العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 18-05-2010, 10:19 PM
mroma mroma غير متواجد حالياً

mroma is on a distinguished road
افتراضي فورد مونديو

انا كنت بسأل اية الى ممكن اعملة عشان اضبط عربيتى

هل عندكم افكار ممكن اعملهة وهل حد عمل اى تغيرات فى الفورد المونديو وشكرا
قديم 27-06-2010, 12:11 PM
mroma mroma غير متواجد حالياً

mroma is on a distinguished road
افتراضي رد: فورد مونديو

الف شكر على الأهتمام
قديم 21-07-2010, 12:58 AM
الصورة الرمزية trytob
trytob trytob غير متواجد حالياً
التخصص العملى: IT

trytob has a spectacular aura abouttrytob has a spectacular aura abouttrytob has a spectacular aura about

السلام عليكم

بصراحة انا ادايقت زيك لما ما لقيتش حد بيرد على استفسارك خصوصا انى دايما بالحظ ان القائمين و الاعضاء فى المنتدى حريصين على الرد السريع و اتمنى ان تعليقى على الموضوع يلفت نظر احد الاعضاء ذوى الخبرة و يرد على حضرتك.
قديم 21-07-2010, 01:41 PM
الصورة الرمزية MEMOO_1ST
MEMOO_1ST MEMOO_1ST غير متواجد حالياً

MEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond repute

انا بصراحة مش عندي فكرة عن المونديو بس ممكن حضرتك تتحدد لنا اية الي انتا عاوزة بالظبط يعني عاوز تعدل في البدي تعمل بيدي كيت ولاعاوز تعددل في الصوت تعمل سوند سيستم ولا عاوز تعدل في الموتور والاداء تركب تيربو مثلاً ولا عاوز تعدل في اكسسوارات تركب دي في دي او فرش جلد او كدا.
وبالنسبة ان محدش رد عليك العربية دي كعربية محترمة جداً بس مش منتشرة فممكن كل الي دخل الموضوع يكون مش معاه مونديو.
وتحت امرك في اي استفسار وحضرتك نورت المنتدى.

الحمد لله والشكر لله.
قديم 03-08-2010, 07:48 AM
didos didos غير متواجد حالياً

didos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud ofdidos has much to be proud of

المونديو زى المرسيدس حرام تغير شكلها لانها اصلا باشا بس انت ممكن تركب نيون فى العتب والارضيات على طقم جنوط نفس مقاس الاصلى ويكون لونه هادى مش فاقع