العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 13-12-2010, 11:54 AM
homosh homosh غير متواجد حالياً
التخصص العملى: إداري
هواياتي: الصيد

homosh has a spectacular aura abouthomosh has a spectacular aura abouthomosh has a spectacular aura about
افتراضي رد: تعالوا نتعرف على بعض - اول موضوع مفيد اعمله ههههههههههههههه

الموضوع أكتر من رائع وفكرتو هايلة جداً جداً وليا الشرف إني أشارك فى موضوع زي ده هيق
أعرفكم بنفسي :
الإسم : محمد الديب
السن : 26 سنة
المؤهلات العلمية : ليسانس حقوق دفعة 2006 , حاليا في الفرقة الثانية كليه تجارة قسم إدارة الأعمال- جامعة القاهرة ( تعليم مفتوح )
بلد الإقامة : الدوحة - قطر
الوظيفة الحالية : سكرتير تنفيذي بقسم المشاريع بشركة مقاولات هي الثالثة على الخليج بعد سابك الكويتية وزين .
الحاله الإجتماعية : أعزب والحمد لله
الهوايات : صيد السمك , القراءه

وفرصه سعيده جدا بكل الأعضاء اللي عرفو نفسهم قبليا وإتشرفت بمعرفتكو يا جماعه

homosh
قديم 13-12-2010, 12:40 PM
corsair
Guest

اهلا بيك يا استاذ محمد واحنا اتشرفنا بمعرفة حضرتك وربنا يوفقك في مجال عملك ويرزقك ببنت الحلال ولا ناوي تنضم لحزب مش عايز اتجوز هههههههههههههههه
قديم 13-12-2010, 02:31 PM
الصورة الرمزية kbarema
kbarema kbarema غير متواجد حالياً

kbarema is just really nicekbarema is just really nicekbarema is just really nicekbarema is just really nice

بسم الله ما شاء الله رايت ناس محترمين كتيير في هذا المنتدي ومناصب عليا الله يديم عليهم الفضل
عن نفسي
الاسم كريم نعيم
السن 28
الوظيفه باحث ائتمان
الحالة الاجتماعية للاسف متزوج وعلي وش ابوة
المشكله انى علي وش رفد واتمنى من الاعضاء الكرام لو حد عنده فرصه عمل مناسبه ياريت ميبخلش عليا التزاماتى كتيير وانا ساكن بمحافظة الغربية وبسافر للقاهره كل يوم

حمــارتــك العــارجـه تـغـنـيـك عـن ســؤال الـلـئـيـم

قديم 13-12-2010, 05:18 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kbarema مشاهدة المشاركة

بسم الله ما شاء الله رايت ناس محترمين كتيير في هذا المنتدي ومناصب عليا الله يديم عليهم الفضل
عن نفسي
الاسم كريم نعيم
السن 28
الوظيفه باحث ائتمان
المشكله انى علي وش رفد واتمنى من الاعضاء الكرام لو حد عنده فرصه عمل مناسبه ياريت ميبخلش عليا التزاماتى كتيير وانا ساكن بمحافظة الغربية وبسافر للقاهره كل يوم
أخويا العزيز : أهلا بيك وتشرفنى معرفتك . ولك منى كل الحب والتقدير .
عايز اقول لسيادتك حاجه صغيره خالص وهى ان ربنا زى ما بيقطع من ناحيه . بيوصل من ناحيه تانيه . واكيد انشاء الله على وش ابنك او بنتك انشاء الله ربنا حاينصفك وحايوجدلها مورد الرزق . أخلص نيتك لله وهو حسبك .
مع حبى واحترامى .

Saif El Deen
قديم 14-12-2010, 01:39 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kbarema مشاهدة المشاركة

عن نفسي
الاسم كريم نعيم
السن 28
الوظيفه باحث ائتمان

اهلا وسهلا بيك يا استاذ كريم والف مبروك مقدما علي البيبي وربنا يجعله خلف صالح بأذن الله وربنا يرزقك برزقه باذن الله وان شاء الله تلاقي الوظيفة المناسبة وتكون قريبة منك علشان المشوار الكبير ده

حاول حضرتك تبص في الاهرام والوسيط وان شاء الله هتلاقي اكيد اللي انتا عايزه