العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 08-12-2010, 04:41 AM
الصورة الرمزية citroeen
citroeen citroeen غير متواجد حالياً

citroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to behold
افتراضي رد: عايز اعرف حاجة من اخواتى الى فى منتتدى بجد

صدقينى يا على باشا لازم بردة الواحد يدور ويلف قبل مايجيب حاجة يندم عليها وصدقينى تعبت واهو بردة بفيد الاخرين واكيد شوفت مواضيع الناس كلها ودة بردة تشتيت ما بعدة تشتيت واحد يقولك حلوة واحد تانى يقولك وحشة و متعرفش تصدق مين و صدقينى موضوع الميزانية دى مشكلة خايف الواحد يتزنق و لا حاجة مش ناقصة وبردة فى حاجات نفس الامكانيات و ارخص و حاجات غالية على الفاضى والله العظيم مش عارف حاجة و عاوز تساعدونى بجد لانى بجد تعبت وشوفوا انتوا رائيكم اية واقل سعر واحسن جودة ووسط فى السعر اى حاجة دلونى على الكويس بس وبردة السيراتو الناس تقولك كويسة ومرة يقولك بلاش وحاجة غريبة انتوا شوفوا رائيكم اية انتوا اخواتى بجد شكرا
قديم 08-12-2010, 04:50 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

وانا كمان ياستروين معاك فى اى حاجه اطلب وانا تحت امرك لانى برضه مريت بنفس الحيره اللى مر بيها استاذ على منير واللى انت فيها حاليا
بس انا بطمنك السيراتو حلوه قوى بس ابعد عن ال جنط 17 واعتراضى على سعرها العالى بس الخليجى عروضه كتير وحلوه واوبشنز كتير وارخص من الوكيل مع الفحص الشديد ليها قبل الشراء وحرام تشتريها بسعر يوصل ل120 مثلا

قديم 08-12-2010, 05:00 AM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة citroeen مشاهدة المشاركة

صدقينى يا على باشا لازم بردة الواحد يدور ويلف قبل مايجيب حاجة يندم عليها وصدقينى تعبت واهو بردة بفيد الاخرين واكيد شوفت مواضيع الناس كلها ودة بردة تشتيت ما بعدة تشتيت واحد يقولك حلوة واحد تانى يقولك وحشة و متعرفش تصدق مين و صدقينى موضوع الميزانية دى مشكلة خايف الواحد يتزنق و لا حاجة مش ناقصة وبردة فى حاجات نفس الامكانيات و ارخص و حاجات غالية على الفاضى والله العظيم مش عارف حاجة و عاوز تساعدونى بجد لانى بجد تعبت وشوفوا انتوا رائيكم اية واقل سعر واحسن جودة ووسط فى السعر اى حاجة دلونى على الكويس بس وبردة السيراتو الناس تقولك كويسة ومرة يقولك بلاش وحاجة غريبة انتوا شوفوا رائيكم اية انتوا اخواتى بجد شكرا
طب ممكن نمشي على الخطوات اللي قولتهالك
علشان خاطرييييييي
pleaseeeeeeeeeeeeeeeee

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]
قديم 08-12-2010, 05:03 AM
الصورة الرمزية citroeen

citroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to behold

ربنا يخليك يا اخ lol تعبك معايا انا عارف حبيب قلبى ياباشا بجد ما دة راى بردة ياباشا مش عاوز اشتريها ب120 انا قولت كدة لان الى زيها بظبط ب110 خليجى بس افحص ازاى وفى اية لما استلم العربية لانى مش عارف حاجة فى الخليجى وكمان انا اسمع ان الخليجى انواع امراتى وسعودى و كويتى واردنى وحوارات و لا مش فرقة وممكن تكون الخليجى دة مش نفس الموصفات شركة الام ولا هى هى و لا اية ؟؟؟
قديم 08-12-2010, 05:07 AM
الصورة الرمزية citroeen

بص يا اخ على باشا وتعبك معايا معلش صدقينى
اول حاجة: سيبك من 130 خلينا مثلا لغايت 115 وممكن اقسط على سنة او سنتين الباقى
تانى حاجة: اهم حاجة اعادة البييع والسيارة محبوبة ومافيهاش عيوب جامدة فى الصناعة
تالت حاجة: قطع غيار رخيصة ومتوفرة
رابع حاجة: بلد المنشا كورى والصينى مش وحش بس خايف اعادة البييع
بس كدة دة الى بفكر فى وكمان عايزها2011 و مش 2010 عشان لسة فى انواع عربييات منزلتش 2011 و الله واعلم هتنزل و لا فاخلينا فى الحاجات 2011 و لو فى 2010 و مش هينزل منها 2011 ممكن بردة التفكير فيها وشكرا