العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > دايو العام

دايو العام شركة سيارات كورية حققت بعض النجاح و بسبب مشاكل تمويلية أصبحت مملوكة للعملاق اﻷمريكى GMC

قديم 08-05-2013, 01:16 AM
nassser nassser غير متواجد حالياً

nassser is a glorious beacon of lightnassser is a glorious beacon of lightnassser is a glorious beacon of lightnassser is a glorious beacon of lightnassser is a glorious beacon of light
افتراضي رد: احذروا من هذا الميكانيكى

والله يا جماعة ما اقصد اي شيئ ليه الظن الوحش ده .. هو الأسطى حمدي حد يقدر يقول عليه حاجة انتم كده مضطرني اقول ليكم حاجة انا اتفقت معاه اروح اتعلم عنده ورغم ان سني كبير الراجل متأخرش وكان زي العسل .... ايه يجماعة انت مقرأتوش كلامي انه راجل معدنه اصيل
انا اللي زعلان كده
انا محبتش افرض على الأخ ميكانيكي معين خفت يكون ده فيه تطفل مني أو حد يظن بي شيئ لذلك لم اذكر اسمه ولا عنوانه .
اما الأخ حمدي .. فأقول له سمعتك الحلوة سبقاك وربنا يباركلك .. بس انا زعلان
قديم 08-05-2013, 01:25 AM

nassser is a glorious beacon of lightnassser is a glorious beacon of lightnassser is a glorious beacon of lightnassser is a glorious beacon of lightnassser is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمدى مخترع مانيوال بدون د مشاهدة المشاركة

استاز ناصر انا ما بعملش دعاية انا بحاول انقز ما يمكن انقازو من تدهور سمعة مهنة الميكانيكا بسبب اصحاب المهنة الطماعين والفاشلين وعاوز اقول ان فى ناس بتحب المهنة وتتحترمها وانا مش بعمل دعاية انا عاوز افيد من يوريد منى الافادة ورقم تلفونى الى فالتوقيع مش حاطو عشان اكسب منو ما يفرقش معايا قد ما يفرق مساعدة الناس وشكرا ليك يا جماعة انا مش ميكانيكى وما حدش يجيلى وان كان على رقم التلفون الى فتوقيعى هشيلو
انا حبيت ابعد نفسي عن شبه الدعاية لحد لكن انت يا اسطى حمدي فوق ده كله
عيب تظن بي الظن ده .. طبعا انت مش مقصود .
زعلتني والله
قديم 08-05-2013, 02:08 AM
حمدى مخترع مانيوال بدون د حمدى مخترع مانيوال بدون د غير متواجد حالياً
من انا؟: فنى ميكانيكا السيارات
التخصص العملى: لم يحالفنى الزمن لاتمام الدراسة
هواياتي: اى حاجة فيها فكر ومنطق

حمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nassser مشاهدة المشاركة

انا حبيت ابعد نفسي عن شبه الدعاية لحد لكن انت يا اسطى حمدي فوق ده كله
عيب تظن بي الظن ده .. طبعا انت مش مقصود .
زعلتني والله
اتستاز ناصر الموقع ده معمول لتعارف وخدمة البعض للبعض وازا لم يكن فى حلول لمشاكل الناس وافادتهم ما انضمو للموقع وصاحب الموقع عارف ان لازم يحصل افادة للناس لجزبهم للموقع وشهرته اكتر واكتر فلاما احنا نكون اعضاء فالموقع ومن الا عضاء الى بنساعد الناس ده ما يعتبرش دعايه لينا وعندك فى فالموقع موضيع كتير زكر فيها ناس كتير كويسة واماكن ورشهم والموضوع ده نفسو بيقول على حد مش كويس وبيحزر الناس منو يبقى زى ما هنحزر من الوحش نوصف كمان مكان الكويس ودى مش دعاية ولو دعايا لحد بياكل عيش محترم مش خصارة فيه وبعدين فى موضيع مكتوب فيها اماكن وعناوين للورش والمراكز اكيد شفتو يبقى هل ادارة الموقع خدت فلوس من كدة طبعا لاء دول عاوزين يفيدو الناس عشان الموقع يبقى مؤثر وفريد وجازب للاعضاء عالعموم انا اسف ليك بس بردو ازاى تقول لازم نحافظ على نزاهت الموقع مين قلك انا الوقع مش نزيه انت لما تدل حد على حد كويس ايه دخل نزاهة الموقع فكده انا بهدى النفوس

قديم 08-05-2013, 09:01 AM

يبدو ان الحاج حمدي استغل اعتذاري بشكل مش لطيف ... على العموم طالما اني وضحت وجهة نظري .. وانت لم تقدره والكل بيزايد عليا وبيعرضها فأنا باسحب هذا الاعتذار .
وايضا بانسحب من متابعة هذا المنتدى رغم ان فيه ناس فعلا الواحد حيبقى حزين لعدم متابعتهم مثل MR STRA و C.Admir
جزاكم الله خيرا
قديم 08-05-2013, 01:47 PM
حمدى مخترع مانيوال بدون د حمدى مخترع مانيوال بدون د غير متواجد حالياً
من انا؟: فنى ميكانيكا السيارات
التخصص العملى: لم يحالفنى الزمن لاتمام الدراسة
هواياتي: اى حاجة فيها فكر ومنطق

حمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nassser مشاهدة المشاركة

يبدو ان الحاج حمدي استغل اعتذاري بشكل مش لطيف ... على العموم طالما اني وضحت وجهة نظري .. وانت لم تقدره والكل بيزايد عليا وبيعرضها فأنا باسحب هذا الاعتذار .
وايضا بانسحب من متابعة هذا المنتدى رغم ان فيه ناس فعلا الواحد حيبقى حزين لعدم متابعتهم مثل MR STRA و C.Admir
جزاكم الله خيرا
يا عم ناصر انت ما اعتزرتش اصلاا عشان تسحب اعتزارك ومع زالك انا قلتلك انا اسف ليك عشان انت قلت انا زعلاان وبعدين موقع ايه الى تنسحب منو انت لو انسحبت انا هجيلك بيتك بس ادينى العنوان كبر دماغك وانا اسف ليك مرة تانيه ومش هسحب اعتزارى زيك انا كنت بنكشك عشان قلتلى عاوز اتعلم وما جتش انت ساكن فين R OSE4U