العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 15-06-2011, 09:51 PM
الصورة الرمزية tarek elbadry
tarek elbadry tarek elbadry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف فنى تكييف بشركة المقاولون العرب
هواياتي: لاتوجد هواية محددة

tarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعرف على كورسير

احمد حبيبى
اوعى تهرب انتة مش ها تخلى قلبك بلون عربيتك وتخش موضوعك تاكسى السهرة

قديم 15-06-2011, 09:51 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

ياجماعه هيا ايه حكاية الوزن دي معاكم ههههههههههه

الراجل كده مش هيدخل الموضوع ده ولا هيجاوب علي الاسئلة

والله انا حاسس اني في حد هيضحي بيا في عيد ميلاد المنتدي مش عارف ليه علشان كدا كله عمال بيطمن علي الوزن هههههههههههههههههه
قديم 15-06-2011, 10:03 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

كورسير ..... أجب عن سؤالين مما يأتى مع العلم بأن السؤال الأول إجبارى

طالما السؤال الاول اجباري يبقي هجاوب وامري لله

1- ماهى مواصفات بنت الحلال اللى فى دماغك ؟

والله يا استاذ نبيل انا مش طالب حاجات كتير يعني تكون متدينه وتعرف ربنا وتراعي اهلها كويس لان اللي ملهوش خير في اهله ملهوش خير في اي حد وتكون بتفهم وتقدر الحياة الزوجية ومتكونش من النوع اللي بيحب النكد والاسئلة الكتيرة ومتكونش ست بيت شاطرة غريبة النقطة ديه صح هههههههههه

اصل انا عايز اخس يا استاذ بنيل ومش عايز واحده تكون بتعرف تعمل اي اكل لاني ساعتها انا هعمل اكلي بنفسي وهيه تعمل اكلها بنفسها ههههههههه نظام help your self

متكونش عنيده وتتقبل رأي الاخرين ويسلام بقا لو بيضا وعنيها خضرا يبقي انا كدا امي دعيالي ههههههههههههههه

2-ليه لغاية دلوقت مافيش واحدة عرفت تكعبلك ؟

هههههههههههههههههه حلو اوي السؤال ده يا استاذ نبيل هقول لحضرتك ليه اصل انا من النوع العاقل شوية ومش بتاع لف ودوران ومعاكسات والكلام ده انا اصحابي حتي بيستغربوا من اني في 4 سنين في الجامعه ملقونيش قاعد مع واحده في يوم من الايام

3-ناوى على ايه السنه دى ؟ هاتعديها زى كل سنه ؟ ولا السنه دى سنة الحسم ؟ طبعاً فى موضوع الزواج

احتمال بنسبة 99% هعديها زي كل سنة بالتهرب ههههههههههههههههه

خليني كدا قاعد معاكم احسن بلا جواز بلا وجع قلب يا استاذ نبيل هما يعني اللي اتجوزو خدوا ايه

وتسلملي يا استاذ نبيل علي اهتمامك الجميل ده بيا في الموضوع وربنا ما يحرمنا منك يا استاذنا
قديم 15-06-2011, 10:07 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

24 سنه ..........
هما سؤالين وبس ...
اولا .. بما ان اشتغلت 3 شهور في صيدليه .؟
اذكر لي 52 صنف مسكن؟
ثانيا.. بتحب السمك ولا التونه.؟

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 15-06-2011, 10:08 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 مشاهدة المشاركة

حبيبي نورت كرسي الاعتراف و بما ان احمد باشا بدر خايف على الكرسي عشان عليه اقساط هما سؤلين مش اكتر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 مشاهدة المشاركة

حبيب قلبي عموره نجم الجيل وبعدين احمد بدر ده فضحي جايب كرسي من الوكاله وبيقولي عليه اقساط

لو ربنا كرمك بقرشين هتغير الفيرنا و لا لا و لو غيرت هتجيب ايه

والله يا غالي لو ربنا كرمني بقرشين حلوين هجيب اي حاجه جيب علشان المطبات والقرف يعني ممكن نقول جيب شيروكي لكن لو قرشين علي القد هجيب لوجن علشان عالية

لو هتختار رئيس للجمهورية تختار مين من دول
الدكتور محمد سليم العوا
الدكتور محمد البرادعي
الدكتور عبد المنعم ابو الفتوح
ايمن نور
حمدين صباحي

والله يا غالي مش مقتنع بي ولا واحد من دول محدش ليه فكر وفاهم دماغنا كويس كله بيدور علي مصلحته مفيش فيهم بيبص لينا بس انا شايف ان احسن الوحشين هو ايمن نور لانه الراجل الواحيد اللي وقف في وش الطوفان وقال كلمة الحق واتنفخ في السجن 5 سنين