العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 10-05-2010, 07:27 PM
ابا رضوى ابا رضوى غير متواجد حالياً

ابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز اعترف بسر فيكو من يكتم السر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tareksakr مشاهدة المشاركة

شكرا لمشاعرك يا بو رضوي يا سوات انا متفق معاك ان مش كل الناس كويسة بس المهم يبقي عندك من الفطنة والعلاقة الجيدة بالله اللي تنور بصيرتك لاكتشاف هذه النوعية من الناس
جزاك الله كل الخير اخى
قديم 10-05-2010, 07:38 PM
ابا رضوى ابا رضوى غير متواجد حالياً

ابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

و عليكم السلام يا ابو رضوي
فينك من زمان مش باين ليه
بالنسبه لحاله الادمان اللي عندك
فلا اخفي سرا لو قولتلك اننا كلنا بقي عندنا نفس الحاله بالضبط
حاله من الادمان لمصر موتورز او حاله من الشغف بمعني اصح
الشغف هو اللي بيحركنا كلنا علاوه علي الروح الطيبه و الموده بين الاعضاء
شكرا ليك ابو رضوي
والله يااخ حازم انت من اكثر الناس التى اكن لها كل الحب والاحترام فى هذا امنتدى واتمنى من الله ان اتشرف يوما بلقائك
عن النبي صلى الله عليه وسلم أنه قال (الأرواح جنود مجندة؛ ما تعارف منها ائتلف، وما تناكر منها اختلف ) رواه البخاري
قديم 11-05-2010, 09:50 AM
swat
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tareksakr مشاهدة المشاركة

شكرا لمشاعرك يا بو رضوي يا سوات انا متفق معاك ان مش كل الناس كويسة بس المهم يبقي عندك من الفطنة والعلاقة الجيدة بالله اللي تنور بصيرتك لاكتشاف هذه النوعية من الناس
صديقي العزيز صدقني الفطنة كلمة مثالية لأن هناك من الوحوش البشرية لا يستطيع كشف حقيقتها إلا الله
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg وأعدوا.jpg‏ (91.3 كيلوبايت, المشاهدات 0)
قديم 11-05-2010, 09:55 AM
swat
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابا رضوى مشاهدة المشاركة

اخى فى الله اذا كان حب الناس سذاجه فابحث عن خطاء بداخلك واذكر نفسى واياك بقول الحبيب قال رسول الله صلى الله عليه و سلم :ان الله لا ينظر إلى صوركم وأموالكم ولكن ينظر إلى قلوبكم وأعمالكم احسن الظن بالناس اخى و حب لاخيك ما تحب لنفسك احبك فى الله
صديقي العزيز لقد شككتني بنفسي لدرجة أني قرأت مشاركتي أكثر من مرة لكن للأسف لم أجد فيها عبارة حب الناس سذاجة ولكن بما أني على خطأ دوما سأقول لك
ليس من الصعب أنت تحب أنسان بل الصعب أن تجد أنسان يستحق الحب
وأن أكثرهم لا يفقهون
ptmnlo123per122لك حياتي
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg وأعدوا.jpg‏ (91.3 كيلوبايت, المشاهدات 1)
قديم 11-05-2010, 01:19 PM
corsair
Guest

ربنا يكرمك يا ابا رضوي والله انتا انسان محترم ونعم الاخلاق وانا بردك عندي نفس مرض الادمان ده ومش لاقي ليه علاج وكل الدكاتره قالولي هتفضل طول عمرك كدا ومفيش غير حل واحد ان تي اي داتا تقطع عنك النت بس قولتله لو قطعت النت هدخل من اي سيبر او نت كافيه انا خلاص اقتنعت ان مفيش علاج للحاله ديه