العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر شارك

لانسر شارك متسوبيشى لانسر

قديم 17-08-2012, 08:41 PM
Daewoo_Lanos Daewoo_Lanos غير متواجد حالياً

Daewoo_Lanos has a spectacular aura aboutDaewoo_Lanos has a spectacular aura about
افتراضي رد: محتار قوي بين الثلاثة ......الشارك والكروز والسيراتو ايه رأيكم

باشا توكل على الله فى الكروز و متصدقش اللى يقولك العربية واطية اوى كدة و ان انت طول ما انت ماشى هتحك مشش للدرجة دية .العربية فعلا اوطى من السيراتو بس مش للدرجة اللى الناس بتوصفها...انا ركبت السيراتو و الكروز ...السيراتو اوبشنات كتير و الى حد ما قعدتها اريح من الكروز..بس ثباتها اقل من الكروز و قطع غيارها اغلى من الكروز...و بالنسبة للشارك انا مجربتهاش...
قديم 17-08-2012, 11:03 PM
الصورة الرمزية Mido Madrid
Mido Madrid Mido Madrid غير متواجد حالياً

Mido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond repute

اعتقد الكروز احسنهم

قديم 20-08-2012, 03:53 AM
tamerfathy82 tamerfathy82 غير متواجد حالياً

tamerfathy82 has a spectacular aura abouttamerfathy82 has a spectacular aura about
عاجل رد: محتار قوي بين الثلاثة ......الشارك والكروز والسيراتو ايه رأيكم

السلام عليكم انا فى نفس حرتك بالظبط يا استاذ بردو معايا 125000 و مش عارف اجيب ايه اصلا كل لما تسال حد عن عربية تلاقى واحد عمال يشكر فيها وحد تانى خلاك تكره العربية بس اللى انا اتاكد منه ان مفيش عربية مفيهاش عيوب فشوف انت عجباك ايه وتوكل على الله علشان انا مختش عقاد نافع من حد لحد دلوقتى علشان اختار عربية وعموما بص انا لاقيت عربية تنفع للطرق المصرية و طبعا كلنا عارفين الطرق المصرية عملة ازاى العربية دى هى (رينو داستر) (Duster) شوف كده وقولى و مستنى ردكو جميعا
قديم 20-08-2012, 06:15 AM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

باشا التلاته احلا من بعض وكل عربيه فى الدنيا ليها مميزات وليها عيوب
الكمال لله وحده
انته شوف انته مرتاح لاى عربيه فيهم وتوكل على الله
قديم 20-08-2012, 06:58 AM
al3omda al3omda غير متواجد حالياً

al3omda is on a distinguished road

انا لي راي انك تروح تسال بتوع العفشه الصنايعيه نفسهم بس يكون حد مشهور واكتر من واحد وتتاكد بنفسك ايه احسن عربيه فى الثلاثه ...وان شاء الله نبارك لك قريب