العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 21-10-2012, 11:23 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحصيل 100 جنيه من مستخدمي "راديو السيارة"!!!

و ردا على المتسائل عن نوع الزيت
انا اتحدث عن زيت القلية الخليط و المحتوي على زيت اولين مكرر و زيت عباد شمس و زيت الصويا و لكنه من النوع الحر و ليس الخاص بالجمعية التعاونية

طالما اللي اثار انتباهكوا قوي نوع الزيت

يا امة سخرت من جهلها الامم

و ان شاء الله لو حطتلكوا قائمة بالمنتجات حتاخدوا وقتكوا تناقشوا نوع و ماركة و مكونات كل حاجة فيها بدل ما توصلكوا الصورة العامة
قديم 21-10-2012, 03:37 PM
yabulaila yabulaila غير متواجد حالياً

yabulaila will become famous soon enoughyabulaila will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed2077 مشاهدة المشاركة

انا بدأت اندم انى انتخبت مرسى بجد ولاول مره اقولها

انا عن نفسى مش هستخدم الراديو طيب و هستخدم الفلاشه يبقى برضوا هيحاسبونى

طيب انا كمان قريت فى اليوم السابع عاوزيين يفرضوا رسوم على كل واحد مركب تكيف فى بيته

بجد كده حرام انا بقالى اسبوعين مش لاقى بنزين 80 بجد كده حرام حرام

وادى دقنى لو انتخبت مرسى تانى يبقى يقابلنى
بالطريقه دى يبقى الله يرحم ايامك يا بطرس غالى الراجل مع انه كان من سلالة اليهود بس تفكيره موصلوش انه يدوس علينا بالطريقه دى
قديم 21-10-2012, 03:43 PM
الصورة الرمزية tata33
tata33 tata33 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

tata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الشوق كاديلك مشاهدة المشاركة

يا سيدي الفاضل انا عارف حدودي في الكلام ، ولكن سيادتك اتكلم كلام غير منطقي بالمرة وغير مقبوووووول تماما خاصة وانت بتقول الثوااااااااااب اللي هناخده عشان انتخبنا مرسي هيضيع لو اتكلمنا علي الاوضاع المتردية
ثواااااااااب ايه اللي بتتكلم عنه

والذي زاد الطين بلة ان سيادتك بتحاول تقيس او تقارن بين مرسي والخلافاء الراشدين ( وسيدنا عمر ) رضوان الله عليهم وهذا ما لم ولن اتقبله منك
فاعذرني ان كلام سيادتك اصابني بنوع من الاستفزاز والمفاجأة ولم استطع التحكم في اعصابي

عموما انا لازلت اري اني لم اتجاز في حقك ومع ذلك يا سيدي الفاضل حقك عليا انت وكل الناس اللي حاسين بالاصلاحات العظيمة من ازدهار مادي الي الامان والنظافة .....الخ في عهد فضيلة الريس محمد مرسي:018A1D~1 46:: danceW7:
الاخ ابو الشوق اولا انا متشكر ليك على الرد الجميل لان المفترض ان احنا فى المنتدى اخوة وحبايب وبنخاف على بعض وبنقول النصيحة ( فى السيارات وغيرها ) بما يرضى الله
ثانيا انا مبقولش ان مرسى ملاك انما اخيرا بقى عندك رئيس عارف انه 4 سنين ومع السلامة ولو مشتغلش كويس هياخد على دماغه
ثالثا ان عمرى ماشبهه بصحابة ياعم انا قصدى ان الموظف النظبف لما بيروح حتة مليانة فساد بيتفقوا عليه الفاسدين هقولك على حاجة انا ليا واحد قريبى موظف ومحترم اوى نقلوه فى شركة جديدة مليانة فساد ورشاوى ايه على الاخر تعرف ساعة ماراح استلم الشغل اول يوم اتلموا عليه وقالوله براحة كدة خد بعضك واتكل على الله بدل مانلبسك مصيبة وفعلا خد بعضه وراح طالب نقله وقعد فى البيت والله لحد مالقى شغل فى شركة محترمة
اخيرا شكرا ليك ولكل الاعضاء المحترمين بس عاوز اقولك كلمة فى سرك انا دخلت امبارح على موضوع فى المنتدى اسمه التحايل الاخوانى لقيته حوالى 400 صفحة قعدت اقرا شوية صعقت من مستوى الحوار يانهار اسود دا بيحتوى الفاظ يعاقب عليه القانون ورحت خارج تانى مفتحتش بقى وقلت ياواد لحسن ابو الشوق يرد عليك بالطريقة دى احمد ربنا لكن انا مستعرب ازاى ادارة المنتدى سايبة الكلام ده
ومعلش طولت عليك

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
قديم 21-10-2012, 03:56 PM
الصورة الرمزية tata33
tata33 tata33 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

tata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yabulaila مشاهدة المشاركة

بالطريقه دى يبقى الله يرحم ايامك يا بطرس غالى الراجل مع انه كان من سلالة اليهود بس تفكيره موصلوش انه يدوس علينا بالطريقه دى
الاخ ابو ليلى انا لما قريت اسم بطرس غالى بصراحة مقدرتش اسكت انا لو اقولك الراجل ده عمل ايه فى مصر هتستغرب الراجل ده شيطان هو اللى حط قانون 91 لسنة 2005 المسمى قانون العدالة الضريبية الله يخرب بيته قانون اسود بعيد عنك وخد فلوس التأمينات وحط قانون الثروة العقارية الظالم يكفى اقولك ان بسبب الملعون ده قعدت فى البيت يجى سنتين من غير شغل لانه يعتبر لغى شغل المحاسبين الله ينتقم منه ويلعنه انا نادرها يوم مايمسكوه هوزع حاجة ساقعة
الراجل ده ينطبق عليه قول الشاعر
كنت من جند ابليس فلما ارتقى بيا الحال صار ابليس من جندى
فان اعش بعده لكنت اتى امور مكر ماكان يحسنها بعدى
ملحوظة اى اسئلة عن الضرائب انا فى الخدمة

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
قديم 22-10-2012, 01:21 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tata33 مشاهدة المشاركة

الاخ ابو الشوق اولا انا متشكر ليك على الرد الجميل لان المفترض ان احنا فى المنتدى اخوة وحبايب وبنخاف على بعض وبنقول النصيحة ( فى السيارات وغيرها ) بما يرضى الله
ثانيا انا مبقولش ان مرسى ملاك انما اخيرا بقى عندك رئيس عارف انه 4 سنين ومع السلامة ولو مشتغلش كويس هياخد على دماغه
ثالثا ان عمرى ماشبهه بصحابة ياعم انا قصدى ان الموظف النظبف لما بيروح حتة مليانة فساد بيتفقوا عليه الفاسدين هقولك على حاجة انا ليا واحد قريبى موظف ومحترم اوى نقلوه فى شركة جديدة مليانة فساد ورشاوى ايه على الاخر تعرف ساعة ماراح استلم الشغل اول يوم اتلموا عليه وقالوله براحة كدة خد بعضك واتكل على الله بدل مانلبسك مصيبة وفعلا خد بعضه وراح طالب نقله وقعد فى البيت والله لحد مالقى شغل فى شركة محترمة
اخيرا شكرا ليك ولكل الاعضاء المحترمين بس عاوز اقولك كلمة فى سرك انا دخلت امبارح على موضوع فى المنتدى اسمه التحايل الاخوانى لقيته حوالى 400 صفحة قعدت اقرا شوية صعقت من مستوى الحوار يانهار اسود دا بيحتوى الفاظ يعاقب عليه القانون ورحت خارج تانى مفتحتش بقى وقلت ياواد لحسن ابو الشوق يرد عليك بالطريقة دى احمد ربنا لكن انا مستعرب ازاى ادارة المنتدى سايبة الكلام ده
ومعلش طولت عليك
يا سيدي الفاضل حقك عليا و حصل خير
بس بجد الوااااااحد مبقوق من اللي ( الاخوان ) بيعملوه نفس سياسة الحزب الواطي
وبخصوص موضوع التحايل الاخواني هو تقريبا كان معمول عشانه شكوي بس لو حضرتك شايف انه خارج اداب الحوار ممكن تعمل شكوي

وبعدين يا راجل متتكلم في الموضوع براحتك انا مش هصادر علي رأيك
وعلي فكرة انا بطلت اتكلم في السياسة اصلا من بعد احداث محمد محمود :0002 0080:وبطلت اشوف اي موضوع في المنتدي في كلام عن احوال البلد وعليه العوض ومنه العوض انا بس اتكلمت معاك شوية هنا لما جت مناسبة واخر مرة اتكلم فيها عن البلد
فرصة سعيدة يا فندم:0369 B3~177: