العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > اليابانى العام

قديم 29-06-2012, 01:49 AM
الصورة الرمزية abdohtaby
abdohtaby abdohtaby غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالله
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: عاشق للسيارات

abdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond repute
عاجل سؤال ضروري في تيريوس 2012

السلام عليكم انا كنت عاوز اعرف ايه رايكوا في تيريوس 2012 من حيث الراحة علشان انا سمعت ان هي مش مريحة وانا ميهمنيش الثبات انا عادي بمشي عادي مبعديش 120 اخري جامد ومن حيث كل حلجة ايه رايكوا فيها انا هجيب تاني فئه الي 125 الف جنيه وانا كنت محتر بينها وبين البوما 2012 تاني فئه الي هي ب 122 الف انا كنت عاوز حاجة تستحمل الطرق الزراعيه والمطبات بتاعت مصر قولولي ايه رايكوا في التيريوس بضمير من حيث الراحة وياريت لو مواصفاتها التيريوس 5راكب وفيها ايه امكانيات يعني الله يكرمكم وجزاكم الله كل خير انا الانسر عارف مواصفاتها انا بس كنت عاوز موصفات التيريوس 5راكب 2012 الفئه التانيه ال ب 125الف ياريت تقولولي كل حاجة حتى لو هايفه وياسلام بقا لو صور من مالكيها ولو مفيش عادي بس ياريت مالكي العربيه يردوا عليا وغير مالكي العربيه الي ليه خبرة يعني:Wkis[/COLOR]s5:
قديم 29-06-2012, 02:43 AM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال ضروري في تيريوس 2012

طبعا التريوس

أجمد من اللانسر

وأعلى وتستحمل

الطرق الغير ممهدة

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 29-06-2012, 03:03 AM
الصورة الرمزية abdohtaby
abdohtaby abdohtaby غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالله
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: عاشق للسيارات

abdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond repute
عاجل رد: سؤال ضروري في تيريوس 2012

ياا جماعة انا بتكلم على الراااااااااحة علشان في ناس بتقو ان هي متعبه جدا جدا وفي ناس ملاكها بيقولولي ان هي عاديه مش متعه لا وفي 2 من ملاكها قالولي ان هي متعبه شوه لو سافرت بيها كتير مسافات طويله بس مع التعود مش هتفرق معاكان مش عارف بقا اصدق مين
: shyy::06A7D5~ 132::06A7D5~1 32:
قديم 29-06-2012, 09:11 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال ضروري في تيريوس 2012

الموضوع ده نسبى بحت

اللى متعب لواحد ممكن يكون مريح للتانى و العكس بالعكس
انصحك تركب واحدة فى معرض و تختبر وضعية القيادة بنفسك

و بعدين فى اوضاع كتير للكرسى و الدركسيون عددها لا يحصى الرك على صاحب العربية انه يتوصل لافضل وضعية تريحه

و على فكرة كل العربيات متعبة فى السفر + ضهر الناس باظ معدش زيى ضهر الناس بتاع زمان

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا