العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 21-10-2012, 03:59 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحصيل 100 جنيه من مستخدمي "راديو السيارة"!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_zamalek7 مشاهدة المشاركة

ماشاء الله عليك ايه الاسعار الحلوه متقولنا والنبى بتجيب زيت نوعه ايه ومنين ده كده الاسعار بترخص

:danceW 7:
هي الاسعار ديه في مصر بجد ؟؟؟؟؟؟؟
قديم 21-10-2012, 04:08 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tata33 مشاهدة المشاركة

الاخ رامى والاخ mmfor والله كويس انا مبسوط انى مش لوحدى فى الرأى وعاوز اقولكم واقول للاخ ابو الشوق اللى غلط فيا جامد . رغم ان الدنيا واقفة والحال نايم بعد الثورة بالمقارنة بايام حسنى انما برضه كل ما افتكر الذل اللى كان الشعب فيه وامتهان كرامتنا وحقى يتاخد ومقدرش افتح بقى .اقول دلوقتى احسن وصدقونى بكره العجلة تلف والدنيا تمشى واقسم بالله العظيم مرة وانا فى رابعة كلية وكان عندى امتحان الصبح وكان الباشا حسنى جاى طنطا زيارة تصدقوا بالله قفلوا الطرق المؤدية لطنطا من 6 صباحا ومش عارفين نروح الامتحان وفى الاخر لقينا سواق ابن حلال قرر يغامر ويودينا طنطا عارفين اقسم بالله انا شفت راجل راكب على اكصدام الاتوبيس . الله يحرقك ياحسنى وبرضه انا مش اخوان
انى اتنفس حرية

يا سيدي الفاضل انا عارف حدودي في الكلام ، ولكن سيادتك اتكلم كلام غير منطقي بالمرة وغير مقبوووووول تماما خاصة وانت بتقول الثوااااااااااب اللي هناخده عشان انتخبنا مرسي هيضيع لو اتكلمنا علي الاوضاع المتردية
ثواااااااااب ايه اللي بتتكلم عنه

والذي زاد الطين بلة ان سيادتك بتحاول تقيس او تقارن بين مرسي والخلافاء الراشدين ( وسيدنا عمر ) رضوان الله عليهم وهذا ما لم ولن اتقبله منك
فاعذرني ان كلام سيادتك اصابني بنوع من الاستفزاز والمفاجأة ولم استطع التحكم في اعصابي

عموما انا لازلت اري اني لم اتجاز في حقك ومع ذلك يا سيدي الفاضل حقك عليا انت وكل الناس اللي حاسين بالاصلاحات العظيمة من ازدهار مادي الي الامان والنظافة .....الخ في عهد فضيلة الريس محمد مرسي:018A1D~1 46:: danceW7:
قديم 21-10-2012, 04:45 AM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute

سعد زغلول قالها ومحدش صدقوا

مفيش فايده
قديم 21-10-2012, 10:19 AM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

انتوا عايزين تصلحوا خراب 30 سنه فى 3شهور وعندك 100 حزب بيقلولك فيها يخفيها
وشوية خونه بيهرتلوا ليل نهار على التليفزيون ووخدنها شمال يشوفوا وزير ولا رئيس بيعمل حاجه يقولك الحق يجدع شوف ده بيعمل ايه طيب ما تبص للجانب الايجابى اللى مقصود من اللى بيعمل الراجل ليه ديما النيه الوحشه هيه اللى بتحكمنا
سوال اخير لكل واحد يجاوبه ما بينه وبين نفسه كده بهدواه مع كبايه شايه وسجاره فى البلكونه
لو عندك شقه خرابه مقفوله 30 سنه وجيت تجددها وتصلحها انته واخواتك واولاد
هل هتبقوا ايد واحد وتصلحوها ولا هتقعدوا تتخنقوا اللى يقولك نبتدى بالاوضه دى وده يقولك لا دى وده يقولك لا نبتدى بالمطبخ والتانى يقولك نبتدى بالحمام تفتكر هتصلحوها

ايد واحده ولا متشتتين و100 حزب و100 راقى واللى هيعيط عشان خسر الانتخابات ونفسه ياخد لفه
ياناس احنا بقينا فرجة العالم عملنا ثوره ابهرة العالم ودلوقتى العالم كله بيتفرج علينا ويضحك على حلنا
لو اسرائيل بتخطط عشان تخرب مصر مش هتقدر تعمل اللى احنا بنعمله فى بعض ده
نهداء شويه ونحكم العقل
قديم 21-10-2012, 10:54 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

للاسف في عقول تحجرت على العبودية

زي ما قالوا انهم فتشوا بعض المصلين في الاسكندرية في المسجد اللي صلى فيه الرئيسو ملؤا الدنيا صياحا عن انعدام العدالة

و نسيوا ان مبارك كان بيصلي الجمعة في مسجد كانت كل المساجد اللي حواليها في كردون 500 كيلو بيتم اخلائها من المصلين اصلا