العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 22-10-2012, 02:04 AM
الصورة الرمزية tata33
tata33 tata33 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

tata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud of
افتراضي رد: تحصيل 100 جنيه من مستخدمي "راديو السيارة"!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الشوق كاديلك مشاهدة المشاركة

يا سيدي الفاضل حقك عليا و حصل خير
بس بجد الوااااااحد مبقوق من اللي ( الاخوان ) بيعملوه نفس سياسة الحزب الواطي
وبخصوص موضوع التحايل الاخواني هو تقريبا كان معمول عشانه شكوي بس لو حضرتك شايف انه خارج اداب الحوار ممكن تعمل شكوي

وبعدين يا راجل متتكلم في الموضوع براحتك انا مش هصادر علي رأيك
وعلي فكرة انا بطلت اتكلم في السياسة اصلا من بعد احداث محمد محمود :0002 0080:وبطلت اشوف اي موضوع في المنتدي في كلام عن احوال البلد وعليه العوض ومنه العوض انا بس اتكلمت معاك شوية هنا لما جت مناسبة واخر مرة اتكلم فيها عن البلد
فرصة سعيدة يا فندم:0369 B3~177:

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
قديم 22-10-2012, 12:03 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

وحدوا الله

كلنا حنلبس اذا كان مؤيد او معارض متقلقوش سيبوها علي الله بس وربنا يقدم اللي فيه الخير :D

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 22-10-2012, 12:10 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

حكومة فاشلة والله
انا اصلا مبحبش اسمع الاذاعة في الراديو
بسمع اغاني وبس

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 22-10-2012, 04:24 PM
zing0 zing0 غير متواجد حالياً
هواياتي: Kung Fu - Reading

zing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond repute

طيب بما أنه إقتراح منهم, أنا بأقترح نقوم بحفلة تكسير جماعى لراديو السيارة. و ننزل نجيب واحد من غير راديو. و لا نقضيها عالموبايل أحسن.
اللهم إهلك الظالمين بإنفسهم و نجنا منهم أجمعين
قديم 22-10-2012, 08:07 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute

الواحد مش عارف يلقيها منين ولا منين من الكوبنات بتاعت البنزين هيشيلو الدعم ولا انبوبة البوتجاز ولا كمان الردايو يعنى انا حاسس بعد كدة هياخدة ضريبة على الجزم الجلد الطبيعى عن كل يوم ماشى فيها دى حاجة تزهق الواحد زهق بجد من البلد دى مفيش اية تحسن فى اية حاجة خالص يقولك 100 يوم هو غالبا مشروع النهضة باين كان يقصد 100 سنة مش 100 يوم حسبى الله ونعم الوكيل علشان محدش يزعل دة راى انا ومسؤل عنة اصل بقى فى ناس بتزعل من الحق كتير مش عليكو طبعا اصدقاء لية بيزعالو قوى من الحق

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت