العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > التعديلات الشكلية

التعديلات الشكلية موضوعات التعديلات الشكلية على السيارة خارجيا او داخلياً او ما يسمى بال - car Styling visual tuning

قديم 12-02-2010, 05:56 AM
الصورة الرمزية s_shekabala
s_shekabala s_shekabala غير متواجد حالياً

s_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond repute
رد: صور عربيتى سوبر كار واكتبلى نوع عربيتك واظبطهالك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ILOVE mitsubishi4ever مشاهدة المشاركة

اوبترا2009سوداء

اول حاجه اللون الاسود محتاج عنايه شويه يعنى لو فيه لقدر الله اى خرابيش حاول تعالجها ممكن بالبولش
مبدئيا اى عربيه محتاجه جنط وشويه اهتمام يعنى زينون ممكن ديل للشكمان فاميه حرارى او ستاير كبس ممكن الاسبيلر الجلد الصغير للشنطه
بس طبعا مع الجنط وقفه العربيه بتتغير كتير وبتعرض شويه وبتوطه ودة بعد كدة بيسهل حاجات كتير
حاول تبعد عن اى شغل نيكل للعربيه غير الجنط
ودى شويه صور مش شرط يكون صورة نفس اللون او حتى نفس العربيه ممكن تاخد افكار معموله فى عربيات تانيه
وحافظ على العربيه من جوة مثلا ممكن تجيب كاسيت dvd
وربنا يباركلك فيها ويحافظلك عليها

ptmnlo123per154ptmnlo123p er154ptmnlo123per154ptmnl o123per154ptmnlo123per154 ptmnlo123per154ptmnlo123p er154ptmnlo123per154ptmnl o123per154ptmnlo123per154 ptmnlo123per154ptmnlo123p er154
قديم 12-02-2010, 07:51 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور عربيتى سوبر كار واكتبلى نوع عربيتك واظبطهالك

انا عربيتى النترا نبيتى 2010
شكرا مقدما
قديم 12-02-2010, 01:04 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور عربيتى سوبر كار واكتبلى نوع عربيتك واظبطهالك

شكرا يا معلم على الموضوع ... هحتاجك قريب
قديم 12-02-2010, 05:08 PM
الصورة الرمزية s_shekabala
s_shekabala s_shekabala غير متواجد حالياً

s_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond reputes_shekabala has a reputation beyond repute
رد: صور عربيتى سوبر كار واكتبلى نوع عربيتك واظبطهالك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

انا عربيتى النترا نبيتى 2010
شكرا مقدما

شكرا على الرد وهى عربيه جميله وانا بحبها واخويا معاة نفس العربيه ونفس اللون بس 2008 ptmnlo123per1147
هقولك تعمل ايه
1: طبعا احنا متفقين ان الجنط من اهم الحاجات وبيغير وقفه العربيه وميكونش اقل من 16
2 : فى عتب بيركب تحت الاكصدام الامامى والخلفى فى الصور جامد جدا
3: فوانيس ليدات وشكلها حلو اوى امامى وخلفى
4: من اهم الحاجات الفوانيس الشبورة لو مش موجودة ركبها
5: فاميه خفيف او ستاير وانا افضل الستاير
6:نور زينون

مش هطول عليك الصور هتتكلمptmnlo123per154

ونسيت اقولك على الشبكه الاماميه غيرها بالشبكه اللى ف الصور

ال

يارب الصور تعجبك ومستنى الردود
قديم 12-02-2010, 07:10 PM
enoadel enoadel غير متواجد حالياً

enoadel is on a distinguished road