العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 24-06-2010, 04:34 AM
bedo15 bedo15 غير متواجد حالياً

bedo15 is on a distinguished road
افتراضي السلام عليكم يا مالكى ال بى 15

السلام عليكم
انا محتار جدا بين البى 15 والبى واى دى فا ياريت يا جماعه تقرير كويس كده عن تجربه انا طبعا قريت كل التقارير المكتوبه هنا بس كلها عند استلام السياره فا ياريت لوحد عمل بيها كيلو متر كتير يتكلم عنها شويه وعن سرعاتها وتوكيلها وصيانتها ويقول اى عيوب ظهرت عنده واسف جدا جدا للاطاله بس ومعلش سوال تانى هو فيها سينسور ولا لا وهى فعلا من جوة زى الصور كده ولا فى اى اختلافات واسف تانى
قديم 24-06-2010, 11:09 AM
الصورة الرمزية odaoda
odaoda odaoda غير متواجد حالياً
التخصص العملى: هندسة مدنية

odaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant future
افتراضي رد: السلام عليكم يا مالكى ال بى 15

اهم حاجة متخدش بكلام حد انزل انت اتفرج عليها فلمعرض واستخير ولعجبتك اتوكل على الله
العربية من جوة احلى من الصور كمان
اول مالك ستلم فمصر عامل بالعربية حسب كلامة لحد دلوقتى 5200 ودة اكبر رقم اتعمل بالعربية وبيقول الحمد الله العربية جميلة
والبى واى دى عربية جميلة جدا بصراحة مشفتش حد بيعيب فيه لحد دلوقتى وبتعمل اعلى مبيعات فالصين
ونقلا عن احد الاعضاء
ان البى واى دى باعت 20000 سيارة فمبيعات شهر فات
العربيتين جمال ورأيك اهم من اى حد
العربية من جوة احلى من الصور كمان

jac b 15
وللصين .. كلمة اخرى

سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم

سبحــــــــــانك مــــــا اعظمــــــــــــــك
قديم 24-06-2010, 11:34 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

العربيتين ليهم مستقبل البى واى دى اقدم من الجاك بس الجاك نجحت بسرعة وقوة وبتنتشر بقوة كبيرة جدا
قديم 24-06-2010, 02:34 PM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

أنا كنت حاجز الbyd gli..عرييه جميله وقويه جداا ومحدش اشتكى منها للامانه...لاكن مع شركه الامل معتقدش انها هتكمل....وفى فرق بين التقفيل الصينى وتقفيل شركه الامل..بناءا على رأى اللى اشتروها...المهم...انا سحبت فلوسى واشتريت الجاك.والحمد لله..وفى الترخيص قابلنى واحد كان معاه byd gl لسه شاريها وبيرخصها وكان هيتخانق مع صاحب المعرض اللى احنا شاريين منه وقاله مورتنيش العربيه دى ليه انا مستعد ادفع عشره الاف جنيه دلوقتى وتجبلى عر بيه زى دى.....المهم اطلب من الاخ bedo يشوف العربيتين واللى تعجبه يشتريها...
قديم 24-06-2010, 04:11 PM
bedo15 bedo15 غير متواجد حالياً

bedo15 is on a distinguished road

شكرا يا جماعه على ردود حضراتكم