العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > بروتون PROTON

بروتون PROTON شركة بروتون هي الصانع الماليزى الوطني للسيارات. يعود إنشاء الشركة لعام 1983 بناءًا على توجيهات مباشرة من رئيس الوزراء الماليزى آنذاك، د. مهاتير محمد. شركة بروتون القابضة، هي الشركة المسيطرة على بروتون للسيارات.

قديم 09-03-2011, 08:00 PM
mmm.m mmm.m غير متواجد حالياً

mmm.m is on a distinguished road
افتراضي خلاص اعصابي اتدمرت

انا حتى مش عارف اسالكم على ايه ولا ايه عشان افهم واقتنع وتفيدوني
بقالي سنه مش عارف اشتري العربيه الي نفسي فيها الا وهي البيرسونا وده طبعا من خوفي من الي بسمعو عن قطع الغيار الغاليه جدا ولدرجة اني فكرت في الالنترا لانو الاختيار البديل مع ان البيرسونا اجمل في نظري وامكانيتها افضل بالنسبه للسعر وبجد انا محتاج مساعدتكم على اختيار المناسب ليا مع العلم انها اول عربيه ليا ومش عايز اتصدم
قديم 09-03-2011, 11:40 PM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خلاص اعصابي اتدمرت

والله اشتري الالنترا عربية حلوة وكبيرة وفخمة وقطع غيارها متوفرة في السوق المصري

سبحان الله وبحمده

سبحان الله العظيم
قديم 10-03-2011, 01:08 AM
eng_ahmed_90210 eng_ahmed_90210 غير متواجد حالياً

eng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to all

لو عايز تشتري البيرسونا اشتريها بس اعرف ان توكيلها من اسوأ التوكيلات في مصر ان لم يكن الاسوأ تاني حاجه لازم تعرفها انك تروح التوفيقيه كده و تعرف مين بيبيع قطع غيارها و تشوف كمان مين اللي بيشتغل فيها لانك هتتخنق من التوكيل و ههتضطر تعمل صيانتها بره
قديم 10-03-2011, 01:09 AM
الصورة الرمزية Mohamed Elhasafy
Mohamed Elhasafy Mohamed Elhasafy غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد الحصافى
التخصص العملى: إدارة المبيعات

Mohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond repute

أخى الكريم
البيرسونا لا تقارن أساساً بأى سيارة فى فئتها ... أما موضوع قطع الغيار الغالية فشوف قطع الغيار بره التوكيل ممكن تلاقى أسعار مناسبة ... و على فكرة فى أكتر من حاجة هى هى الجين تو
معلش هى دى ضريبة البيرسونا ... بس بصراحة العربية تستاهل ... كفاية إنك حاسس إنك راكب عربية مميزة و مش مبالغ فى ثمنها و كفاية إنها عجباك
صلى إستخارة و ربنا يوفقك للى فيه الخير

Mohamed Elhasafy
Abo Farida
قديم 10-03-2011, 01:13 AM
الصورة الرمزية Mohamed Elhasafy
Mohamed Elhasafy Mohamed Elhasafy غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد الحصافى
التخصص العملى: إدارة المبيعات

Mohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond repute

يمكن التأخير فى الشراء يكون علشان خير ليك
البيرسونا الإليجانس لو نزلت مصر السنة دى يبقى صبرت و نولت
ربنا يبارك لك فيها

Mohamed Elhasafy
Abo Farida