العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 19-04-2011, 08:47 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة الفيوم فى مايو 2011

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mada_diaby مشاهدة المشاركة

اولا انا عضو جديد بالموقع وانا مبسوط جدأ انى هنا معاكو وانا عايز اقول حاجة مهمة انا بقيت افتح الموقع اكتر من الفيس هههههههههههه بجد والله انا عايز اقول ان روح الموقع هنا جميلة جدأ ونفسي اتشرف بمعرفة حضراتكو وياريت لو احضر المقابلة وعلى فكرة انتو هتتقابلو جمب بيتى انا ساكن فى الرماية مساكن الظباط وياريت حد يقولى لو حبيت اتواصل مع حضراتكو ونكون اصدقاء ازااى ؟ .
وشكرأ .
إعتبرنا من الأن كلنا إخواتك وأصدقاءك الموضوع بسيط ... طول ما في صدق وأمانه في الموده يبقي ها توصل لقلوب كل الأعضاء بسرعة لمبورجيني أو فيراري ....ويا سلام علي تحبيشه بشوية أخوة وعشم وإحترام ..... تلاقي الكل ..... شايلك في قلبه ... أسهل من كده وصفه متلقيش

التعديل الأخير تم بواسطة khaled al sharif ; 19-04-2011 الساعة 08:56 PM
قديم 19-04-2011, 08:50 PM

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ربنا يخليك يا استاذ نبيل وربنا يسهل بس اتفقوا علي الميعاد الاول

والله عندك حق انا عن نفسي لازم اتفرج علي عرض ال RAW بتاع المصارعه واديها نيد فور اسبيد يوميا بس هما تقريبا مش بيقدرو يستغنوا عني بيحبوا يشفوني مالي مركزي ومكتبي هههههههههههههههههههه

والله يا حاج سيف لو كان ينفع موضوع الاستبدال ده كان زماني مريح نفسي ومفوتش مقابلة من زمان

طالما فيها حاجه حلوه يبقي هاجي اكيد

يسلام عليك يا استاذ خالد بتعرف حضرتك تجيلنا من انهي حته بالظبط هههههههههههههههههه
يا نهار ابيض عليك يا كورسير كل مقابلة تحولها لأكل .... إحنا رايحين نتقابل من ناكل ... خلي بلك من الإسبلنج يا كورسسسييييييييييييييييييي يييييييير

قديم 19-04-2011, 08:53 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة s0144862631 مشاهدة المشاركة

من جهة مالي مركزك فبسم الله ماشاء الله ده انت تملى يجي 3 براميل مراكز و محافظات
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههه

قديم 19-04-2011, 09:11 PM
mada_diaby mada_diaby غير متواجد حالياً

mada_diaby will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled al sharif مشاهدة المشاركة

إعتبرنا من الأن كلنا إخواتك وأصدقاءك الموضوع بسيط ... طول ما في صدق وأمانه في الموده يبقي ها توصل لقلوب كل الأعضاء بسرعة لمبورجيني أو فيراري ....ويا سلام علي تحبيشه بشوية أخوة وعشم وإحترام ..... تلاقي الكل ..... شايلك في قلبه ... أسهل من كده وصفه متلقيش
شكرأ على الوصفة الجميلة دى يا استاذ خالد
قديم 19-04-2011, 10:30 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

مش ملاحظ حاجه يااستاذ سيف فى عرضك للموضوع انا مش هتكلم لاحظ انت وقولى

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ