العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تأجير السيارات

تأجير السيارات خاص بمعارض تأجير السيارات ومايتبعها من استفسارات وموضوعات

قديم 01-05-2012, 06:10 AM
الصورة الرمزية MR mido
MR mido MR mido غير متواجد حالياً
من انا؟: i don't do action ... I live it
التخصص العملى: admnistrative coordinator & organizer
هواياتي: dj producer&Playing Guitar&Driving long distances and travel

MR mido is just really niceMR mido is just really niceMR mido is just really niceMR mido is just really nice
افتراضي رد: مطلوب سيارات للايجار بعقد سنوي

بالتوفق
قديم 21-05-2012, 07:01 AM
محمود36 محمود36 غير متواجد حالياً

محمود36 is just really niceمحمود36 is just really niceمحمود36 is just really niceمحمود36 is just really nice

تطلب شركة ليموزين سيارات بعقد سنوي
السيارات المطلوب
لانوس - فرنا - اكسنت - ابترا - متركس - النترا - سيراتو - كروز
من 2008 الى 2012
للتواصل
ايميل mahmood-36@hotmail.com
محمود محمد
قديم 22-05-2012, 12:41 AM
مصري خارج مصر مصري خارج مصر غير متواجد حالياً

مصري خارج مصر is on a distinguished road

انا قراءة عن موضوع تاجير السيارات وانا كنت عايز افتح لنفسي باب رزق في مصر تدريجا عشان استقر في مصر بس كل مشروع افكر فيه اخاف ان القائم على العمل فيه يسرقوه عشان انا مش موجود بس رسيت في النهايه على تاجير السيارات لن مش محتاج متابع زي باقي الحاجات انا ممكن اجيب سيارتان اول مانزل اجازه في شهر 7 على الزيرو شوف انت عايز انوعهم ايه واسعار ايجرهم بس ميكنوش فرنا ولا لانوس وياريت تديني العنوان عشان لما انزل اقبلك
قديم 22-05-2012, 01:22 AM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود36 مشاهدة المشاركة

حضرتك انا ليس لي علاقه اذا كان السياره عليها اقساط او لا
انت لك عندي قيمه ايجار السياره سواء كانت سليمه او مخبوطه كمى ينص العقد وانا احرص منك على اصلاحها في اسرع وقت لكي ترجع الي العمل اما فلوس التامين انت من سياتي بها الي بعد استلامك لشيك التامين وصرفه
ارجو ان اكون قد اجبتك بوضوح
شكرا للاستفسار
محمود محمد

يعني سيادتك اديك مثلا العربيه فبريكه تروح تديها لواحد يخبطها وتطلب نص تقوم سيادتك تخليني ادفع فلوس تصليحها علي ما التامين يدي لي شيك التصليح انا اسف يا باشا ده اسمه هبل العربيه المفروض انت اخدتها فبريكه ترجعها فبريكه ولو اتخبطت انت اللي بتصلحها مش انا دا كفايه اني مأمن عليها وكفايه ان العربيه بقت معيوبه ولما تتباع مش هتساوي نكله اعتقد اي شركه بتبقي مسؤله هي عن الاصلاحات
قديم 22-05-2012, 03:04 PM
محمود36 محمود36 غير متواجد حالياً

محمود36 is just really niceمحمود36 is just really niceمحمود36 is just really niceمحمود36 is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el gendy مشاهدة المشاركة

يعني سيادتك اديك مثلا العربيه فبريكه تروح تديها لواحد يخبطها وتطلب نص تقوم سيادتك تخليني ادفع فلوس تصليحها علي ما التامين يدي لي شيك التصليح انا اسف يا باشا ده اسمه هبل العربيه المفروض انت اخدتها فبريكه ترجعها فبريكه ولو اتخبطت انت اللي بتصلحها مش انا دا كفايه اني مأمن عليها وكفايه ان العربيه بقت معيوبه ولما تتباع مش هتساوي نكله اعتقد اي شركه بتبقي مسؤله هي عن الاصلاحات
انا عايز افهم انت قراءة الكلام ده ازاى
الكلام واضح جدا ان انا من يصلح السياره في حاله الحادث
اما بالنسبه للتامين انا لاستطيع صرف الشيك بتاع التامين لان الشيك بيطلع باسم صاحب السياره عشان كده انا بقول اني هصلح السيار وبعد كده هيطلع شيك بقيمه الاصلاح المدفوعه عن طريقي يبق انت عليك صرف الشيك واعطائى قيمته لان الفلوس دي انا دفعتها قبل كده في الاصلاح

انا اسف للاطاله بس عشان يبقى الكلام مفهوش لبس لاى شخص
اما بالنسبه للتامين انت مجبر تامن مش حاجه انت عاملها عشان سواد عيون المكتب لان البنك هو الجابرك مش المكتب
اما بالنسبه ان السياره بتقل قيمتها لما بتعمل حادث طبيعى ان اي مشروع فيه مكسب وخساره المهم اذاي تحقق اكبر مكسب وتقلل الخساره بحيث تاخذ في المجمل مكسب
وفي الاخر اعتقد انك معندكش خلفيه في ايجار السيارات وبتالي لما تكون عندك مشكله في فهم حاجه استفسار بسيط وهتلاقي اجابه ولا تهاجم احد في موضوع تجهل فيه جوانب عده