العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 17-08-2012, 12:47 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
مميز ما هي وضعية القيادة المفضلة لك في سيارتك ؟؟؟؟

طبعا ياجماعة كل واحد مننا ليه طريقة في الجلوس على كرسي السواق ووضعية قيادة مفضلة وبيستريح ليها .. ياريت كل واحد يخش ويقول ايه افضل وضعية قيادة بيحبها او ايه وضعية القيادة المحببة ليه ؟؟؟ .... انا هبدا بنفسي .. اولا بحب ان انزل كرسي السواق تحت للاخر وانزل معاه الدركسيون يعني ابقا غطسان في العربية لكن اهم حاجة اني ابقا شايف قدامي كويس . بعد كده ارجع كرسي السواق للاخر بحيث اني لما امسك الدركسيون تكون ايدي ممدودة من متنية وطبعا تكون رجلي ممدودة برضه للدواسات مش متنية وابقا ماسك الدركسيون من فوق وبايدي الشمال وايدي اليمين يا أما ماسك بيها الفتيس لو العربية مانيوال او ساندها على مسند الايد لو كانت اوتوماتيك وطبعا انا مش بربط حزام الامان الا في لما اكون سريع علشان الايرباج او لما اكون داخل على لجنة انما لو وسط الزحمة مش بحب اربطه وطبعا بحب اشغل الكاسيت على اعلى درجة والتكييف على اعلى درجة برضه والازاز مقفول ومش بفتحه ابدا ... طبعا هيا وضعية غريبة جدا بس بصراحة هيا دي الوضعية اللي بحبها ومعرفش اسوق من غيرها .... يلا بقا قولي انتا .. ما هي وضعية القيادة المفضلة لك في سيارتك ؟؟؟؟
قديم 17-08-2012, 02:18 PM
zing0 zing0 غير متواجد حالياً
هواياتي: Kung Fu - Reading

zing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ما هي وضعية القيادة المفضلة لك في سيارتك ؟؟؟؟

الكرسى للأمام عالآخر, و ركبتى بتخبط فى الدركسيون , و وشى لازق فى البرابريز!!!!!!!
قديم 17-08-2012, 02:46 PM
GINERAL GINERAL غير متواجد حالياً

GINERAL has a spectacular aura aboutGINERAL has a spectacular aura about

حسب المود والزبون !
قديم 17-08-2012, 03:47 PM
Hamada_El_Sh3er Hamada_El_Sh3er غير متواجد حالياً

Hamada_El_Sh3er has a spectacular aura aboutHamada_El_Sh3er has a spectacular aura about

انا بقعد نفس قعدتك بالظبط .... بس للأسف في الفيرنا الدركسيون مش بينزل لتحت
انما انا عندي ميزة تانيه عنك بقى
أنا عندي التكييف على تاني درجة وأول درجة كمان بيخلي العربية ساقعة
مش بحتاج اعليه للآخر

بس انا نفس القعدة بالظبط برضو
قديم 17-08-2012, 04:50 PM
الصورة الرمزية خالد الجوكر
خالد الجوكر خالد الجوكر غير متواجد حالياً

خالد الجوكر is a glorious beacon of lightخالد الجوكر is a glorious beacon of lightخالد الجوكر is a glorious beacon of lightخالد الجوكر is a glorious beacon of lightخالد الجوكر is a glorious beacon of light

حسب اللى راكب معايا بقا يا رجاله لو كاونو صحابى بيبقا الكرسى راجع لأخره والكاسيت عالى وسايق وانا نايم على جنبى اليمين مش قاعد اصلاً

لكن لو مع الحاج ببقا لازق ف البربريز وركبى خابطه ف الدريكسيون
ههههههههههه

الكلمات الدليلية
قيادة السيارات