العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 08-09-2008, 10:37 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: -O( كرسى الاعتراف )O-

نداء اخييييييير لمحمد ابيزا

لو مجاوبتش على الاسئلة الموجه ليك فى ظرف ساعة زمن هنحط الفيشة وهنكهربك

على فكره انا مجهزلك اسئلة من العيار الثقيل بس مستنى ترد على الاسئلة الموجوده حاليا

(( ملحوظة الكهرباء عندنا 3 فاز انت حر ))

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 09-09-2008, 03:48 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moshax مشاهدة المشاركة

امممممممممممممممممممممممم ممممممم انا جيت تانى !!!!!!!!
1-السيات بتاعتك موديل كام ؟؟؟
2-هل تحبز الابيزا الجديدة .............يعنى لو معاك تمنها هتشتريها ولا تفضل حاجة تانى غيرها ...واية هى ؟؟
ptmnlo123per155

عربيتي ابيزا94

احبز الابيزا الجديدة عربية ممتازة جدااااااااااااااا و لو معايا فلوسها مش هشتري غيرها بس لو معايا 150 الف هجيب سيات ليون
قديم 09-09-2008, 04:06 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

يا يا محمد ايدى كانت خلاص على الفيشة كويس انك لحقت نفسك ptmnlo123per1106

اتكتبلك عمر جديد يا ابنى ptmnlo123per112

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 09-09-2008, 04:09 AM

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Semsem999999 مشاهدة المشاركة

اممممممممممممممممم مواليد 1990 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طيب الأسألة تكون نوعيتها إيه يعني ؟؟

بهرج معاك معاك يا محمد وخد عندك يا سيدي :-

1- إيه موضوع حبك للسيات عموما والإبيزا خاصة مع إني شايف إنها عربية أقل من العادية وضيقة جداااااا ؟

2- إيه اللي حببك في مجال السيارات وإيه اللي دخلك فيه أساسا ؟

3- مش شايف إنك لسه صغير على المجال ده مع إنك ما شاء الله عندك معلومات هائلة ؟

4- ساكن فين وكم عدد أفراد اسرتك وفيه حد أصغر منك ولا لأ ؟

5- ليه اخترت الحقوق ؟ ولا ده مجموع غصب عنك ؟

6- لوم ما كانش عندك إبيزا كنت هتشتري إيه وليه ؟

7- رايك إيه في موضوع إلغاء جمارك السيارات معاه ولا ضده ؟

8- اتسحبت منك الرخص قبل كده ؟ وجبتها إزاي ؟

9- أكلتك المفضلة ؟

10 دخلت قسم شرطة قبل كده وليييييييييييييييييه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1-موضوع حبي لسيات عموما اولا التصميمات الجريئة الجميلة الغير مقلدة ثانيا النضافة نضافة التقفيل و التجميع حتي دهان العربية تلاقيه رائع جودة حقيقية سيارة المانية بسعر اسبانية تفوقت علي مالكتها فولكس فاجن في التقفيل و التجميع و خدت لقب seat:the sport image of vw group اعتمادية جبااااااااااارة تحمل متانة قوة هي اقل كلمات توصف بيها سيارات سيات بالاضافة لان ليها طابع خاص جدا ميحسوش الا اللي مالكها

الابيزا دي قصة كفاح 15 سنة 397 الف كيلو من الشد و التحميل والجري والفحت في العربي و موتورها لسه بتقفيلة الفابريقة متفتحش الحمد لله السبب الاول لحبي للابيزا اعتمادية جبااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااار ة تحت كل ظروف الاستخدام و احنا ناس عربياتها لا تعرف معني السكون علي طول بتتحرك تصميم غير مقتبس و حتي الان ناس بتفتكرها حديثة نضافة المكونات الداخلية و جودتها عمرها ما خيبت معايا في اي موقف صعب الثبااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااات لو عايز تغرز بيها 140 150 و انت طالع هتديك احسن ثبات بالنسبة لعربية بالحجم ده
هي ضيقة من ورا لو طولك فوق 165 و انا طولي 178 يبقي ضيقة بالنسبة ليه من ورا انما ادام واسعة

2-الابيزا هي اللي حببتني في السيارات بسبب قوتها و اعتماديتها العالية و عموما انا الحاجة الصعبة بتستفزني والميكانيكا و العربية مش اي حد بيفهم فيها اللي دخلني فيه كنت منعزل و مليش اصحاب و لقيت المجال ده عرفني علي ناس كتيرررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررر عشان كده حبيته اكتر و دخلت فيه اكتر

3-انا فعلا صغير شوية عليه بس انا فيه من 3 4 سنين عشان كده الحمد لله عندي معلومات كتير ولسه بتعلم برضه

4-ساكن في الهرم و اسرتي 4 افراد بيه و انا الاصغر

5-والدي محامي كبير و مكتبه بقاله 36 سنة مفتوح و خرج ناس كتييييييييييير من عنده و الحمد لله سمعة مكتبنا زي الفل الحمد لله و انا بحبها اساسا و مجموعي كان 87% ادبي

6-لو مكانش عندي ابيزا كنت هشتري جولف اللي هي تعتبر والدة زوبه

7-معاه جدااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااا عشان الشركات تنزل ثرواتها السياراتية عندنا واللترات العالية تنزل بدل ال 1600 اللي اتهرينا منه ده

8-متسحبتش لاني اساسا مطلعتهاش هههههههههه

9-بيتزا هات او باباجونز

10-دخلت اقسام قبل كده مع والدي في شغل و غير شغل انما متهم لا ههههههههههه
قديم 09-09-2008, 04:15 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Anwer مشاهدة المشاركة

ابيظا حبيب قلبي ،، برده

كل الناس حبايب قلبي

ههههه

المشكلة اني من كتر مانا عارف محمد ،، مفيش حاجة عايز اسألهالوا

ميزة محمد بصراحة عن اي شخصية ممكن تقابلها في المنتديات

انه شخصية واضحة و صريحة جدا

مفهوش اي لف و دوران و اراءه واضحة و صريحة

انا ممكن اجيبك علي النقطة دي

تقريبا هوا مطلعشي رخصة اساسا
يا باشا الكلام الجامد ده ربنا يخليك يا باشا انت والله راجل محترم جداااااااااا و اخلاقك عالية