العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > نادى المبدعين

نادى المبدعين كل ما يخص اعضاء المنتدى من ابداعات ادبيه او فنيه و كذلك عرض قراءات اﻷعضاء من الكتب المختلفة بشرط ان تكون الموضوعات خاصه باعضاء المنتدى لا منقوله

قديم 09-06-2010, 07:55 PM
of_hon of_hon غير متواجد حالياً

of_hon is a jewel in the roughof_hon is a jewel in the roughof_hon is a jewel in the roughof_hon is a jewel in the rough
افتراضي رد: حكـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــاية شـــــــــــــــــــــهيد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sh_masry مشاهدة المشاركة

mida012 اعذرنى انا مش فاهم من كلامك حاجه ههههه , ربنا يكون فى عونك يا of_hon و رد بقى يا معلم ههههههههه
ياريت توضحلنا شويه كلامك يا mida012 علشان بجد انا تهت منك انت بتتكلم عن ايه ؟
قوله والنبي ياباشا عشان الصراحة انا اتكسفت اقولة كده

هنضف البلد يعني هنضفها

موضوعي عن شهداء الشرطة في مصر
http://www.masrmotors.com/vb/showthr...098#post195098
قديم 09-06-2010, 08:01 PM

of_hon is a jewel in the roughof_hon is a jewel in the roughof_hon is a jewel in the roughof_hon is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Romeeoo مشاهدة المشاركة

والله يا جماعة انا رأيى مانحاولش نزهق الراجل المحترم ده ودى فرصة عشان نستفسر منه نتصرف ازاى فى المشاكل اللى بتقابلنا
احنا كده نبقي اصحاب ولو رخصك اتسحبت كلمني علطول هههههههه ( بهزر )
ووصي الجماعة دول عليا كمان شوية والنبي

هنضف البلد يعني هنضفها

قديم 22-07-2010, 04:38 PM

انا رجعت تاني يا جماعة بعد طووووووووول غياب ولكن ليس بيدي ولكن كله عشان الشغل والطوارئ اللي كانت عندنا بس الحمدلله كانت فترة صعبة وعدت علي خير بلا خدوش مطلقا وان شاء الله هكمل باذن الله بدا من بكرة قصص الشهداء الابطال من رجال الشرطة *

هنضف البلد يعني هنضفها

قديم 22-07-2010, 05:27 PM
خالد دبي خالد دبي غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد
التخصص العملى: استشارات ماليه
هواياتي: العربيات والدرجات الناريه

خالد دبي has a spectacular aura aboutخالد دبي has a spectacular aura aboutخالد دبي has a spectacular aura about

اولا بحييك على اسلوبك ودمك الخفيف في سرد الموضوع مع ظابط يعني مخلوق مريخي لايجب التعامل معك او الثقه فيك كونك لست من هذا العالم ههههههههههههههههههه ده تفكير معظم الناس للأسف احنا عاوزين نقل ادبنا ومحدش يقل ادبه علينا ونطلع البلد زي الزفت وسودااااااااااااا ومفيهاش حاجه عدله ونولول على واحد بيشرب بنجو ومسكوه وشهيد بقى والله اقولك ايه الواحد هنا بيسمع كلام منالناس حاسين ان مصر كلها عشوائيات ودعاره ومخدرات شوف كل جهاز ليه سلبياته لكن في ناس كتير محترمين مصر لسه مصر غصبن عن اي حد مش عاوز تحيه مني ليك ولأسلوبك الظريف في سرد الموضوع وياعم استحملوا انتم دايما مكتوب عليكم انكم تحموا الناس حتى من نفسهم ههههههههههههههههههه متخافش انا عارف انك من كوكب الارض ومش هقول لحد
قديم 22-07-2010, 07:03 PM
الصورة الرمزية MEMOO_1ST
MEMOO_1ST MEMOO_1ST غير متواجد حالياً

MEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond reputeMEMOO_1ST has a reputation beyond repute

انا فعلاً معجب جداً بصاحب الموضوع وشجاعتة لأنة هيقابل نقد للصبح وفعلاً كل مهنة وكل مكان فية المحترم وفية ابن 60 في 70 وكل مهنة فيها كدا وكدا وانتا فعلاً شرفت المنتدى لأنك من الناس المحترمة.
بس انا بصراحة هسألك سؤال لو موضوع ال50 جنية دا مع مواطن عادي وانتا مروحتش معاة القسم كان هيتحكم بردو على الامين دا ولا الموضوع هيتفبرك.
وشكراً ليك يا جميل.

الحمد لله والشكر لله.