العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 20-06-2011, 10:27 PM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كاااااابتن !! انزل يا حبيبي من ع العربية

بصراحة موضوع العيال وحتى الكبار اصبح شىء فوق الاحتمال

يعنى مثلا من اسبوع تقريبا كنت راكن بالليل فى أمان الله المهم تانى يوم وانا راجع من الشغل ببص على العربية الاكصدام الخلفى خارج عن العربية كان حد شادة لبرة وطبعا عرفت أن فية واحد بتاع لبن معاه عربية نصف نقل مكنش لاقى مكان يركن فية راح البية بسلامته راجع على العربية على الاخر وطبعا لما حس انة خبط فيها طلع قدام وياريتة ما طلع اخذ معاة الاكصدام

دة طبعا غير العيال اللى مروقة العربية كل يوم من فك وتركيب وتجارب على الشنطة والكابوت لدرجة إنى عايز اشترى ميكانيكى وكهربائة وسمكرى واحطهم فى شطنة العربية

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية
قديم 20-06-2011, 10:29 PM
الصورة الرمزية فادي مكرم
فادي مكرم فادي مكرم غير متواجد حالياً
من انا؟: Fady Makram
التخصص العملى: Mechatronics Engineering
هواياتي: Mechanics , Robotics

فادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond repute

علي فكره ايام ما اشتغلت في اسكندره كنت واخد شقه في اسكندر ابراهيم تقاطع البكباشي العسوي وكنت بنزل بدري قبل الناس ما تصحي وكنت بشوف العيال بتوع لم الزباله وكانوا فعلا بيخططوا علي العربيات...
انا ساكن فى اسكندر ابراهيم ورا كنتاكي بالظبط........وهحاول اغير مكان الركنة

الله ينور يا فادى موضوعك جميل وكلنا إتعرضنا وما زلنا نتعرض له حانعمل ايه
المهم طريقة عرضك للموضوع كانت جميلة وضحكتنى بأسلوبك الممتع
استاذ نبيل , دي شهادة افخر بيها
وبجد كل اعضاء اسكندرية واحشني من اخر مقابلة
انا فكرت اجيب كاميرا من بتاعة الكمبيوتر واحطها ف البلكونة وابقى متابع من جوة الشقة

أسألكم الدعاء لوالدي بالرحمة

It's Nice to be Important but, It's More Important to be Nice

قديم 20-06-2011, 10:35 PM
الصورة الرمزية فادي مكرم
فادي مكرم فادي مكرم غير متواجد حالياً
من انا؟: Fady Makram
التخصص العملى: Mechatronics Engineering
هواياتي: Mechanics , Robotics

فادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond repute

بصراحة موضوع العيال وحتى الكبار اصبح شىء فوق الاحتمال

يعنى مثلا من اسبوع تقريبا كنت راكن بالليل فى أمان الله المهم تانى يوم وانا راجع من الشغل ببص على العربية الاكصدام الخلفى خارج عن العربية كان حد شادة لبرة وطبعا عرفت أن فية واحد بتاع لبن معاه عربية نصف نقل مكنش لاقى مكان يركن فية راح البية بسلامته راجع على العربية على الاخر وطبعا لما حس انة خبط فيها طلع قدام وياريتة ما طلع اخذ معاة الاكصدام

دة طبعا غير العيال اللى مروقة العربية كل يوم من فك وتركيب وتجارب على الشنطة والكابوت لدرجة إنى عايز اشترى ميكانيكى وكهربائة وسمكرى واحطهم فى شطنة العربية
شكرا لمرورك استاذ مؤمن
عارف ممكن لو تحت بيتك , ماسورتين و قفل و تعملك ركنة تمليك
منتشرة قوي هنا عشان المصيفين اللي بيركنوا فى اي حتة
بس بقى موضوع العيال دة
مش عارف اقول ايه , بتخيل نفسي كدة معايا عربية زيرو ولاقيت فيها الكلام دة
انا هموت بحصرتي

أسألكم الدعاء لوالدي بالرحمة

It's Nice to be Important but, It's More Important to be Nice

قديم 20-06-2011, 10:38 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute

سوري بقي لحد الاطفال واستوب انا بحبهم هو صحيح قليل الادب بس عثول برضوا :

ده عثول والله انت ليه مفتري عليه ده بيسند بس

دعثوله اوي مش عارفه مامتوا سابتوا ازاي كده مش خايفه عليه

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 20-06-2011, 10:39 PM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute

والله يا استاذ فادى انا نسيت الموضوع وجلست اضحك من كثره المواقف الجميله الكوميديه وطريقه القائق جعل من الموضوع خفه ظل رائعه ومنتظرين حكايات اخرى .

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431