العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 12-12-2009, 11:16 PM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي خدمة جديدة لاعضاء مصر موتورز / مواعيد السكة الحديد الى أى مكان فى مصر

خدمة جديدة لأخوانى واحبائى فى مصر موتورز أطلب مواعيد السكة الحديد فى مصر الى أى مكان وعايز تبقى فى المكان ده امتى وأنا هختار لك القطار المناسب وموعد وصوله أو احدد لك لو عايز توصل مثلا طنطا الساعة 8 صباحا هقوللك القطار اللى بيكون فى الوقت ده امتى فى طنطا بس ارجو يكون قبل موعد السفر ب48 ساعة على الاقل علشان الحق افيدك ربما اكون مش موجود
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 00aQ0521ysX.jpg‏ (33.5 كيلوبايت, المشاهدات 7)
قديم 13-12-2009, 01:54 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خدمة جديدة لاعضاء مصر موتورز / مواعيد السكة الحديد الى أى مكان فى مصر

يا ريت لو تقدر تحط جدول بالمواعيد الإفتراضية لقطارات السكة الحديد لمختلف مدن القطر المصرى

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 13-12-2009, 02:11 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خدمة جديدة لاعضاء مصر موتورز / مواعيد السكة الحديد الى أى مكان فى مصر

شكراً يا استاذ خالد, بس لو حضرتك تحط جدول المواعيد او رابط موقع الهيئه يكون افضل

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 15-12-2009, 01:52 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
رد: خدمة جديدة لاعضاء مصر موتورز / مواعيد السكة الحديد الى أى مكان فى مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

يا ريت لو تقدر تحط جدول بالمواعيد الإفتراضية لقطارات السكة الحديد لمختلف مدن القطر المصرى
انا عايز اخدمك اكتر يعنى انت كل اللى هتعمله هتقول عايز اوصل الساعة كذا فى الحتة الفلانية وانا اختار لك القطار ودرجته ونوعة وثمن تذكرته كمان حسب الدرجة لكن الجداول لاحظت انها بتبقى صغيرة وممكن حد نظره ضعيف ميقدرش يتابعها او يستوعب الجدول ثم انت بتروح مكانين تلاتة مثلا الجدول هيلخمك لان الخطوط كتيرة لكن انا بحاول اقدم الخدمة قدر المستطاع وبطريقة افضل من لو انك اتصلت باستعلامات السكة الحديد نفسها
قديم 15-12-2009, 01:54 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة

رد: خدمة جديدة لاعضاء مصر موتورز / مواعيد السكة الحديد الى أى مكان فى مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_o_sakr مشاهدة المشاركة

شكراً يا استاذ خالد, بس لو حضرتك تحط جدول المواعيد او رابط موقع الهيئه يكون افضل
للاسف موقع الهيئة مضروب ومش بيشتغل لكن اطلب وانا افيدك قدر الطاقة واجاوب على كل اسئلتك مهما بلغت