العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 07-03-2011, 10:39 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مكان المقابله القادمه لمصر موتورز

الوقت من بعد صلاة الجمعه لغاية الساعه 7 وقت كافى جدا . ومن 7 لغاية 12 مدة 5 ساعات كافيه ان كل واحد يرجع لغاية بيته بالسلامه . واللى حايسافروا بالسلامه يطلعوا مع بعضهم على الطريق ومايمشوش فرادى

Saif El Deen
قديم 08-03-2011, 08:46 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد زكي مشاهدة المشاركة

هو ده الكلام يا استاذ حازم لان انا مش هقدر اروح اسكندريه وعايز اشوف الناس فيرات الناس الي في القاهره علي الاقل نحدد معاد ونتقابل خصوخا اننا عايز ابشركم اننا لبست جيش وعايز اشوفكم قبل ما ادخل لاني داخل في شهر 4 وممكن ادخل 3 سنين ادعولي ربنا يكرمني ويرات نتقابل في القاهره

اوبااااااااااااااااااااا

هتلبس يا معلم كدا قبل ما نشوفك وانا اقول انتا مختفي ليه الفترة اللي فاتت ديه كلها اتريك بتحضر للجيش

يا ريت الخدمة بتاعتك تكون عند الدبابة اللي جنب البيت عندي ديه ههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

بص هو مش كده . بس ساعات بيبقى كده . وسواء كده أو كده فاحنا كلنا بنحبه على كده . ههههههههههههههههههههههههه ه
حاجه كده
ياعم دانا غلبت معاه والله . ومحمل له شنطة العربيه من المقابله اللى قبل اللى فاتت جزر . وبرضو بيفلسع مننا فى كل مقابله .أنا مش فاهم الجدع دا أخرتها ايه معاه .

انا دوخت من كدا ومش كدا ديه هههههههههههههههههههههههه

لعلمك يا استاذ اسيف اخرتها معايا فل والله بس انتا خليك معايا ومتسمع كلام المغرضين دول اللي معانا في المنتدي ههههههههه

يعنى ايه يا كريم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انت متخيل انه برضو مش حاييجى المره دى كمان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
دا تبقى وقعته أبيض من عربيته .
على فكره انا كمان ملاحظ انه بيستندل معانا كتير الفتره اللى فاتت . وكل يوم جمعه نحدده يتحجج ويخلع مننا .
ممكن تكون العروسه شاغلاه عننا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:CHUBB Y~36:
يا عم سيف انا مرجعتش في كلامي بس العربية رجعت في كلامها الدنيا لسه مبقتش فل وانا بفكر اجيب سلاح قبل المقابلة يعني غرامات نازله علي ودنه
قديم 08-03-2011, 08:53 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

ايه اسكت خالص مسمعش الكلمه دي تاني داحنا طلع عينا عشان نظبتها ونعمل المقابله وان شاء الله نتقابل علي خير من غير تاجيل ولا مشكل وربنا يسترها ولو في ظروف قهريه يبقي في كلام تاني بس كريم اكد ان معظم الكلام اشاعات والامور مستقره فالاسكندريه والشرطه موجوده والمرور حبيبك موجود

شكلك فاهم يا نصه بتمشي ورا كريم والله كريم ده هيوديك ويودينا في داهيه انتا مشوفتش عمل ايه في احمد بدر مرقده في البيت بقاله يجي شهر اهو

ياعم أحمد قول لأحمد يبطل تلاكيك ويجيب فيرنته فى ايده وييجى . واللا الباشا خايف ييجى لوحده ؟؟؟؟؟؟؟؟

يا جماعه مش موضوع تلاكيك والله موضوع ان انتم عارفين ان كل يوم جمعه في مظاهره والامن بيكون مشغول مع المظاهرات ديه ومش هيبقي فاضي للي مسافر

هيه ديه وجهة نظري وانتوا عارفين ان صاحبكم يفوت في الحديد بس تعملو فتحة علي قدي في الحديد علشان اعرف افوت ههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

انا مكنتش اعرف انه كده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بس هو مين مش حسيبه الا لما يجيب فيفي ويجي

يا عم الحاج فيفي ركبها بتخبط في بعضها تحت لما سمعت اني بفكر اخدها معايا خلينا لو هنيجي نروح في القطر امان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

مش لو هو اصلا جه المقابله

والنبي بس نقطنا انتا بسكاتك مبتتكلمش عند حد الا لما تجيبه الارض هههههههه

الله يكون في عونك يا احمد يا بدر
قديم 08-03-2011, 11:56 AM
mahranahm mahranahm غير متواجد حالياً
من انا؟: صاحب صحبى اوى
التخصص العملى: مدير انتاج فى شركة الحمد الصناعية
هواياتي: الكمبيوتر والنت و الاعمال اليدوية

mahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond repute

يا جماعة بالنسبة للاسكندرنية وغيرهم الممكن ييجوا عن طريق الموقف الجديد

انا سألت لقيت فى اتوبيس حمولة 3 افراد غير السائق بيخرج من ميامى عن طريق البحر الى مدخل مجمع الكليات وبعدين يمسك صحراوى الى مكان المقابلة بأذن الله تعالى

اتوبيس ماركة جولف 2
ودا اسم السائق ؛ مهران
ودا رقم التليفون ؛ 0114769873
والاجرة مجانا

اى خدمة

My car
قديم 08-03-2011, 12:58 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahranahm مشاهدة المشاركة

يا جماعة بالنسبة للاسكندرنية وغيرهم الممكن ييجوا عن طريق الموقف الجديد

انا سألت لقيت فى اتوبيس حمولة 3 افراد غير السائق بيخرج من ميامى عن طريق البحر الى مدخل مجمع الكليات وبعدين يمسك صحراوى الى مكان المقابلة بأذن الله تعالى
اتوبيس ماركة جولف 2
ودا اسم السائق ؛ مهران
ودا رقم التليفون ؛ 0114769873
والاجرة مجانا

اى خدمة

ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

احنا هنكدب من اولها وتقول بيشيل تلاته هو بيشيل نفريين ونص اخره هههههههه