العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ما ذا تشتري بمبلغ 30000 دولار أمريكي
سيارة كورية كاملة المواصفات موديل 2011 10 83.33%
سيارة ألمانية مستعملة موديل قديم 2 16.67%
المصوتون: 12. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 23-03-2010, 01:47 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بقعة ضوء على البصمة وأمور أخرى بين كوريا والعالم المريخي

[quote=swat;154058]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled al sharif مشاهدة المشاركة

عبارة جميلة أحبها وسأرددها دوما:
أذا أخذنا بالأعتبار موضوع السعر مقابل الخدمات : فكيا سيراتو هي الأولى بين السيارات والبصمة الفارقة في صناعة السيارات والطفرة الجينية التي لن تتكرر ....
عاشق السيراتو والألنترا...........ptmnl o123per122
إنت بتحب سيارة أنا عندي منها إتنين .. أنا كنت شاري واحده هاي لاين وأخويا شاري واحده بدون فتحة سقف وإتنين إير باج بس ... مع إن باقي الأوبش موجود ... وبعدين طمع في الهاي لاين إللي معايا وإداني التانية ... متفرقش معايا عشان عندي هوندا سيفك 2009 يعني سوقت الياباني والكوري ومش ها يزعلني إنك تحب السيراتو ... بس عايز أقول عند النقاش الموضوعي تجنب العواطف وتعتمد لغة الإقناع مش لغة المانده والتشبس بالرأي السيراتو زيها زي أي عربيه لها ما لها وعليها ما عليها وقد تكون وجهة نظرك إنها سلعة مميزه بأفضل سعر كلام صحيح من وجهة نظرك بس مش منوجهة نظر الأخرين وبنحترم الأراء كلها ولا يؤدي ذلك إن إحنا نعمل جامعه عربية أخري عشان الكيا السيراتو ... حبيبي ... فين تحيتك المعهوده .... وبعدين فين الباقي الهدية ... وفين أحلي مصر ... كده ها زعل

قديم 23-03-2010, 02:20 PM
swat
Guest

[quote=khaled al sharif;154070]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة swat مشاهدة المشاركة

بس عايز أقول عند النقاش الموضوعي تجنب العواطف وتعتمد لغة الإقناع مش لغة المانده والتشبس بالرأي
أنا موضوعي لأبعد الحدود صدقني أنا من بيت ثري وأستطيع شراء سيارة ألمانية موديل 2010
متوسطة طبعا ولكني سائق سيارات كثير ومستأجر كثير ألماني وياباني صدقني لم أجد فرق يذكر تحت سرعة 180 كم بينهم وبين السيراتو وبما أني لا أطير في القيادة وبما أن السيراتو أجمل شاسيه رأيته أنا أخترت السيراتو
بعض الأخرين ينفدون من أجل النقد فقط صدقني نقدهم لا أساس له من الصحة أنا جربت السيراتو 20000كم خلال 8 أشهر فقط يعني بعرف أنه خارقة
حبيبي ... فين تحيتك المعهوده .... وبعدين فين الباقي الهدية ... وفين أحلي مصر ... كده ها زعل
_________________________ __
تحياتي لك شيل التاء وأقبل الباقي هدية ptmnlo123per122 أحلى مصر ptmnlo123per122
عاشق ألنترا وسيراتو..................
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg hhhhh.jpg‏ (54.6 كيلوبايت, المشاهدات 9)
نوع الملف: jpg حزن سيراتو.jpg‏ (73.4 كيلوبايت, المشاهدات 9)
قديم 23-03-2010, 03:02 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute

[quote=swat;154089]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled al sharif مشاهدة المشاركة

_________________________ __
تحياتي لك شيل التاء وأقبل الباقي هدية ptmnlo123per122 أحلى مصر ptmnlo123per122
عاشق ألنترا وسيراتو..................
سوات باشا ... كده أنا وانت متفقين ... وأجمل ما في الموضوع إسلوبك الأدبي الفكاهي وتلقائية ردودك إللي فعلا بتدل علي إنك إبن ناس وإنسان محترم ... شكرا لك .. ونلتقي داخل المنتدي في معلومه ونقاش أخر

قديم 23-03-2010, 03:22 PM
xcold xcold غير متواجد حالياً

xcold has a spectacular aura aboutxcold has a spectacular aura about

كلام معقول بنسبة كبيرة
قديم 23-03-2010, 04:10 PM
swat
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xcold مشاهدة المشاركة

كلام معقول بنسبة كبيرة

شكراً ptmnlo123per122تحيا مصر
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg التوقيع.jpg‏ (47.4 كيلوبايت, المشاهدات 6)