العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > المناسبات الاجتماعية

المناسبات الاجتماعية التهانى والمناسبات الاجتماعية

قديم 29-06-2011, 03:22 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: تابع موضوع سيارة خالد الله يرحمه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

احمد ممكن تجيب سمكرى من عنك يكون ثقة لان الكلام دة انا مش هاضمة 22000 دة كتير قوى
وهو انا يعني اللي هاضمه يا احمد اانا اتصدمت جدا لما سمعت المبلغ اللي بيتقال

يا ريت لو حد يعرفلنا سمكري كويس يقولي عليه وانا مستعد اروح اخده واوديه لمكان العربية ويشوف الدنيا هتمشي ازاي لان انا شايف ان القوايم سليمه ومش محتاجه غير ربع خلفي ورفرفين وكابوت واكصدام امامي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elbossahmed2008 مشاهدة المشاركة

من صور العربيه العربيه دي تتصلح و متكلفش ال 5000 جنيه و ترجع احسن من الفبريكه اولا العربيه مفيهاش حاجه عاوزه تتغير غير ممكن الربع الوراني دل لو مش حيتزرجن صح و في ناس ممكن ترجعو زي ماكان من غير ما يتغير و من قدام عاوزه رفرفين و كبود طبعا بلاش الاستيراد عشان ميبقاش اسعار عاليه و بس و الخبطه اللي في الباب تترد علي البارد و لو متحاجه زرجنه تتعمل في سمكري اعرفو في طنطا استاذ بالمعني دا بيرجع الحاجه زي الفبريكه كان واحد صاحبي معاه عربيه لانسر فيها خبطات اشد من دي كانت دخلت في سوبر ماركت و عملها كلفتو حوالي 3000 سمكره و ظبط هوه الباقي السمكري دا قبل مدخل طنطا بعد البهي بتاع قطع الغيار علي الطريق السريع هوه كل تخصصو العربيات اللي زي دي ممكن لو حد هنا من طنطا يبقي يروح له و يشوف الدنيا

تسملي يا غالي علي الكلام الجميل ده اللي اداني امل كبير في ان الموضوع ده هيتحل بأذن الله وبأذن الله الموضوع يتحل بالتصليح
قديم 29-06-2011, 03:25 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mrastra مشاهدة المشاركة

بس غريبة ان العربية عليها اقساط وما فيش تامين شامل ازاى دى
وكمان المفروض يكون فى تامين على الحياة برضة لازم نشوف الموضوع دة

العربية يا بشمهندس كان في مشاكل بين خالد والبنك لان خالد اتأخر في سداد القسط 4 شهور ولما راح يسدد ال 4 شهور كلهم مره واحده قالوله لا انتا تسدد مبلغ العربية بالكامل ومن ساعتها ولحد دلوقتي خالد مكنش مجدد العربية في المرور ولا كان بيعملها تأمين لان كان مأمن قبل كدا ولما عمل حادثه المركز بتاع التامين وداله العربية مركز صيانه بهدله العربية اكتر وركبوله حاجات مش حاجتها وغررقوهاله معجون علشان كدا حلف ما هيأمن تاني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالله منصور مشاهدة المشاركة

كتير اوى موضوع 22 دا

ياريت حضرتك تستنى رد منى النهاردة بليل اكملك الخبراء الى اعرفهم

ولو لقدر الله معرفتش ادخليل بليل ياريت حضرتك تتصل بيا

0100993599

ان مكنش يبقى هتلاقينى مبلغك بكل شئ بكرة ان شاء الله

تسلملي يا استاذ عبدالله وان شاء الله تكون جبتلي الخبر الياقين النهارده وجزاك الله كل خير وربنا يجعله في ميزان حسناتك
قديم 29-06-2011, 03:57 PM
الصورة الرمزية lover4ever8989
lover4ever8989 lover4ever8989 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد بدر

lover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond repute

هوا قال المبلغ ده على اساس انو هيجيب عربيه كامله نفس اللون على نصين وتتجمع مش هتصرف كتير بس اهم حاجه يجيب عربيه نضيفه يعنى متكونش راشه عشان تتباع على اساس انها فابريكه وبلنسبه للمتور انا متهيتالى انو مافيهوش شغل كتير يعنى هيجيب النصين من غير موتور هيبقى ارخص شويه ولما قاله انها مش هاتجيب فلوس هوا كدا عاوز يعمل عليهم شغل عشان ييشتريها منهم برخص التراب ويشدها ويبيعها واى استفسار فى الحاجات دى كلمنى وانا هفيدك ان شاء الله

لااله الا الله
عدد ما كان
وعددماسيكون
وعدد الحركات
وعدد السكون
قديم 29-06-2011, 04:09 PM
corsair
Guest

تسلملي يا ابو حميد بس انتا بعد ما شوفت الصور هل العربية فعلا محتاجه نصين
قديم 29-06-2011, 04:16 PM
الصورة الرمزية lover4ever8989
lover4ever8989 lover4ever8989 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد بدر

lover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond reputelover4ever8989 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

تسلملي يا ابو حميد بس انتا بعد ما شوفت الصور هل العربية فعلا محتاجه نصين
هيا مش عاوزه نصين بس عشان تبيعها فابريكه برا جوا لو عاوز تفصيل اكتر كلمنى على افيس بوك وانا اشرحلك كل حاجه

لااله الا الله
عدد ما كان
وعددماسيكون
وعدد الحركات
وعدد السكون