العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 12-11-2010, 10:57 PM
الصورة الرمزية Eng . Mano
Eng . Mano Eng . Mano غير متواجد حالياً

Eng . Mano has a spectacular aura aboutEng . Mano has a spectacular aura aboutEng . Mano has a spectacular aura about
افتراضي رد: اية اطرف موقف حصلك مع بداياتك فى السواقة ؟؟؟؟

شكرا استاذ باسم و drmagola على كلامكم الجميل ده .
و الله انا نفسى كل ما افتكر الموضوع ده انا و صاحبى ده نضحك ضحك ، انا اصلا يومها فرجت الناس عليا لان العربية كانت دايرة و انا عمال ازق فيها .
و كل سنة و انتم بخير و بصحة يارب امين ؛
قديم 12-11-2010, 11:19 PM
الصورة الرمزية ramy01011
ramy01011 ramy01011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: HR Officer

ramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant future

اول مرة كنت في اجازة اولي ثانوي بعد زن سنة كاملة اخيرا بابا اقتنع انه يعملني السواقة اخدنا عزيزة (132) بتاعته و قالي اعمل اية و هوب لسة هجيب الاول بضغط علي الدبرياج قام مطلعش معايا سير الدبرياج اتقطع كلم ميكانيكي جه قطرها و انا فضلت اندب حظي و قليل البخت و جت الحزينة تفرح و كلام من ده
احلي مواقف في كانت قبل ما اطلع الرخصة ايام ما كنت عامل مفتاح اسبير من ورا ابويا و كل يوم علي الساعة 2 بالليل اظبط مع اصحابي و كل واحد يجي بعربية ابوه و نعد نشد مرة كنت بشد و سبقتهم شوية و لاقيت عربية جيه من ورايا و عمالة تقلب لي نور قلت اكيد واحد من الغلسين اصحابي و قلت و الله ما انا معدية فضل كابس و بيقلب حظروا فزروا طلع مين طلعت عربية مرور طبعا كلموا بابا و جه و كان يوم ما يعلم بيه الا ربنا و مرة قلت له هاخد العربية لفه تحت البيت و اروح اذاكر عند واحد صحبي بعدها طبعا ركبت اصحابي و طلعنا علي الاسكندرية و احنا راجعين لجنة امن و متانة وقفتني علي اول اسكندرية و كان عندي شرخ في الزجاج قفشوا الرخصه بتاعت العربية و طبعا الحج عرف لان الرخصة كان لازم تستلمها من مرور الاسكندرية ايااااااااااااااااااااااا م
قديم 12-11-2010, 11:59 PM
الصورة الرمزية mustafa mahmoud
mustafa mahmoud mustafa mahmoud غير متواجد حالياً
من انا؟: مجنون دريفت
التخصص العملى: طالب بكلية هندسة
هواياتي: رياضة السيارات

mustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura about

يا جدعان ديه صور النيو سيراتو و احنا مدمرنها على الدائرى
قديم 13-11-2010, 01:54 AM
knight_night knight_night غير متواجد حالياً
التخصص العملى: بكالوريس هندسة

knight_night will become famous soon enough

موضوع حصرى بجد
انا بقى تقريبا محدش علمنى السواقة مرة واحد اخويا طلع معايا علمنى على عربية نصف نقل ومحدش طلع معايا بعدها المهم انا قولت مش هينفع كدا لازم اتعلم وفى اسرع وقت قومت واخد مفتاح النصف نقل ومطلع عليه نسخة فى الخبينى وكنت كل يوم بالليل ع الساعة 1 اخد العربية الف بيها مرة كنت هدخل فى ميكروباص ومره العربية اتحكت فى الاكصدام اللى قدام وكان يوم اسود وعرفوا انى كنت بطلع بالعربية وقالوا لى هنطلع معاك وكدا انا محرمتش بردا جيت فى يوم راجع مرشليه الجنب حك فى عربية انابيب وعينك ما تشوف الا النور انا لقيت الجمب متطبق قعدت جيبت زمايلى ونجيب ثلج ونحط ونخبط فى العربية لحد ما الخبطة بقيت بسيطة ومش عارف لحد دلوقتى ازاى ما شوفهاش ودلوقتى الحمد لله معانا الرخصة والغالية 132
قديم 13-11-2010, 05:40 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mustafa mahmoud مشاهدة المشاركة

يا جدعان ديه صور النيو سيراتو و احنا مدمرنها على الدائرى
دة لو عرف يادرش اخو صاحبك انا مقدر شعورة هيبقى عامل ازاى ممكن يرميك تحنها انت واخوة ههههههههههههههههههههههه
ومتزعلش منى انا بهزر معاك طبعا وانت عارف كدة وكل سنة وانت طيب

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ