العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > تجارب اﻷعضاء

تجارب اﻷعضاء ساحة لعرض فيها اﻷعضاء تجاربهم فى شتوى مناحى الحياة

قديم 23-05-2011, 04:30 AM
الصورة الرمزية kimocyc
kimocyc kimocyc غير متواجد حالياً

kimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond repute
افتراضي رد: من تجاربكم ... ما هى أفضل شركة لتقديم خدمة ADCL ؟؟؟

شوف يا استاذ احمد.. في البداية انا اشتريت موبينيل USB واتصالات USB في يوم واحد وطبعا كان عليهم كل واحد 50 جنيه هدية.. في موبينيل اشتركت بـ 20 جنيه في الشهر 110 ميجا وبعدين السرعة تنخفض.. بس هم في الحساب صباح الاستهبال بس صراحة كان في اوقات كده مش بيعملوا كنترول على ال 110 يعني مرة واحدة الاقي الدنيا هيصة ونزل براحة راحتك.. بس بعد كده ضبطوها.. اما اتصالات بقا لما نزلت العرض بتاع 19 جنيه جربتوا بس دول حد ومصلحة فعلا.. هههههههه

وبعدين الشهر اللي فات (ابريل) كانت المفاجأة.. سمعت من واحد ان عرض فودافون اللي 50 % خصم (بدل 25 يبقى 12 ونصف) بيكون مفتوح.. طبعا مصدقتش.. قمت عامل ايه بقا.. فكيت شفرة اتصالات USB (مجال شغلي بقا) واشتريت خط فودافون بـ 5 جنيه وحولتو لـ Data Line وطلبت الاشتراك في العرض وفعلا تم ودفعت 12 ونصف جنيه.. وطلع الموضوع حقيقي المفروض ليك 150 ميجا فقط على الهاي سبييد.. وبعدين السرعة تنخفض.. بس انا لغاية دلوقتي داخل على 5 جيجا والسرعة زي الفل.. ومش بتقل على 1 ميجا واحيانا 2 ونصف ميجا..

وبس خلاص..
قديم 23-05-2011, 07:56 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

:craz yW14:

مش عارف اقولك ايه بعد تضارب الاراء الجامد دا بين مجموعه شركات محدوده

بس انا بقالى 3 سنين عندى DSL فودافون مافيش منها اى مشاكل والحمد لله

بالعكس كويسه جدا معايا

وانا كنت واخد نفس العرض اللى حضرتك اتكلمت عنه

قديم 23-05-2011, 08:00 AM
الصورة الرمزية abognaa
abognaa abognaa غير متواجد حالياً

abognaa will become famous soon enough

تى اى داتا احسن احسن بكتير من لينك وتعتبر افضل شركة فى مصر عن تجربة
قديم 23-05-2011, 02:44 PM
powerofdream powerofdream غير متواجد حالياً

powerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant future

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا معاايا الفلاشة للاستخدام الخارجي اتصالات وكما وضح kimocyc
سواء بخمسين في الشهر او 20 في الشهر او 90 في الشهر ليك ميجا معينة تصفح ودونلود وبعد كده السرعة تقل اجباري الي 64 كيلو بايت ولو تحب حضرتك اصورلك ورقة البكديج للتأكيد تحت امرك

يعني مثلا ابو 20 جنيه بتاعت 120 ميجا يخلصوا بقي في التصفح او الدونلود تقل سرعتك ل 64 كيلو بايت
و ابو 50 بيديك 500 ميجا
وهكذا كلما اترفع السعر ارتفع الميجا ..
-----
وعلي الجهاز لكثرة استخدامه جايب نت من فودا فون واقول لحضرتك بجد شركة اكثر من رائعة من خدمة الانترنت اللي مش بتشكي منها الا فين وفين وكمان قبل ما اشتكي بيكون في رسالة جاتلي علي الموبيل ان الخدمة هتقطع لمدة كذا بسبب كذا وخدمة العملة اكثر من رائعة

وفي الاخر اتمني لحضرتك كل التوفيق يااارب

----
ياريت اشوف راي حضراتكم هنا
http://www.masrmotors.com/vb/newthre...ewthread&f=178

جهاز كسر زيرو بالعلبة والضمان وكامل المشتملات وامكانيات عالية

http://www.masrmotors.com/vb/showthr...599#post583599