العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 02-03-2012, 02:26 AM
walidelwahsh
Guest

افتراضي رد: الفريق / احمد شفيق مرشحأ لرئاسة الجمهورية

قديم 02-03-2012, 02:27 AM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tonsy1979 مشاهدة المشاركة

اسمه الفريق/احمد شفيق
يا باشا حكم العسكر مش بالزى العسكرى حكم العسكر بيجى بعد طلوع السادة اللواءات مناصب هامة وحساسة فى الدولة وده بيتم بسبب انتمائتهم العسكرية لضمان ولائهم وطاعتهم العمياء للحاكم العسكرى واتباعه لتكتمل منظومة الفساد لو حضرتك ركزت فى كلامى هتلاقيه منطقى وسليم وموجود حوالينا فى كل مكان وانا شغال فى مكان حكومى مدنى صرف وفيه لواءات على المعاش وحشرين نفسهم فى ترأس هيئات وقطاعات بدرجة نائب وزير فى حين ان فيه مدنيين متخصصين وكفاءات مركونين على الرف ده حضرتك تسميه ايه
وبالمناسبة في لواء من هؤلاء محبوس على ذمة قضية فساد مع شلة بورتو طرة وسلملي على حكم العسكر
ملحوظة هامة انا بحب الجيش المصرى جدا واقدره واوقره لاننا من غيره لا شئ فهو خير اجناد الارض فارجوا كمتعلمين ومثقفين الفصل بين حبنا للجيش ورفضنا لحكم العسكر كما شرحت سلفا .. وتقبل تحياتى
كلام مظبوط جدا , المحافظين و المجالس المحلية و شركات قطاع الاعمال يتعين فيها ظباط معاش كفاية بقه الى شفناه من تحت ادارتهم الغير حكيمة لمصالح الناس

سلم الحكم للعسكر و ادى صوته للى معملش الثورة=

قديم 02-03-2012, 02:32 AM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alymonir مشاهدة المشاركة

برضه عسكري
و برضه فلول
مش عايزينه
كلمة واحدة
و الانتخابت سوف تكون خير دليل إن شاء الله
بس يااستاذ علي كلمة الانتخابات خير دليل هي دي اللي انا عايزها

يعني الصناديق هي اللي تحكم

وبعيدا عن السخرية بتاعة القذافي ولا بشار

دي بتاعتي انا

قديم 02-03-2012, 02:33 AM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alymonir مشاهدة المشاركة

برضه عسكري
و برضه فلول
مش عايزينه
كلمة واحدة
و الانتخابت سوف تكون خير دليل إن شاء الله
مش عارف ليه يا استاذ على ملاحظ ان بعض العسكريين عندهم دايما نظرة دونية ناحية المدنيين , الكبر ده اعتقد انه نتيجة لضعف الحجة والله اعلم.

سلم الحكم للعسكر و ادى صوته للى معملش الثورة=

قديم 02-03-2012, 02:54 AM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

بس يااستاذ علي كلمة الانتخابات خير دليل هي دي اللي انا عايزها

يعني الصناديق هي اللي تحكم

وبعيدا عن السخرية بتاعة القذافي ولا بشار

دي بتاعتي انا

فعلا الانتخابات النظيفة هي خير دليل
و واضح من شعبية - الفريق - انها في الأرض على أقصى تقدير الرابع أو الخامس حتى في الاستطلاعات المزورة
معذرة لنبرة السخرية فهي لم تكن مقصودة لشخصك الكريم و لكن القافية تحكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lost2008 مشاهدة المشاركة

مش عارف ليه يا استاذ على ملاحظ ان بعض العسكريين عندهم دايما نظرة دونية ناحية المدنيين , الكبر ده اعتقد انه نتيجة لضعف الحجة والله اعلم.
و أنا برضه مش عارف و الله

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]