العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 05-03-2011, 12:29 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نصائح من ضابط شرطه ............

انا مش شايف الرعب اللي بيتحكيلي
و لو فيه حوادث فاني اراها فرديه
عموما ممكن نوصي الناس بالحذر بس مش نرعبهم
محدش يقف في حته مقطوعة
محدش يمشي في حته مقطوعة
مفيش ولد و بنت يمشوا لواحدهم في حته مقطوعه
و ربنا يسترها علينا جميعا
و اللي يمسك بلطجي يا ريت يقطع ايده لانها الطريقه الوحيده ان الناس تأمن شره بعد كده
انما ضرب او حبس او الهبل ده مبياكلش معاهم
قديم 05-03-2011, 12:39 AM
corsair
Guest

بارك الله فيك اخي الكريم وربنا يجعل جهاز الشرطة من امثالك الشرفاء الخائفين علي هذا الوطن وربنا يرجعك لاهلك بالسلامه وتكملنا بقية النصائح والارشادات
قديم 05-03-2011, 12:59 AM
of_hon of_hon غير متواجد حالياً

of_hon is a jewel in the roughof_hon is a jewel in the roughof_hon is a jewel in the roughof_hon is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

انا مش شايف الرعب اللي بيتحكيلي
و لو فيه حوادث فاني اراها فرديه
عموما ممكن نوصي الناس بالحذر بس مش نرعبهم
محدش يقف في حته مقطوعة
محدش يمشي في حته مقطوعة
مفيش ولد و بنت يمشوا لواحدهم في حته مقطوعه
و ربنا يسترها علينا جميعا
و اللي يمسك بلطجي يا ريت يقطع ايده لانها الطريقه الوحيده ان الناس تأمن شره بعد كده
انما ضرب او حبس او الهبل ده مبياكلش معاهم
ياباشا انا بتكلم عن علم الحمدلله وعارف أعداد المسجلين اللي موجودة في الشارع وعارف أعداد السلاح اللي اتسرق من الداخليه وعارف اعداد السلاح اللي دخل من بره وهو فين ومع مين
وانا مش قصدي اخوف او أهول بس دا واقع والله العظيم و90 في الميه من الوقائع لا تعلن عشان ميبقاش فيه رعب في الشارع
وانا كتبت الموضوع دا عشان لقيت ناس صحابي كتير جدااا بيكلموني وبيسألوني نعمل ايه ؟؟؟
أرجو انك تكون فهمتني انا لاقصدي أهول أو اضخم عشان أخوف الناس عشان يحسوا بقيمة الشرطة _ عشان الكلام دا اتقالي كتير _ انا كلي قصدي لو حد اتعرض لموقف من المواقف اللي انا قولتها يكون قرا عن التصرف الصح بدل مايضيع نفسه ويتصاب او يموت

هنضف البلد يعني هنضفها

موضوعي عن شهداء الشرطة في مصر
http://www.masrmotors.com/vb/showthr...098#post195098
قديم 05-03-2011, 01:04 AM
of_hon of_hon غير متواجد حالياً

of_hon is a jewel in the roughof_hon is a jewel in the roughof_hon is a jewel in the roughof_hon is a jewel in the rough

اسف ياباشا بس نسيت اقولك ان اللي انت قولته في الاخر دا غلط تماما - ولو اني متفق معاك في موضوع تطبيق الحدود - لأن ببساطه دا مش دورك ومش شغلك ولو حصل فأنت كدا مش بتساعد البلد بل العكس انت بتعطل البلد تماما هتبقي عامل زي الناس اللي بتقو الشرطة بتضرب الحراميه وبتعذبهم وأول مامسكوا حرامي قتلوه من كتر الضرب سيب كل واحد يشوف شغله ولو مسكت واحد سلمه لاقرب قسم او دورية جيش

هنضف البلد يعني هنضفها

موضوعي عن شهداء الشرطة في مصر
http://www.masrmotors.com/vb/showthr...098#post195098
قديم 05-03-2011, 01:11 AM
الصورة الرمزية kimocyc
kimocyc kimocyc غير متواجد حالياً

kimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة of_hon مشاهدة المشاركة

ياباشا انا بتكلم عن علم الحمدلله وعارف أعداد المسجلين اللي موجودة في الشارع وعارف أعداد السلاح اللي اتسرق من الداخليه وعارف اعداد السلاح اللي دخل من بره وهو فين ومع مين

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طب ممكن تفاصيل اكتر في الموضوع ده ؟؟

يعني عارف اعداد السلاح اللي اتسرق من الداخلية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لا تعليق

وعارف اعداد السلاح اللي دخل من بره ؟؟ طب منين ؟؟ وكنتوا فين لما دخل ؟؟؟

ومع مين ؟؟؟ طب ساكتين ليه يعني ؟؟

مع احترامي لحضرتك..

رتبة سيادتك ايه ؟؟ عشان تعرف التفاصيل دي ؟؟

وكمان حضرتك بتقول في قطاع الامن المركزي ؟؟؟؟؟؟؟؟ طب مصدر معلوماتك ايه ؟؟