العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 15-08-2010, 01:52 AM
الصورة الرمزية ahmed_menaiem
ahmed_menaiem ahmed_menaiem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: import & export
هواياتي: modified cars

ahmed_menaiem is a jewel in the roughahmed_menaiem is a jewel in the roughahmed_menaiem is a jewel in the rough
افتراضي رد: انا اتعرضت للنصب من المصريةللسيارات فرع المنصورة

اوعى تسيب حقك و قدم شكوى فى جهاز حماية المستهللك و لو الموضوع مشى معاك تمام ممكن تقفش منهم تعويض جامد
قديم 15-08-2010, 05:16 AM
الصورة الرمزية abo-salama
abo-salama abo-salama غير متواجد حالياً

abo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud of

تعرف يا دكتور حسين قلبى وجعنى من اللى قريته وحسبى الله ونعم الوكيل ، أوعى تسيب حقك لأنهم هيعملوا كده مع غيرك لو سكت وتشيل انت زنبه
قديم 15-08-2010, 05:21 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

ما تسكتش وروح على جهاز حماية المستهلك وربنا معاك

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 15-08-2010, 11:15 AM
agiad_doctor agiad_doctor غير متواجد حالياً

agiad_doctor is on a distinguished road

شكرا ياجماعة على الردود والتشجيع المستمر ليا على انى اكمل ان شاء الله انا فعلا قدمت شكوى لحماية المستهلك وماشي في رفع دعوى قضائيه ان شاء الله ولما امسك ورق رسمي هارفعه على المنتدي بسرعه
قديم 15-08-2010, 12:02 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fares515 مشاهدة المشاركة

أهم حاجه التوثيق
يعني تجيب ورق تقرير فني من كل المراكز اللى انت رحتها وتقدمها في ملف القضيه
وكمان تبعت نسخه منه لجهاز حمايه المستهلك ولكل مجلات وجرايد العربيات في البلد

وانا مع الاخ فارس فى المشوار ده بلدنا بلد ورق وبس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة agiad_doctor مشاهدة المشاركة

شكرا ياجماعة على الردود والتشجيع المستمر ليا على انى اكمل ان شاء الله انا فعلا قدمت شكوى لحماية المستهلك وماشي في رفع دعوى قضائيه ان شاء الله ولما امسك ورق رسمي هارفعه على المنتدي بسرعه
واوعى تتنازل عن حقك لعدة اسباب لان ده حرام والفلوس اللى ادغعت فى العربية مش حرام وثانيا عشان مافيش ضمير وثالثا عشان يتفضحوا فى كل الجاريد