العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > التعديلات الشكلية

التعديلات الشكلية موضوعات التعديلات الشكلية على السيارة خارجيا او داخلياً او ما يسمى بال - car Styling visual tuning

قديم 30-07-2008, 10:52 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

التعديلات تشمل موديلات البرايد من الشركات التالية
مازدا - فورد - كيا - سايبا

..

عقبالنا ياااااااااارب ptmnlo123per16

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 02-04-2010 الساعة 04:54 PM سبب آخر: تحديث واضافة
قديم 07-08-2008, 01:23 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: احلى تعديلات على الكيا برايد

جامده جامده جامده جداااااااااااااااااااااا
عقبالنا جميعا لما نعدل ونظبط
بس تفتكر هيسمحوا بالتعديلات فى القانون الجديد؟؟؟؟

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

قديم 19-10-2008, 04:22 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

شوية صور جامدين جدا يا ابو نورا ربنا يوعدك بس جريندايزر برضه هتدمهرها:D:D
قديم 13-05-2009, 08:04 PM
الصورة الرمزية drift
drift drift غير متواجد حالياً
من انا؟: osama drift
التخصص العملى: طالب باكاديمية المستقبل
هواياتي: سباق السيارات والسرعة

drift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud of

انا مش عارف اقولك اية انا لو شكرتك مش هيكفي انت مش عارف الصور دي عملت اية فيا خلتني افكر اشتري كيا برايد واعدلها وانشاء اللة هاعمل كدة الف الف الف الف شكرااا انت مية مية وموضيعك كلها مفيدة في كل حاجة انا كنت بتمني اكلم حد مهتم بالعربيات بس لما دخلت المنتدي دة كل حاجة بقت سهلة واستفدت منك انت بذات كتير شكرا شكرا شكرا دة اقل واجب مني انت تستاهل اكتر بكتير وربنا يحميك يارب واكيد الشغل دة ممكن يتعمل في الحرفيين بس اكيد هيبقي مكلف وممكن تقولي نوع المحرك الموجود فيها
قديم 13-05-2009, 10:55 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

شكراً يا ديريفت على الكلام الكبير اوى ده واللى مستاهلش نصة
صدقنى انا اقل بكتير من ناس موجودة هنا فى المنتدى بس الواحد بيجتهد انة يفيد الناس وبس

بالنسبة للموتور بصراحة مش عارف بالظبط بس هو موتور DOHC اتنين كامة وغالباً هيكون موتور مازدا او كيا ريو ديه اشهر المواتير اللى بتتسقط فى البرايد

وبالتوفيق ان شاء الله فى شراء سيارة جديدة

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

الكلمات الدليلية
كيا برايد