العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 13-12-2010, 04:13 AM
elkomi15 elkomi15 غير متواجد حالياً

elkomi15 will become famous soon enoughelkomi15 will become famous soon enough
افتراضي رد: لية نيسان صنى مش محبوبة..!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassol200 مشاهدة المشاركة

كلام مظبوط .. و هي عربيه جميله على قد فلوسها رغم انف الحاقدين ههههههه .. و الاخ اللى بيقول مش عارف هيونداي اشترت سامسونج بميموري مش عارف كام جيجا .. الكلام ده مصدره ايه يا باشا عم شلاطه بتاع الكاوتش اكيد سمعه عالجزيرة و كلنا عارفين الجزيرة كلها حوارات .. اقرا كده
In 1999, Nissan entered a two way alliance with Renault S.A
المصدر
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Motors
شكرا لحسن استماعكم
ياريت يباشا تكتبلى رقم جوالك خاص علشان عاوز ازود عتب واكصدمات فى الصنى بتاعتى ماشاء الله غير شكلها تماما وربنا يباركلك فيهاااا
قديم 13-12-2010, 06:36 AM
غير مسجل
Guest

عربية جامدة ومحدش جابها وندم عليها
قديم 14-12-2010, 11:02 PM
sameh3 sameh3 غير متواجد حالياً

sameh3 is on a distinguished road

على فكره الناس اللى بتتكلم عن العربيه دى ماركبتهاش وشافتها كويس لانى انا معايا صنى 2010 وهى بجد عربيه فوق الممتازه فى كل حاجه وعلى فكره مش بتسحب بنزين كتير والتقفيل المصرى ممتاز والعربيه تكييقها تلاجه ومش بتسخن خالص وواسعه والشنطه كبببببببببببيره قوى وكفايه انها يبانى ومصروف عليها قوى فى التقفيل يعنى حتى الكاسيت كين وود سى دى والكاوتش بردجستون يبانى لو التقفيل المصرى مش كويس مش هيحط الحاجات دى واللى عايز يشترى العربيه ياجماعه يسال حد معاه زيها مش يسال اى حد ربنا يوفقكم.........
قديم 17-12-2010, 01:46 PM
sameh3 sameh3 غير متواجد حالياً

sameh3 is on a distinguished road

يا جماعه العربيه دى جامده جدا انا اشتريت صنى 2010 ممتازه بجد ولو عايزين تعرفوها اسالوا ناس مجربينها ومعاهم ماتسمعوش الكلام اللى فى السوق العربيه جميله قوى من جوه واقتصاديه فى البنزين يعنى انا بستخدم بنزين 90 بتعمل على الطريق السريع 300 كم بالتكييف وجوه البلد 200 كم بدون تكييف والتكييف تلاجه والعربيه انا بمشى بيها وسط البلد فى الصيف مروحة الراديتر دى ما بتدورش لانها مصمه للمناطق الحارهsunny وسعرها فى كل الاحوال يعتبر ممتاز لانها يبانى وكمان فيها اير باج مواصفات اوربيه وفيها دروع صلب وabs وكاسيت سى دى كين وود تحفه مع 4 سماعات حتى الكاويتشات بريدجستون يبانى كل ده ب88000 سعر جميل مقارنة بالسيارات الكورى واللى مافيهاش الكاميليات دى وبجد العربيه الشركه مهتمه بيها قوى حتى فى التقفيل بجد ممتازه وربنا يوفقكم ...
قديم 17-12-2010, 03:55 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

العربيه دي فعلا محبوبة و مميزاتها و جودة تصنيعها و سعرها يجعلها المنافس رقم واحد في الفئة السعرية دي !!! لانك بتحصل على مميزات السيارات اللي ب 110 - 140 الف في عربيه ب 84 - 92 الف