العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > الاخبار المحلية

مشاهدة نتائج الإستطلاع: نتيجة مباراة مصر والبرازيل في كأس القارات
فوز المنتخب المصري 2 16.67%
فوز البرازيل 8 66.67%
التعادل 2 16.67%
المصوتون: 12. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 15-04-2009, 03:16 PM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute
افتراضي رد: زمالكاوي ولا أهلاوي ولا مالكش فيها؟

بلاش أحسن
مش عارف ليه موضوع التعصب للأندية بياخد اكبر من حجمه وبيعمل مشاكل فى المجتمع ؟
صحيح انا بكون مبسوط لما فريقى بيكسب وبزعل شوية لما يخسر
لكن بدون تعصب ونرفزة وخناق ( فى الاخر هناخد ايه ؟؟؟) لما اللعيبه بتاخد ملايين هيدونا منها حاجه ؟؟ لأ طبعا
لما المنتخب كسب بطولة افريقيا مرتين ورا بعض - حد مننا كسب حاجه او الشعب المقهور حد اداله رغيفين عيش ببلاش مثلا ؟؟ برده لأ ماحصلش .
يبقى ليه التعصب
--- على فكرة انا بحب من وقت للأخر اشاهد المباريات فى الاستاد بس لما تكون مباريات دوليه للمنتخب او لفريقى الذى اشجعه ، لأن فى هذه الماتشات بيكون الجمهور كله على قلب رجل واحد .

تحياتى
قديم 15-04-2009, 07:12 PM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.darsh مشاهدة المشاركة

قصدك ايه بالشكل التاني.....مش فاهمptmnlo123per1127
مش قصدى حاجه عميقه ولا حاجه

بس انا عاوز اقول
ان المنتدى كتير فيه الفروع وكل هذا بغرض الفايده الاعضاء
لكن فتح قسم للكره ما الفايده التى يقدمها الاعضاء ؟؟؟
بل بلعكس سوف يجلب المشاكل وانت سيد العارفين هههههههه

تقبل تحياتى ptmnlo123per122
قديم 15-04-2009, 09:39 PM
الصورة الرمزية محمد حنفى
محمد حنفى محمد حنفى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسام كمبيوتر
هواياتي: حب السيارات

محمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.darsh مشاهدة المشاركة

بص يا ميدو أنا زمالكاوي آه ومتعصب آه
بس أنا شايف ان التعصب بمعناه الصح مش عيب أبدا
المعنى الغلط للتعصب اني أنا كزمالكاوي أعاملك انت كأهلاوي من منظور انك عدو لي
انما لما يبقى الموضوع في اطار منافسة وانت تشجع فرقتك وأنا أشجع فرقتي من غير ما حد منا يسئ للآخر أعتقد ان ده يبقى أجمل تعصب........وهي دي متعة الكورة

مش علشان كتبت البوست ده بالطريقة دي يبقى أنا كده متعصب بالمعنى السئ
لأ طبعا أنا كتبته على سبيل الدعابة لا غير
وكتبته كمان بالطريقة دي علشان استفز كل أهلاوي أو زمالكاوي يخش التوبك انه يشارك برأيه زي ما حضرتك عملت بالظبط

دي حركات كده بنعملها بينا وبين بعض لكن طبعا عمري ما هسمح ان علاقتي تسوء مع واحد أعرفه أو زميل ليا في المنتدى علشان خاطر الكورة مثلا ......... انت طبعا معذور لأنك ماتعرفنيش كويس

تقبل تحياتي أخي الغالي.....

شكراً د/ درش
انا فعلاً مش متعصب وبشجع الكورة الحلوة بس انا شعرت من كلامك انك متعصب جداً
وده على رأى بعض الأعضاء حيزعل الناس من بعضها ومن اجل ذلك انا لا اوافق على الفكرة وخلينا حبايب أحسن

قديم 18-04-2009, 01:01 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي الفيفا يغرم الحضري ويوقفه أربعة شهور

الفيفا يغرم الحضري ويوقفه أربعة شهور

الحضري يصد ركلة في مباراة ودية مع فريق برشلونة سنة 2007 (رويترز)

قررت لجنة فض المنازعات في الاتحاد الدولي لكرة القدم (الفيفا) إيقاف حارس مرمى الأهلي السابق عصام الحضري لمدة أربعة أشهر بعدما ترك ناديه دون موافقته وانتقل إلى صفوف سيون السويسري العام الماضي.

وقال الأهلي في موقعه على الإنترنت إن اللجنة قررت أيضا تغريم الحضري حارس مرمى منتخب مصر الأول تسعمائة ألف يورو (1.2 مليون دولار) على أن تسري عقوبة الإيقاف اعتبارا من بداية أغسطس/آب المقبل.

في الوقت نفسه, قررت اللجنة حرمان نادي سيون من تسجيل وبيع وشراء أي لاعب خلال فترتين قادمتين لانتقال اللاعبين.

كان الحضري قد ترك الأهلي عقب فوزه مع منتخب مصر في نهائيات كأس الأمم الأفريقية 2008، وسافر إلى سويسرا للانضمام إلى سيون دون موافقة النادي المصري الذي كان يرتبط معه بعقد حتى عام 2010.

بهذا القرار، يستطيع الحضري المشاركة مع المنتخب المصري في مباراة الجزائر المقبلة في التصفيات الأفريقية المؤهلة لكأس العالم في شهر يونيو/حزيران المقبل, إضافة لبطولة كأس القارات لكرة القدم في جنوب أفريقيا في الشهر نفسه.

المصدر. الجزيره.نت

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 18-04-2009, 01:24 AM
الصورة الرمزية sharky
sharky sharky غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Senior Procurement

sharky has a reputation beyond reputesharky has a reputation beyond reputesharky has a reputation beyond reputesharky has a reputation beyond reputesharky has a reputation beyond reputesharky has a reputation beyond reputesharky has a reputation beyond reputesharky has a reputation beyond reputesharky has a reputation beyond reputesharky has a reputation beyond reputesharky has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الفيفا يغرم الحضري ويوقفه أربعة شهور

قرار صائب و دا جزاء هروبه الغير شرعى من الأهلى

الكلمات الدليلية
مرتضى, رياضى