العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > دايو العام

دايو العام شركة سيارات كورية حققت بعض النجاح و بسبب مشاكل تمويلية أصبحت مملوكة للعملاق اﻷمريكى GMC

قديم 30-03-2010, 08:17 PM
hema_hn hema_hn غير متواجد حالياً
التخصص العملى: IT

hema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud of
افتراضي رد: دايو راسر موديل 94

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mansoub504 مشاهدة المشاركة

هي ما قعدتش معايا كتير حوالي 5 شهور
بس كنت محتاج لها الزراير بتاعة الأزاز الكهرباء ملقتيها بس كان في في بور سعيد
نصيحتي العربية ديه حاجته متوفرة في برو سعيد بس انا بعتها عشان العربية اللي كانت معايا كان فيها مشكله
كان فيها شرخ في الدواسه اليمين من تحت وكان عاوز يتعمل صح
وانا كسلت وكان كل شويه لازم يظبط زوايا وانا ماكنتش فاضي بس ما شاء الله عليها عربية زي الفل هي اوحش دايو نزلت كانت دايو زاز
بس انا متهيألي ان ممكن تنزل سعرها عن كده شويه ممكن لو حالتها كويس تخلص اقل لاني كنت جايبها من حوالي سنتين وكانت حالتها فابريكه بره وجوه وازاز كهرباء وكانت بالسعر ده تقريبا كانت واقفه عليا 27.5 وفيها 5000 قصط بس اسأل د تامر في قسم البيع يفيدك في السعر اكتر مني وربنا يكرمك فيها بس ارفعها في بنزينه وبص علي البارومه من تحت كويس عشان العربيات في مصر البارومه بتبهدلها
الف شكر يا باشا يعنى لو وصلت 25 الف تبقى كويسة وانا سألت د تامر فعلا وقلى من 26 او 27
وربنا يستر على
انا لما كان معايا 131 كانت كل حاجه موجوده وعلى مفتكر المرش والدينامو وصبابات ساعة العمرة والدلايل وكل حاجة الموتور كنت جبتها من صلاح الدين
مش عارف الحجات دى حلاقيها لو باظت منى
وفيه كما من ضمن الحجات الى بتستهلك الطنابير
مش عارف ربنا يستر
قديم 30-03-2010, 08:27 PM
الصورة الرمزية mansoub504
mansoub504 mansoub504 غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد منسوب
التخصص العملى: server administrator (IT)..
هواياتي: السيارات

mansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema_hn مشاهدة المشاركة

الف شكر يا باشا يعنى لو وصلت 25 الف تبقى كويسة وانا سألت د تامر فعلا وقلى من 26 او 27
وربنا يستر على
انا لما كان معايا 131 كانت كل حاجه موجوده وعلى مفتكر المرش والدينامو وصبابات ساعة العمرة والدلايل وكل حاجة الموتور كنت جبتها من صلاح الدين
مش عارف الحجات دى حلاقيها لو باظت منى
وفيه كما من ضمن الحجات الى بتستهلك الطنابير
مش عارف ربنا يستر
اتوكل علي الله وديه موجوده متشيلش همها ربنا يوفقك ويباركلك فيها
والطنابير ديه لو تيل كويس واستخدام كويس تبقي تمام
مع تحياتي

إن الملوك بلاء حيثمـا حلـوا فلا يكن لك في أبوابهـم ظـل
ماذا تؤمل من قوم ٍ إذا غضبوا جاروا عليك وإن أرضيتهم ملوا
فاستغن بالله عن أبوابهم كرمـاً إن الوقوف علـى أبوابهـم ذل
مصرى وأفتخر
وبحبك يا مصر
قديم 30-03-2010, 09:03 PM
hema_hn hema_hn غير متواجد حالياً
التخصص العملى: IT

hema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mansoub504 مشاهدة المشاركة

اتوكل علي الله وديه موجوده متشيلش همها ربنا يوفقك ويباركلك فيها
والطنابير ديه لو تيل كويس واستخدام كويس تبقي تمام
مع تحياتي
الف شكر لي