العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 13-06-2012, 07:11 PM
الصورة الرمزية Tota El Masry
Tota El Masry Tota El Masry غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندسة
التخصص العملى: هندسة المنسوجات

Tota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الحمد لله أستلمت لوجان أوتو الأسبوع الماضي

طيب أنا عاوزة أعزمكوا على حلاوة العربية حد يفكر و يقولي ؟
قديم 13-06-2012, 07:20 PM

Tota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond repute
مبروك هديتي و حلاوة لوجي لكل أخواتي بالمنتدى

أختاروا هديتكم

1- رابط تحميل كتب إسلامية
2- رابط إذاعة القرآن الكريم على النت
3 - فيديو هات إسلامية

على العموم هدية متواضعة لحد ما تتفقوا

إن شاء الله ماهر زين

البردة لمسعود كيرتس:

يا نبي لماهر زين

التعديل الأخير تم بواسطة Tota El Masry ; 13-06-2012 الساعة 07:25 PM سبب آخر: تعديل في عنوان الرد
قديم 10-07-2012, 12:15 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

ألف ألف مليون ترليون مليار دشليون مبروك عليكي العربية وربنا يكرمك بيها ويديكي خيرها ويكفيكي شرها ويباركلك فيها ويجعلها قدم السعد وبشرة الخير عليكي إنشاء الله.
معلش المبروك جاية متأخر شوية بس هنعمل إيه بقى الدنيا.
بصي خير الأمور الوسط والدنيا ما إتخلقتش في ساعة زمن وأنا حاسس بزنقتك بعد الكاش لأني قرصت على نفسي ومريت بنفس المشكلة.
الحمد لله المهم نفسه إنتي عملتيه وفيه ترتيب أولويات.
الأولوية الأولى إنك جيبتي العربية الهاي لاين علشان دا قرار ماينفعشي ترجعي فيه بعد ماتتوفر معاكي الفلوس.
دلوقتي بقى نرتب الدنيا واحدة واحدة, الأول فرش الأرضية والشنطة دا يكون بأحلى فرش تلاقيه في السوق لأنك مش هتعرفي تخلعيهم بسهولة, كسوة الكراسي تقدري تشوفي أي حاجة تمشي معاكي دلوقتي, بالنسبة لرخصة العربية مش مشكلة ممكن تعمليها سنة ولاونك هتتعزبي في الطابور السنة الي جاية ربنا مايوريكي, هاتي طبعا طارة للدركسيون لأنه فعلا بيتأثر بسرعة في معظم العربيات.
زي الإخوة الأعضاء مانصحوكي كتر ألف خيرهم اولا لااازم تحافظي على العربية في فترة التليين وخليها أول ألف بس مش هنقول خمس تلاف (بلاش تكييف بلاش سرعات زيادة أو بالتحديد قرص على المكنة) حاولي لو مش هتسوقي بنفسك تفهمي الي هيسوق كويس قوي إني العربية دي مش عربية وخلاص لا دي عربيتي وزي ما بقلك تستخدمها هتعمل.
في الآخر هقولك ألف مبروك تاني.

قديم 12-07-2012, 04:40 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_eslam_66 مشاهدة المشاركة

ألف ألف مليون ترليون مليار دشليون مبروك عليكي العربية وربنا يكرمك بيها ويديكي خيرها ويكفيكي شرها ويباركلك فيها ويجعلها قدم السعد وبشرة الخير عليكي إنشاء الله.
معلش المبروك جاية متأخر شوية بس هنعمل إيه بقى الدنيا.
بصي خير الأمور الوسط والدنيا ما إتخلقتش في ساعة زمن وأنا حاسس بزنقتك بعد الكاش لأني قرصت على نفسي ومريت بنفس المشكلة.
الحمد لله المهم نفسه إنتي عملتيه وفيه ترتيب أولويات.
الأولوية الأولى إنك جيبتي العربية الهاي لاين علشان دا قرار ماينفعشي ترجعي فيه بعد ماتتوفر معاكي الفلوس.
دلوقتي بقى نرتب الدنيا واحدة واحدة, الأول فرش الأرضية والشنطة دا يكون بأحلى فرش تلاقيه في السوق لأنك مش هتعرفي تخلعيهم بسهولة, كسوة الكراسي تقدري تشوفي أي حاجة تمشي معاكي دلوقتي, بالنسبة لرخصة العربية مش مشكلة ممكن تعمليها سنة ولاونك هتتعزبي في الطابور السنة الي جاية ربنا مايوريكي, هاتي طبعا طارة للدركسيون لأنه فعلا بيتأثر بسرعة في معظم العربيات.
زي الإخوة الأعضاء مانصحوكي كتر ألف خيرهم اولا لااازم تحافظي على العربية في فترة التليين وخليها أول ألف بس مش هنقول خمس تلاف (بلاش تكييف بلاش سرعات زيادة أو بالتحديد قرص على المكنة) حاولي لو مش هتسوقي بنفسك تفهمي الي هيسوق كويس قوي إني العربية دي مش عربية وخلاص لا دي عربيتي وزي ما بقلك تستخدمها هتعمل.
في الآخر هقولك ألف مبروك تاني.
ربا يعزك و يعليك يا دكتور الحمد لله ركبت الأرضية و الفرش و رخصت
حكاية التكييف و السرعة دول فعلاً مضايقني لأني خالي بيسوقلي و حاولت كذا مرة أخليه مش يشغل التكييف بيزعل و كمان بيفتح على 120كم فححاول الفترة الجاية أدور على سائق و خلاص خصوصاً إن الكام مشوار إللي خرجناهم عملت 11لتر بنزين في 100كم يعني خراب بيوت مستعجل لأنه مصر يشغل التكييف على آخره و كل ما أوطيه يزعقلي و يرجع يعليه و مش بيهدي إلا قبل الرادار و أنا أعصابي خفيفة جداً جداً ناحية لوجي حبيبتي
عموماً سلمت يا أخي الكريم
قديم 25-11-2016, 09:21 AM
Ahmad_naguib Ahmad_naguib غير متواجد حالياً

Ahmad_naguib is on a distinguished road

الف مبروك عليكى ربنا يديكى خيرها ويكفيكى شرها

الكلمات الدليلية
2012, أوتو, رينو لوجان