العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 16-12-2010, 01:29 AM
الصورة الرمزية mokhtar872000
mokhtar872000 mokhtar872000 غير متواجد حالياً
من انا؟: Mokhtar Abas ELMalahy
التخصص العملى: Relationship officer-RAKBANK-Dubai-UAE
هواياتي: cars/internet/football

mokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعالوا نتعرف على بعض - اول موضوع مفيد اعمله ههههههههههههههه

اسمى مختار الملاحى
من دمياط داخل عل ى24 سنه
بكالوريوس اداره اعمال جامعه المنصوره 2009
مسئول خدمه عملاء ببنك راس الخيمه الوطنى - دبى - الامارات سابقا ودلوقتى فى مصر بدورعلى شغل ادعولى
السياره رينو لوجان 2010 اللون فيرانى عامله 21000 كم عربيه الاسره مش بتاعتى لوحدى
قديم 16-12-2010, 05:20 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mokhtar872000 مشاهدة المشاركة

اسمى مختار الملاحى
من دمياط داخل عل ى24 سنه
مسئول خدمه عملاء ببنك راس الخيمه الوطنى - دبى - الامارات سابقا ودلوقتى فى مصر بدورعلى شغل ادعولى
السياره رينو لوجان 2010 اللون فيرانى عامله 21000 كم عربيه الاسره مش بتاعتى لوحدى
أهلا وسهلا بيك يا استاذ مختار . منور المنتدى كله .
ربنا يوفقك ويفتح لك ابواب رزقه ان شاء الله . ودايما منورنا فى مشاركاتك الجميله باذن الله

Saif El Deen
قديم 17-12-2010, 10:18 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mokhtar872000 مشاهدة المشاركة

اسمى مختار الملاحى
من دمياط داخل عل ى24 سنه

اهلا بيك يا استاذ مختار ونورتنا ونورت المنتدي وان شاء الله ربنا يوفقك بوظيفة اعلي من الوظيفة اللي كنت فيها
قديم 21-12-2010, 02:49 AM
MEDO ELMASRE MEDO ELMASRE غير متواجد حالياً
من انا؟: من المنصوره
التخصص العملى: فنى ديكور
هواياتي: المتوسيكلات الريس

MEDO ELMASRE will become famous soon enough

انا اسمى حماده شغال فى جده فى السعوديه من 9سنوات عمرى 30سنه فنى ديكور ونفسى استقر فى مصر بقا لانى فعلا محتاج ده لانى تعبت من الغربه مش من الشغل عربيتى جيب رانجلر فى مصر وريس ياماها r6وهنا مازدا 3
قديم 22-12-2010, 12:09 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MEDO ELMASRE مشاهدة المشاركة

انا اسمى حماده شغال فى جده فى السعوديه من 9سنوات عمرى 30سنه فنى ديكور ونفسى استقر فى مصر بقا لانى فعلا محتاج ده لانى تعبت من الغربه مش من الشغل عربيتى جيب رانجلر فى مصر وريس ياماها r6وهنا مازدا 3

اهلا بيك يا استاذ حماده ونورت المنتدي واتشرفت بمعرفة حضرتك وربنا يرجعك البلد بالسلامه بس انا لو منك مفكرش في الموضوع ده الواحد هنا بقا بيتمني ربع فرصه علشان يسيب فيها البلد ديه وربنا يعينك ويعنا وربنا يوفقك في دنيتك يا جميل وتقبل تحياتي