العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 29-03-2009, 11:34 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فيرنا فيفا .. !!

قبل مانقول تشترى ايه انت الاول فهمنى انت عاوز ايه من العربيه علشان نقدر نقول بالظبط انت تجيب ايه

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 30-03-2009, 01:43 PM
ahmed hamdy ahmed hamdy غير متواجد حالياً

ahmed hamdy is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMEDCAR مشاهدة المشاركة

قبل مانقول تشترى ايه انت الاول فهمنى انت عاوز ايه من العربيه علشان نقدر نقول بالظبط انت تجيب ايه
أنا عايز عربية معقولة .. دلوقتى مش فارق معايا الحجم أوى لأن أنا أسرتى صغيرة .. بس بقول بالمرة تبقى عربية فيها شنطة للمستقبل .. عربية تكون مصاريف تشغيلها معقولة .. قطع غيارها متوفرة ومش غالية .. عايز أعملها صيانة فى مراكز صيانة مش ميكاينكية بس تكون برضه مش غالية ..
وفى نفس الوقت تكون بتستحمل خاصة العفشة عشان الطرق بتاعتنا زى الزفت .. مش مهم معايا الموتور يكون قوى أوى .. لإن أنا مش بحب الجرى الجامد .. بس .. !!!

أعتقد اللوجان فيها الاستحمال والوسع بس يعيبها قطع الغيار حتبقى غالية والصيانة فى التوكيل بس وغالية ..

الفيفا قطع غيارها أعتقد متوفرة ومعقولة وفى مراكز صيانة معتمدة كتير يعنى مش لازم التوكيل نفسه وأسعارها معقولة برضه ..

الـ I10 كعربية أحسن بس عيبها الحجم الصغير وأعتقد قطع غيارها حتكون أغلى من الفيفا ..

وبرضه ساعات بفكر أجيب مستعمل نضيف وأريح نفسى لإنى لو جبت جديد حجيب قسط فشايل هم القسط وانه بيزود تمن العربية ولازم تأمين وكده .. !!!

محتااااااااااااار جداااااااااااااا ...
قديم 30-03-2009, 02:08 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

انت كده ياباشا سالت و جاوبت على نفسك افضلك الفيفا بالرغم من الموتور اللى عليها قديم و تكنلوجيا قديمه لكن الميزه بتاعته انه خلاص بقى معروف عند كل الناس و مفهوم اوى فى اعطاله مع انى و الحمد لله معرفلوش اعطال محدده خالص

بصراحه الفيفا سياره جيده

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 30-03-2009, 04:51 PM
amr_73 amr_73 غير متواجد حالياً

amr_73 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed hamdy مشاهدة المشاركة

أنا عايز عربية معقولة .. دلوقتى مش فارق معايا الحجم أوى لأن أنا أسرتى صغيرة .. بس بقول بالمرة تبقى عربية فيها شنطة للمستقبل .. عربية تكون مصاريف تشغيلها معقولة .. قطع غيارها متوفرة ومش غالية .. عايز أعملها صيانة فى مراكز صيانة مش ميكاينكية بس تكون برضه مش غالية ..
وفى نفس الوقت تكون بتستحمل خاصة العفشة عشان الطرق بتاعتنا زى الزفت .. مش مهم معايا الموتور يكون قوى أوى .. لإن أنا مش بحب الجرى الجامد .. بس .. !!!

أعتقد اللوجان فيها الاستحمال والوسع بس يعيبها قطع الغيار حتبقى غالية والصيانة فى التوكيل بس وغالية ..

الفيفا قطع غيارها أعتقد متوفرة ومعقولة وفى مراكز صيانة معتمدة كتير يعنى مش لازم التوكيل نفسه وأسعارها معقولة برضه ..

الـ I10 كعربية أحسن بس عيبها الحجم الصغير وأعتقد قطع غيارها حتكون أغلى من الفيفا ..

وبرضه ساعات بفكر أجيب مستعمل نضيف وأريح نفسى لإنى لو جبت جديد حجيب قسط فشايل هم القسط وانه بيزود تمن العربية ولازم تأمين وكده .. !!!

محتااااااااااااار جداااااااااااااا ...
على فكرة يا استاذ احمد انا لما قريت ردك ده حسيت انك بتقرا افكاري لان كل الكلام ده انا فكرت في كتييييييييييييييييييييييي يير و محتار زيك بالظبط
قديم 30-03-2009, 05:28 PM
الصورة الرمزية مينا
مينا مينا غير متواجد حالياً
تاجر (إدارة المنتدى غير مسئولة عن التعاملات التجارية بين الاعضاء)

مينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond repute

اتصل بيا وانا عندى انواع كتيرة من الى انتة بتتكلم فى وبالمواصفات دى . بس لمصلحة اى مشترى يا جماعة تاجيل قرار الشراء لمزيد منة المعلومات اتصل على **********

مهندس /مينا عصام

التعديل الأخير تم بواسطة AHMEDCAR ; 31-03-2009 الساعة 12:39 PM