العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 19-08-2013, 10:28 PM
الصورة الرمزية ramy safwt
ramy safwt ramy safwt غير متواجد حالياً
من انا؟: The Toy maker
التخصص العملى: CEO
هواياتي: innovation

ramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حلبة ICC حان الوقت لنكتشف قدرتك الحقيقية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

معلش يا رامى انت شايف الاحداث فى البلد وكملت بان المنتدى نفسه كان عطلان الايام اللى فاتت

عموماً انا معاك ومستعد اشتغل معاك فى التنسيق واى دعم محتاجينية بس المهم امتى يتعمل كل ده فى ظل الظروف الحالية ؟؟
هو احنا الدنيا عندنا مش مؤكده بدون تأكيد المشاركين لكن الاتفاق المبداءى اننا هنكون فى شهر اكتوبر

بالمناسبة احنا مدينة العبور تقع خارج مدن حظر التجوال

و الله انا مضايق جدا من ان المنتدى ده مفيهوش تفاعل دورت على حد يشارك قبل كده فى موضوع الكواد تربو و بعد ما قال يلا و خلينا نبداء لقيته مش بيرد على التليفون

دلوقت انا شغال على تكنولوجى جديدة و محتاج اعمل الحاجات دية بشكل تجارى مش بلاقى حد انا طهقت فعلا

قديم 19-08-2013, 11:52 PM
bakerkassab bakerkassab غير متواجد حالياً
من انا؟: بكر
التخصص العملى: طالب
هواياتي: السيارات و سواقتها

bakerkassab is just really nicebakerkassab is just really nicebakerkassab is just really nicebakerkassab is just really nice

هو بصراحه حاجة مش لطيفه يا استاذ انك لحد دلوقتي مش لقيت حد يشارك معاك بس اكيد في اشخاص كتير لما يشوفوا الموضوع هيشاركو مع حضرتك و ان شاء الله لو الموضوع تم على خير ان شاء السنه دي فانا معايا لانسر 2013 ان شاء الله نظبطها و نشارك معاكم السنه الجايه عشان تعدي ال150 HP و بس المشكله هتكون في رخصة القياده

قديم 20-08-2013, 12:07 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

انت برضو يا صديقى لو كنت بعتلى مباشرة كنا نسقنا مع بعض افضل ودائماً العمل الجماعى بيبقى انجح
على العموم زى ما قولتلك انا معاك فى كل حاجة بداية من التنسيق الى التسويق للفعالية للرعاة للجوائز وكل حاجة وحتى الفلوس مش قضيه لان عندنا ميزانية عيد ميلاد المنتدى متصرفناش فيها علشان معملناش عيد ميلاد السنة دى نظراً للاحداث فتاكد اول ما الدنيا تتظبط الموضوع كله هيتظبط بسهولة

وموضوع ان العبور برة الحظر ده للاسف مش عملى خالص لان الناس اللى هتيجى مش هتبقى كلها من العبور وممكن يجي اعضاء من محافظات غير القاهرة كمان احنا اللى خلانا نلغى عيد ميلاد المنتدى علشان لاقدر الله محدش من الاعضاء يتعرض لحاجة فى السكة وساعتها لاقدر الله الايفنت كله هيبوظ

ان شاء الله بس الدنيا تستقر وهتلاقنا كلنا فى مصرموتورز بل سوق السيارات كله عايز يشتغل بكل قوة لتعويض فترة الركود اللى فاتت

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 20-08-2013, 12:08 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

بالنسبة لموضوع التربو علشان انا كنت متابعة من بعيد كدة الشخص اللى كان هيجرب معاك نزل النخيلى يسأل على الحاجة لقى اسعارها غالية جداً اضعاف اضعاف اللى انت كنت كاتبة فى الموضوع علشان كدة مكملش معاك

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 20-08-2013, 07:01 AM
الصورة الرمزية ramy safwt
ramy safwt ramy safwt غير متواجد حالياً
من انا؟: The Toy maker
التخصص العملى: CEO
هواياتي: innovation

ramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond repute

انت برضو يا صديقى لو كنت بعتلى مباشرة كنا نسقنا مع بعض افضل ودائماً العمل الجماعى بيبقى انجح
على العموم زى ما قولتلك انا معاك فى كل حاجة بداية من التنسيق الى التسويق للفعالية للرعاة للجوائز وكل حاجة وحتى الفلوس مش قضيه لان عندنا ميزانية عيد ميلاد المنتدى متصرفناش فيها علشان معملناش عيد ميلاد السنة دى نظراً للاحداث فتاكد اول ما الدنيا تتظبط الموضوع كله هيتظبط بسهولة

وموضوع ان العبور برة الحظر ده للاسف مش عملى خالص لان الناس اللى هتيجى مش هتبقى كلها من العبور وممكن يجي اعضاء من محافظات غير القاهرة كمان احنا اللى خلانا نلغى عيد ميلاد المنتدى علشان لاقدر الله محدش من الاعضاء يتعرض لحاجة فى السكة وساعتها لاقدر الله الايفنت كله هيبوظ

ان شاء الله بس الدنيا تستقر وهتلاقنا كلنا فى مصرموتورز بل سوق السيارات كله عايز يشتغل بكل قوة لتعويض فترة الركود اللى فاتت

ربنا يسهل و يعدى الموضوع على خير بس فعلا حالة الشلل التام دية خلاص جننتنى

الفكرة فى انه يكون في عناصر الحدث اللى اقدر اتفق مع الرعاة عليها كده كده هما ما هيصدقو اساسا المره دية فرى و المره الجاية نعملها بفلوس و نطلع فلوس لينا ده غير ان المشاركين اللى هما هينزلو المنافسة هيستفيدو جوائز من الرعاة و ماديات و علاقات كويسة لو عاوزين يفتحو سكة فى المجال ده و الجمهور هتيبسط و يتفرج و يشرب حاجه ساقعة و يروح

كده كده احنا مش هنعمل حاجه فى وقت الحظر و التوتر اللى فى البلد ده

بالنسبة لموضوع التربو علشان انا كنت متابعة من بعيد كدة الشخص اللى كان هيجرب معاك نزل النخيلى يسأل على الحاجة لقى اسعارها غالية جداً اضعاف اضعاف اللى انت كنت كاتبة فى الموضوع علشان كدة مكملش معاك

احسن ده عقاب اللى يتخطى مصمم المشروع اصلا انا كنت واضح فى الموضوع ده كنت عاوز موتور بس اجرب عليه مطلبتش حد يشترى مسمار واحد زيادة و اصلا طلبت حد عنده موتور مستغنى عنه مش حاجه جديدة يعنى - ده غير ان فى قطع بتتصنع و مش بتتباع و النخيلى اخوان اساسا معروف انه حرامى كبير فى الاسعار يا راجل سوكت الزيف ابو 15 جنيه بيبعه ب 65 جنيه و قلم البروب اللى بيتكلف 10 جنيه بيبيعو ب 120 جنيه هههههه
عموما احسن ان ده حصل

انا كنت بتكلم عن تكنولوجى جديدة خالص و احدث من اللى نشرتها حتى هنا غالبا مش هنشر حاجات جديدة هنا عشان مش لاقى تفاعل بناء

ربنا كبير

الكلمات الدليلية
مدينة العبور, icc, دراج ريس, سباق سيارات