العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > نادى المبدعين

نادى المبدعين كل ما يخص اعضاء المنتدى من ابداعات ادبيه او فنيه و كذلك عرض قراءات اﻷعضاء من الكتب المختلفة بشرط ان تكون الموضوعات خاصه باعضاء المنتدى لا منقوله

قديم 16-06-2013, 07:06 PM
الصورة الرمزية احمد الصعيدي
احمد الصعيدي احمد الصعيدي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محامي
هواياتي: المقارنات الشكلية للسيارات

احمد الصعيدي is a glorious beacon of lightاحمد الصعيدي is a glorious beacon of lightاحمد الصعيدي is a glorious beacon of lightاحمد الصعيدي is a glorious beacon of lightاحمد الصعيدي is a glorious beacon of lightاحمد الصعيدي is a glorious beacon of light
افتراضي رد: زوجي العزيز إعتبرني سيارتك .

: ROFL_C~118:مو ضوع حلو جدااااااااااااا
قديم 20-06-2013, 08:34 PM
حمدى مخترع مانيوال بدون د حمدى مخترع مانيوال بدون د غير متواجد حالياً
من انا؟: فنى ميكانيكا السيارات
التخصص العملى: لم يحالفنى الزمن لاتمام الدراسة
هواياتي: اى حاجة فيها فكر ومنطق

حمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond repute

كلامك فعلاا اثر فيا وانا لازم اعامل مراتى زى عربيتى بالظبط هنزل بكره اجبلها غطا من الوكالة واربع طسات وجوز مريات ووحيات امها لوديها البنزينة تتغسل وفالبيت هحضنها جنب الحيطة والصبح هزقها من فوق عشان تدور وكمان هروح اجبلها نمر من المرور عشان لو ظابط سالنى عن الرخص وانا ماشى بيا فالشارع ههههههه طبعا انا بهزر رسالتك وصلاانى تماما بس يا ريت عربيتى تعمل زى ما بتعملو انتو يا ستات الست منكم قبل جوزها ما يصحى بيكون صارف كل الى فجيبو عالبيت قبل ما يصحى وهوا نايم بيتقلو حسين يقلها هاه سبينى انام بقا ياحسين عاوزين فلوس يقلها خدى من البنطلون وسبينى انام هيا تقلو اخد الى انا عوزاه يا حسين يقلها ياه خدى الى انتى عوزاه وسبينى انام يصحى حسين ما يلقيش اللبنطلون اصلاا مش الفلوس ايه عملتى ايه تقلو انت مش قلت خدى الى انتى عوزاه يقلها طب فين البنطلون تقلو انا عارفة شوف كدة عنك عالسلم ههههه:ROFL_C~ 118:

قديم 20-06-2013, 08:45 PM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمدى مخترع مانيوال بدون د مشاهدة المشاركة

كلامك فعلاا اثر فيا وانا لازم اعامل مراتى زى عربيتى بالظبط هنزل بكره اجبلها غطا من الوكالة واربع طسات وجوز مريات ووحيات امها لوديها البنزينة تتغسل وفالبيت هحضنها جنب الحيطة والصبح هزقها من فوق عشان تدور وكمان هروح اجبلها نمر من المرور عشان لو ظابط سالنى عن الرخص وانا ماشى بيا فالشارع ههههههه طبعا انا بهزر رسالتك وصلاانى تماما بس يا ريت عربيتى تعمل زى ما بتعملو انتو يا ستات الست منكم قبل جوزها ما يصحى بيكون صارف كل الى فجيبو عالبيت قبل ما يصحى وهوا نايم بيتقلو حسين يقلها هاه سبينى انام بقا ياحسين عاوزين فلوس يقلها خدى من البنطلون وسبينى انام هيا تقلو اخد الى انا عوزاه يا حسين يقلها ياه خدى الى انتى عوزاه وسبينى انام يصحى حسين ما يلقيش اللبنطلون اصلاا مش الفلوس ايه عملتى ايه تقلو انت مش قلت خدى الى انتى عوزاه يقلها طب فين البنطلون تقلو انا عارفة شوف كدة عنك عالسلم ههههه:ROFL_C~ 118:
السلام عليكم
صدقني انت راجل ميه ميه
ومتنساش تكرمها وتفولها 92 وبلاش ال80

: ROFL_C~118:

والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
قديم 20-06-2013, 10:38 PM
حمدى مخترع مانيوال بدون د حمدى مخترع مانيوال بدون د غير متواجد حالياً
من انا؟: فنى ميكانيكا السيارات
التخصص العملى: لم يحالفنى الزمن لاتمام الدراسة
هواياتي: اى حاجة فيها فكر ومنطق

حمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng/walaaeldeen مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
صدقني انت راجل ميه ميه
ومتنساش تكرمها وتفولها 92 وبلاش ال80

: ROFL_C~118:

والله المستعان
لالالالالالالا حضرتك انا كدة ازعل ياريت الموضوع ما يخدش شكل تانى

قديم 20-06-2013, 10:58 PM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمدى مخترع مانيوال بدون د مشاهدة المشاركة

لالالالالالالا حضرتك انا كدة ازعل ياريت الموضوع ما يخدش شكل تانى
السلام عليكم
اخي حمدي انا لم اقصد اني ازعلك او ان الموضوع يأخذ شكل آخر انا كنت اقصد اني اكمل موضوعك مش اتريق ولا حاجه
واعتذر لو فهمت الموضوع خطأ او حدث سوء فهم
والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين