العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 16-06-2011, 06:19 PM
الصورة الرمزية الدملاوي
الدملاوي الدملاوي غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم
التخصص العملى: إدارة فندقية
هواياتي: القراءة والتحليل

الدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شهادة تأدية الخدمة العسكرية للمرحوم خالد سعيد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

والمثبوت بها أن اخلاقة كانت "رديئة"

وصور شخصية للمرحوم خالد سعيد للوقوف علي المدي الاخلاقي للفقيد رحمه الله

غفر الله لنا وله وللمسلمين اجمعين

لا يا أخي الفاضل بلدنا لم تضيع وأنما أستعادت حريتها وكرامتها المسلوبة

ولو تحب أجيبلك صور لجمال وعلاء مبارك وهم بحال أسوء من هذا بكثير

والسؤال هنا من أوصل خالد سعيد ومن هم مثله لمثل هذه الدرجة؟

أنها جريمة أخرى يجب محاكمة مبارك وأولاده وأعوانه اللذين مصوا دمائنا عليها

وسامحك الله يا أخي

لوجي الجميلة

أنضموا لحملة المليار صلاة على الرسول صلى الله عليه وسلم

قديم 16-06-2011, 06:25 PM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

انا معاك ان خالد سعيد ممكن يكون زى مانت قلت ويمكن أكتر.....بس مين اللى خلاه كده....
(لوالكلام صح)....مش غياب القدوه...وعدم وجود هدف ولاامل فى المستقبل....
مين اللى خلا قدوة الشباب الممثلين...ولعيبة الكوره...والرقاصات ...واقصى امل لشاب انه يكون لعيب نص موهوب.... أوحتى ممثل درجه عاشره....
مين اللى خلا أهل الفن فى المقدمه ...واهل العلم فى مؤخرة الصفوف....
مين اللى جعل الشباب يضحوا بحياتهم فى البحر ليجدوا فرصة عمل شريف يحسنوا بيه اوضاعهم .مالقوهاش فى بلدهم....اللى بقت تستورد كل حاجه على حساب الصناعه الوطنيه وفرص العمل الضايعه لحساب رجال الحزب اللاوطنى اللى كانو بيستوردوا كل حاجه ويدمروا الصناعه الوطنيه عشان يملوا كروشهم بالمال الحرام.

وبعدين لو الثوره قامت عشان خالد سعيد بس ماكانش شارك فيها غير اللى يعرفوه أو المتعاطفين معاه بس مش الشعب كله....

عشان كده انا بقول الثوره مش ثورة الشباب بس دى ثورة كل الشعب اللى شعر بالظلم والقهر والطغيان الشباب كانو شرارة الثوره وخالد سعيد كان القشه اللى قسمت ظهر النظام الفاشل..

اللى فشل فى ايجاد فرصة عمل شريف لكل افراد الشعب...
اللى فشل فى توفير الكرامه للوطن والمواطنين......
اللى فشل فى تحقيق عداله اجتماعيه وامان لابناء الوطن...
اللى باع الارض ببلاش للعرب والاجانب والمصريين مش لاقيين متر ارض يدفنوا فيه موتاهم...
اللى باع الغاز لاسرائيل ببلاش والناس مش لاقيه انبوبة بوتجاز .......
اللى سرطن الشعب بالمبيدات الفاسده(زى الاسلحه الفاسده) وفشل فى علاجه من السرطان والكبد الوبائى وبقية الامراض وعالج عيون يطرس غالى ب2 مليون جنيه وفى مصر اعظم اطباء عيون...

بقولك ايه انا زهقت من الكتابه و الفضايح مش عايزه تخلص.....
خالد سعيد مش لوحده سبب الثوره واللى ماتوا ماتوا دفاعاً عن حقى وحقك وحق الاجيال الجايه....

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"
قديم 16-06-2011, 06:33 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

الله يرحمه
قديم 16-06-2011, 07:30 PM
عبدالله منصور عبدالله منصور غير متواجد حالياً

عبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to behold

كله يبلغ يطالب بحذف الموضوع

الصور مش كويسة ابداً

واذكروا محاسن موتاكم
قديم 16-06-2011, 07:54 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الدملاوي مشاهدة المشاركة

لا يا أخي الفاضل بلدنا لم تضيع وأنما أستعادت حريتها وكرامتها المسلوبة

ولو تحب أجيبلك صور لجمال وعلاء مبارك وهم بحال أسوء من هذا بكثير

والسؤال هنا من أوصل خالد سعيد ومن هم مثله لمثل هذه الدرجة؟

أنها جريمة أخرى يجب محاكمة مبارك وأولاده وأعوانه اللذين مصوا دمائنا عليها

وسامحك الله يا أخي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samirsaid1 مشاهدة المشاركة

ايا كان فهو بنى ادم

ربنا يرحم الجميع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koashraf مشاهدة المشاركة

انا معاك ان خالد سعيد ممكن يكون زى مانت قلت ويمكن أكتر.....بس مين اللى خلاه كده....
(لوالكلام صح)....مش غياب القدوه...وعدم وجود هدف ولاامل فى المستقبل....
مين اللى خلا قدوة الشباب الممثلين...ولعيبة الكوره...والرقاصات ...واقصى امل لشاب انه يكون لعيب نص موهوب.... أوحتى ممثل درجه عاشره....
مين اللى خلا أهل الفن فى المقدمه ...واهل العلم فى مؤخرة الصفوف....
مين اللى جعل الشباب يضحوا بحياتهم فى البحر ليجدوا فرصة عمل شريف يحسنوا بيه اوضاعهم .مالقوهاش فى بلدهم....اللى بقت تستورد كل حاجه على حساب الصناعه الوطنيه وفرص العمل الضايعه لحساب رجال الحزب اللاوطنى اللى كانو بيستوردوا كل حاجه ويدمروا الصناعه الوطنيه عشان يملوا كروشهم بالمال الحرام.

وبعدين لو الثوره قامت عشان خالد سعيد بس ماكانش شارك فيها غير اللى يعرفوه أو المتعاطفين معاه بس مش الشعب كله....

عشان كده انا بقول الثوره مش ثورة الشباب بس دى ثورة كل الشعب اللى شعر بالظلم والقهر والطغيان الشباب كانو شرارة الثوره وخالد سعيد كان القشه اللى قسمت ظهر النظام الفاشل..

اللى فشل فى ايجاد فرصة عمل شريف لكل افراد الشعب...
اللى فشل فى توفير الكرامه للوطن والمواطنين......
اللى فشل فى تحقيق عداله اجتماعيه وامان لابناء الوطن...
اللى باع الارض ببلاش للعرب والاجانب والمصريين مش لاقيين متر ارض يدفنوا فيه موتاهم...
اللى باع الغاز لاسرائيل ببلاش والناس مش لاقيه انبوبة بوتجاز .......
اللى سرطن الشعب بالمبيدات الفاسده(زى الاسلحه الفاسده) وفشل فى علاجه من السرطان والكبد الوبائى وبقية الامراض وعالج عيون يطرس غالى ب2 مليون جنيه وفى مصر اعظم اطباء عيون...

بقولك ايه انا زهقت من الكتابه و الفضايح مش عايزه تخلص.....
خالد سعيد مش لوحده سبب الثوره واللى ماتوا ماتوا دفاعاً عن حقى وحقك وحق الاجيال الجايه....

مفيش كلام يتقال بعد كلامكم ....

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش