العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 22-01-2011, 04:41 PM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير مفصل مصور لمقابله الاحلام .....!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

لالالالالالا عيب عليك ياكومى ده انت حبيبى الغالى كنت تعالى اتفرج على الطريق وانا راجع امبارح وانسى ان كان حد يشوفنى ومالكش دعوه تانى مره بالصينى شوفت امبارح كانوا ماليين المقابله ازاى هسلط عليك ابوالأسعاد لو ذودت ههههههههههههههه
مش كفايه سبناك تغير اسمك انا كمت كل شويه اشوف رومينج رومينج دلوقتى غيرته استنى بقى شويه لحد مااحفظه ههههههههههههههههههههه

عندك حق يا عم انا مليش دعوة بالصينى تانى علشان بيتكسر يا عم وهو مش مستحمل اصلا وإسأل الاستاذ عماد وبلاش اقول اللى عنده على الملأ.
وبعدين يا باشا الكومى دايما هو اللى بيقش الموجود كله ( صينى - ميلامين - كوبايات صوانى ) ولا إيههههههههههههههههه ههههه

Komy
قديم 22-01-2011, 04:45 PM
الصورة الرمزية Komy

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

أحمد باشا انا قايل من بدري اني مش هعرف اجي وقلت ربنا يصلح الاحوال وييسر واقدر اجي في مقابلات مستقبليه ان شاء الله
يمكن على فرح ابو الاسعاد علشان نعمل فيه عمايل تخليه يندم انه عزمنا

4 44546

إذا كان كده ماشى بس ابو الاسعاد كده هيتروق فى يوم فرحه جامد انا هعمل فيه زى سليمان عيد فى فيلم كباريه.ههههه

Komy
قديم 22-01-2011, 04:47 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Komy مشاهدة المشاركة

إذا كان كده ماشى بس ابو الاسعاد كده هيتروق فى يوم فرحه جامد انا هعمل فيه زى سليمان عيد فى فيلم كباريه.ههههه

هو عمل ايه

حبيبي يا ابو الاسعاد انا بيتهيألي انك تصرف نظر عن الجوازة احسن بدل ما نقعد نخطط كتير ويطلع عليك في الاخر
هههههه

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 22-01-2011, 05:05 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Komy مشاهدة المشاركة

يا حبيبى عيب عليك انا بتعلم منك وبعدين صينى إيه ده اللى عايز يعلم علينا ولا إلينترا ولا ولا ولا ولا ولا,

يا باشا إتعمل معاهم الصح إمبارح , دى فيرنااااااااااااااااااااا اااااااااااا

الله عليك يا كبير انا هديك اشارة الكابتن بتاعت الفيرناوية انا عايزك تفحتهم علي حق متخليش ولا صيني ولا ياباني يعلم علي الفيرنا حبيبة الملايين والله انتا علي رأي وديع أ ســــــــــــــــــــــتـ ـــــــــــــــــــــــاذ
قديم 22-01-2011, 05:07 PM
الصورة الرمزية Komy

فين صور عربيت أخويا يا ابو الاسعاد , الصور تطلع احسنلك يا إما هعلم عليك فى الطريق وإحنا رايحين الإسكندرية تانى وهيكون معانا كورسير باشا وهتبقى ضبل فحت من اليمين والشمال وهنعملك ساندوتش .

فين الصور ولا الكاميرا الصينى اللى معاك مبتصورش الألمانى

Komy