعا تبقى اعداد ضخمة دة اغلى موتوسيكل صينى تمنة 3800 جنية تقريبا يعنى اى حد ممكن يشترية
وفعلا ربنا هو الى بيحمينا وربنا يسترها علينا كلنا من كل شر
والحمد الله ع كل شىء

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 17-04-2010, 11:33 AM
الصورة الرمزية meemee

اصل المترجمة لأصحاب المصنع قربتي وشاغلة معهم من زماااااااااان ورقم مبييعاتهم ضخم جدا حتي انا بقولها فين كل دول قالتي هم شاغلين عل يالاقاليم اكتر من القاهرة فتخيل !!!!!!!!!!!!!!

meemee hamza